• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Hou je mond over mijn ouders" schreeuw ik naar haar en duw haar naar achteren. Mooie timing om darover te beginnen dacht ik bij mezelf.
    Ik kon aan mijn lichaam voelen dat het niet lang zou duren of ik kreeg een aanval.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    [ze kan het lokaal in komen ofzo[

    [Ik ben al in het lokaal]


    That is a perfect copy of reality.

    [miss kan ze iets tegen lilly doen of haar beet pakken fozo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ben er weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ik vertrek thuis om kwart voor dus 10 ovear stop ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik duwde je zschatje]:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Kalmeer een keer" zei ik tegen Lilly.
    "Dat ik weet hoe het zit betekent niet dat iedereen weet hoe het zit" zei ik terwijl ik naar haar toe liep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "waarom zou ik" roep ik naar jame.s "zij mag me alles flikken en ik niks" riep ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dat is niet waar" zei ik. "En misschien als je is iets aardiger tegen haar doet en niet zo snel boos wordt gedraagt Jane zich ook wat aardiger" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ow gaan we het zo deon. Ik vroeg vanochtend rustig waarom ze zo deed en ik wou dat weten en mevrouwtje begint te schreeuwen en te snchelden. En dan moet ik rustig en aardig doen!!" schreeuw ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik haalde mijn schouders op ""Dat zei ik ja en trouwens dat heeft zo zijn reden dat ze zo reageert" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "ja omdat ik haar hart wil breken, op dit moment wil ik haar breken" Schreeuw ik naar hem boos. Hoe kon hij zo rustig blijven? "Alsof ik geen redenen heb om zo te reageeren."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ja nou hoe zou jij je voelen als zij dat bij jou zou doen en dat doe je niet anders heb je echt problemen" zei ik
    "Ja maar dat zijn redenen waar wij niet aan kunnen doen en die jane trouwens niet weet dus nee eigenlijk heb je die niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "zoek het lekker uit met je gezeik"ik duw jane opzij en kwaad been ik weg.

    [sgatten ik ga. fijne 4 dagen xx]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan