• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Pierce ~ Summers and Deadpool
    Jiyong ~ Banshee and Iceman
    Rogers ~ The young Charles and Pyro
    Suggestions ~ Wolverine and Mystique
    Strider ~ Azazel and Nightcrawler
    Bane ~ Magneto and Beast
    OwenMilligan ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:25 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Yaay!

    Mijn moeder heeft nieuwe hotpants voor me gekocht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    So here I am sitting, listening to a song about a fucking pocket full of sunshine, waiting for Kyra to send me an e-mail, text or whatever to let me now that it is okay, because I seriously made a mess of it this time. God, I am such a fuck up.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Omdat ik zo graag wou gaan fietsen zit ik nu met een gekneusde rechterknie en kan ik niet lopen of fietsen.
    Heel fijn, want met die gekneusde knie moet ik vrijdag naar Rotterdam gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I had a fight with Kyra. Again. I will just stop talking to her.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oh god no, she sended me an apology letter.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    And now we are just strangers to each other.
    I won't miss her, because she never cared. She is just like Romy.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    So this is how I end, random moms who do way more bad stuff than me dislike me without a reason, screwing up my best friendship with the most awesome girl I know.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kyra will probaly arrive in Saint Tropez somewhere around 18:00. She texted me on 5:31, 5 hours before I was awake.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    o.m.f.g

    zo we blijven zo na het eten buiten, gewoon ff familie onder elkaar praten he.
    mijn broer had mijn oudste hond altijd al eens willen laten schrikken.
    Zo mijn hond zit gewoon naar de tuin te kijken, gaat het ff regenen gaat mijn hond onder een afdakje zitten tegen een ramen deur aan. Zo mijn domme broer gaat naar binnen toe en gaat tegen het raam duwen zodat mijn hond gaat schrikken.
    Hij schrok inderdaad maar meer van wtf. want hij zit daar en opeens valt er duizende stukjes glas om hem heen. (men hond had geluk gehad dat er hem geen raakte.) maar er kwam dus wel glas in mijn broers hand in zijn duim. 5 centimeter ongeveer groot en een stkje vel eraf natuurlijk. Zo hij wordt verzorgd en hij zo de hele tijd auw, dat doet pijn. Ik denk dat ik ga flauwvallen.. ik voel me lichtjes.

    En ik sta daar bij van wtf men. En me broer kijkt me zo aan, "wat zit jj te kijken mijn hand moet waarschijnlijk geamputeerd worden." (hij zij eraf gehaald want hij kent het woord amputeren niet eens.) zo ik zo van. 'Het enige wat waarschijnlijk gaat gebeuren is dat je gehecht gaat worden, zo suck it up ik heb meer meegemaakt.' Toen was hij stil xDDD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    XD

    Gisteren was echt bijzonder irritant, mijn nichtje noemde me continu raar, toen ik zei dat ze moest accepteren dat anderen anders zijn, toen ze zei heb ik gedaan, maar jij bent gewoon raar , wou ik mijn hoofd toen door de muur slaan.

    Ze is het type dat zichzelf perfect vind(I don't want to be mean, but she looks like a homeless person.) , dat verwend is en dat over 1000 euro denkt alsof het 1 cent is.
    I try to avoid her, but my mom thinks seriously that I could be friends with her.

    Ik ga morgen misschien naar de bioscoop om Magic Mike te kijken en vandaag heb ik een barbecue.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben al aan het sparen voor het shoppen in Duitsland, mijn ouders gaan me dan nog geld geven. Ik ga wat ik over houd in mijn spaarpot voor wanneer er een noodsituatie is stoppen.

    Ik ga maandag trouwens waarschijnlijk mee met mijn vader naar z'n werk om wat rond te hangen en na afloop naar de Starbucks te gaan(Mijn vader werkt in A'dam en na 4 minuten rijden kom je een Starbucks tegen.)
    Dan hoor je mij niet meer klagen. Ik weet nu al wat ik ga nemen een Venti Cappuccino. Ik drink niet vaak koffie.
    Ik schrijf even het adres van die Starbucks op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Plans got changed.
    I am going on Tuesday with my dad to his work.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Neels, heb jij een Tumblr-account?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Suggestions schreef:
    Neels, heb jij een Tumblr-account?


    ja al hhhhheeeeeeeeeeellllllllll lang xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    We gaan naar Sonnenberg. De plek waar we verblijven is gewoon klote, er is waarschijnlijk geeneens wifi, ik ga alleen mee omdat:
    1) Het moet.
    2) Er een klimmuur is.
    3) Ik geen kamer hoef te delen met mijn zus.
    4) Ik wil shoppen in Duitsland.

    Mijn ouders weten echt hoe ze mijn vakantie moeten verpesten. They should get an award for ruining vacations.
    En omdat ze o zo slim zijn, zal ik 2 dagen op mijn vakantie menstrueren, tenzij het eerder opdaagt.
    Geloof het of niet, maar ik wil nu net als mijn zus thuisblijven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.