• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik houd ook niet echt van joggen, meer van zwemmen, trefbal en handbal.
    Morgen heb ik een handbaltoernooi, guess who is in the team I play in? Yes, indeed Lieke.


    Ik ben er net achter dat Sam een nieuw vriendinnetje heeft en het valt me echt verbazend veel op, hij heeft altijd met meisjes die eerst onschuldig zijn en daarna of veranderen in bitches of in personen die te snel beoordeeld worden. Ik ben stom geweest door ooit om hem te geven en ik heb deze keer aan mezelf beloofd dat ik Sam echt ga vergeten en dat ik mijn best ervoor ga doen om hem te vergeten op die manier. En hij zegt wel dat ik wel een beetje heel vaak naar hem kijkt, terwijl hij anders ook best wel vaak zit te kijken naar me, terwijl hij net zo goed naar zijn vriendinnetje kon zitten kijken. We gingen dus met de klas vandaag fietsen en er gingen ouders mee, toevallig ging Sam zijn vader ook mee en hij zat de hele tijd naar Kyra, mij en Kim te kijken, echt opvallend eng, probaly my fault, because he doesn't knows Kim or Kyra that well.
    We moesten wel fietsen in regen, niet zo fijn, maar iedereen keek naar me omdat ik het niet koud had, terwijl ik een panty met shorts aanhad en de rest zowat aan het bevriezen was, terwijl hun van die lange broeken aanhadden.

    Ik heb het zo druk, maandag, dinsdag en woensdag heb ik toetsen. Dat zijn volgens mij de laatsten.

    In de pauze mochten we snel naar huis, ik dus helemaal fietsen alsof mijn leven ervan afhing en ik ging gewoon naar de AH alleen zodat ik een blikje soda kon kopen, want we hadden geen soda meer in huis. Ik was daardoor wel vijf minuten te laat op school en iedereen keek me aan alsof ik 20 mensen had vermoord en iedereen gelijk roepen: Ben je naar de appie gegaan?
    Ik zat toen echt met een WTAF-gezicht, wat is er zo interessant aan als ik naar de appie ga? Mijn klas is echt een gossip-klas. *zucht* Me no gusta.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Die stomme kloothommel heeft mijn mascara geript, ik heb mijn eigen fucking 15 euro ervoor betaald en ze heeft prima mascara, wat doet ze? Pakt ze die van mij.

    Als ze thuis is, sla ik haar serieus een blauw oog. Ik heb haar al gebeld en nadat ze 'hallo' zei, heb ik wat onvriendelijke dingen gezegd en opgehangen voor dat ze kon reageren.

    Ze blijft er gewoon met haar gore poten vanaf, punt uit. En nog iets oneerlijks, zij krijgt alle make-up die ze wilt van onze ouders en ik moet alles zelf kopen. Ik krijg nu de neiging om dingen te slopen, vooral haar gezicht, maar bijvoorbeeld ook mijn televisie.

    Ik ga serieus niet dit huis uit, zonder dat die kloothommels die ouders moeten voorstellen dat kind gaan ophalen en dat die kloothommel mijn mascara teruggeeft. Dus tegenwoordig moet ik blijkbaar ook mascara in een fucking kluis stoppen. Ik verlaat dit huis niet tot ik mijn Maybelline New York Falsies terug heb.

    Boeiend dat, dat wijf op een feest is, ik wil mijn fucking mascara gewoon terug. Als ze het niet geeft, dan ga ik haar gewoon verrot schelden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nianna schreef:
    wachtr dan maar tot je echt iets terug krijgt geloof mij maar je ogen gaan wateren xD

    Ik heb het al zitten.



    Mijn dag kan echt niet meer stuk.*O* -zucht- Owen<3

    Het gaat eigenlijk best geweldig op school. Het gaat ook geweldig met mij, want nou ja, ik begin vriendschappen te sluiten. Ik ben nu bevriend met Amanda en Megan(Sam zijn nieuwe vriendin.) en tussen mij en Sam gaat het ook eigenlijk best goed, want we hadden vandaag gewoon best wel lol. We gingen honkbal spelen met de klas en daarna gingen we dus gewoon omkleden in de kleedkamers en ik wachtte op de gang en Sam was daar en had deo, dus hij spoot het op mij en nu ruik ik naar mannendeo.

