Ik houd ook niet echt van joggen, meer van zwemmen, trefbal en handbal.
Morgen heb ik een handbaltoernooi, guess who is in the team I play in? Yes, indeed Lieke.
Ik ben er net achter dat Sam een nieuw vriendinnetje heeft en het valt me echt verbazend veel op, hij heeft altijd met meisjes die eerst onschuldig zijn en daarna of veranderen in bitches of in personen die te snel beoordeeld worden. Ik ben stom geweest door ooit om hem te geven en ik heb deze keer aan mezelf beloofd dat ik Sam echt ga vergeten en dat ik mijn best ervoor ga doen om hem te vergeten op die manier. En hij zegt wel dat ik wel een beetje heel vaak naar hem kijkt, terwijl hij anders ook best wel vaak zit te kijken naar me, terwijl hij net zo goed naar zijn vriendinnetje kon zitten kijken. We gingen dus met de klas vandaag fietsen en er gingen ouders mee, toevallig ging Sam zijn vader ook mee en hij zat de hele tijd naar Kyra, mij en Kim te kijken, echt opvallend eng, probaly my fault, because he doesn't knows Kim or Kyra that well.
We moesten wel fietsen in regen, niet zo fijn, maar iedereen keek naar me omdat ik het niet koud had, terwijl ik een panty met shorts aanhad en de rest zowat aan het bevriezen was, terwijl hun van die lange broeken aanhadden.
Ik heb het zo druk, maandag, dinsdag en woensdag heb ik toetsen. Dat zijn volgens mij de laatsten.
In de pauze mochten we snel naar huis, ik dus helemaal fietsen alsof mijn leven ervan afhing en ik ging gewoon naar de AH alleen zodat ik een blikje soda kon kopen, want we hadden geen soda meer in huis. Ik was daardoor wel vijf minuten te laat op school en iedereen keek me aan alsof ik 20 mensen had vermoord en iedereen gelijk roepen: Ben je naar de appie gegaan?
Ik zat toen echt met een WTAF-gezicht, wat is er zo interessant aan als ik naar de appie ga? Mijn klas is echt een gossip-klas. *zucht* Me no gusta.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.