    Tussen mij en mijn familie gaat het ook wel, ik heb een hechtere band met mijn zus.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sam heeft een lichte hersenschudding, er is een grote kans dat hij er de laatste dagen niet zal zijn. Onze leraar had ons dit verteld, maar ik wist het al, want ik luisterde het gesprek tussen zijn vader en de leraar af. Maar toch wil ik hem op de dag dat we elkaar misschien voor het laatst zien(We krijgen de nieuwe klasindelingen pas deze vrijdag te horen.) een knuffel geven. Het is gewoon zo raar dat hij misschien na de vakantie gewoon niet meer in mijn leven zal zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik verveel me....

    nog 2 dagen en dan naar spanje eindelik!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ben nu zo chagrijnig. Ik werd vandaag opgehaald van school, omdat ik zoveel buikpijn had gekregen vanwege het maandelijkse gebeuren dat sowieso al te vroeg is. Op een gegeven moment was ik krijtwit geworden.

    Sam is al wat beter geworden, want hij was laatst achter zijn computer gekropen om iets tegen me te zeggen op FB. Op een momentje zei hij dat Romy en Kyra 'ons' uit elkaar wou halen, ik weet nu niet of hij op Megan en hem of op hem en mij doelde.

    Ik ga pas in de laatste drie weken van de vakantie naar Engeland, Duitsland of Belgium.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    school, nog steeds xD

    als je gaat, naar waar in belgie ga je dan?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik zit nu al de hele tijd te twijfelen of ik een nieuw verhaal ga beginnen.
    Nadat ik New- moon heb gekeken is mijn beslissing genomen.

    zit de hele dag al bezig ermee, (plus de nacht denkend aan een naam, terwijl ik gewoon simpel moest denken, maar dat kan ik weer is niet.)

    nu zit ik nog hoog te twijfelen of ik hem wel ga activeren.

    haaaaaahhhh,,, OMG morgen naar Spanje!!!!!!!!!!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Is nog niet besloten.
    Het liefst wil ik als ik naar Belgium ga ergens in Antwerpen verblijven. Hoezo?

    Bleeeeeeeegh, je hebt al vakantie. Ik zit tot volgende week donderdag nog op school.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jesus Christ, wow, wa. Ik ben dit topic nooit meer tegengekomen. Now I feel like an ass :'l
    (Loki hier, btw :'])


    Caution first, always.

    Ezria schreef:
    Is nog niet besloten.
    Het liefst wil ik als ik naar Belgium ga ergens in Antwerpen verblijven. Hoezo?

    Bleeeeeeeegh, je hebt al vakantie. Ik zit tot volgende week donderdag nog op school.


    omdat ik dicht bij antwerpen woon :Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Bane schreef:
    Jesus Christ, wow, wa. Ik ben dit topic nooit meer tegengekomen. Now I feel like an ass :'l
    (Loki hier, btw :'])

    ghehe tis je vergeven hoor, ik was ook een tijd afwezig.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ugh. Ik kan niet in slaap vallen, terwijl morgen zo'n belangrijke dag is. Het is de laatste dag van de invaller. Het is mijn vader zijn jubileum van het werk. En ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren, maar ik ga een jurk dragen.

    Sam was vandaag naar school gekomen. And it sucked. Ik hoorde hem in de gangen over me praten en na school liep hij een stuk met me mee. Hij vroeg zich af waarom ik zo vaak naar hem zat te kijken,dus ik kaatste terug met de vraag hoe hij wist dat ik naar hem zat te kijken, tenzij hij naar mij zat te kijken. En hij probeerde me jaloers te maken en zijn blik was gewoon geniaal toen hij doorkreeg dat het hem niet ging lukken. Hij gedroeg zich een beetje te normaal tegenover mij, wat heeft die hersenschudding met hem geflikt? Is dit een complot? Wat is hij van plan?

    Romy probeerde me ook al jaloers te maken met hoe Megan en Sam hand in hand zaten.

    En Anissa die bereid was om haar beste vriendin liefdesverdriet te bezorgen, zodat ik weer met Sam kon hebben.

    Dit is echt een complot.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Toen ik vertrok, riep iemand 'Kyra gaat zeker trouwen met *real name of me*' En ik riep: Nee, ik ga met een kat trouwen!' en toen riep Sam: Nee! Ze gaat met mij trouwen.'
    Hij zei het nogal serieus, dat was creepy.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.