• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Fail.. Jerry komt uit een andere roleplay.]

    Password schreef:
    [Fail.. Jerry komt uit een andere roleplay.]


    [haha dacht ik al]
    [@demi eeuhhmm Lilly en Jane hebben ruzie en Mary Ann en Jimmy zijn bij Jimmy thuis met pottekijkers... :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Pottekijkers. Nick, Robbin en andere vrienden. XD!
    Ik moet gaan.. Ben maybe op mijn telefoon bacck.]

    Mary Ann Robins

    Onze tongen spelen een spel en ik ga er vurig in op. Jimmy ook zo te voelen, want er komt een aardige bobbel in zijn broek en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Ik ga met mijn ene hand door zijn haar en met mijn andere hand verken ik zijn six-pack voor de tweede keer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oké,maar is het nu avond of overdag?]


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    [Oké,maar is het nu avond of overdag?]


    [bij Jimmy en Mary Ann is het avond en op school is het gewoon overdag snappie? :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann gaat met haar warme, zachte handen over mijn buik met blokjes.
    Mijn ademhaling wordt iets zwaarder en ik trek haar iets dichter tegen me aan. Ik bijt eten op haar lip.

    [Ik snap het xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Mary Ann

    Ik voel zijn ademhaling zwaarder worden en hij trekt zich dichter tegen zich aan. Mijn ademhaling wordt ook zwaarder en het wordt intiemer. Ik ging lager met mijn had en frutselde aan zijn riem die ik uiteindelijk los kreeg.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Haar hand gaat naar beneden en frutselt aan mijn riem. Er komt een grijns op mijn gezicht als ze hem los krijgt.
    Ik kijk haar aan en drukt een paar kusjes in haar nek. Wanneer Robbin binnen komt lopen fluit hij even. Ik werp hem een boze blik toe en hij verdwijnt weer. Gelukkig maar.

    Mary Ann Robins

    Ik voelde hem grijnzen toen ik zijn riem los kreeg. Hij keek me even aan en gaf me toen kusjes in mijn nek. Ik hoorde iemand binnen komen maar gaf er geen aandacht aan. Toen hoorde ik iemand fluiten en Jimmy hem een boze blik toe werpen. Ik grinnikte even en hoorde hem toen de kamer verlaten. Ik trok Jimmy zijn shirt uit en bekeek goedkeurend zijn six-pack.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy.

    Ze trekt mijn grijze t-shirt over mijn hoofd heen en kijkt goedkeurend naar mijn lichaam.
    Er komt een scheve gijns op mijn gezicht en ik trek haar shirt uit. Ze draag een sportieve, elegante zwarte bh. Mijn handen glijden over haar borsten. Ik kijk haar aan en trek dan ook haar bh uit. Ze heeft echt een heerlijk voorkomen.

    Mary Ann Robins

    Een scheve grins komt op zijn gezicht als ik zijn shirt over zijn hoofd gooi. In een sierlijke beweging gooide ik het ergems op de grond.
    Niet veel later lag mijn shirt ook ergens op de grond.
    Hij ging met zijn hand over mijn borsten en ik kon het niet laten om een zachte kreun te laten ontsnappen. In een beweging maakte hij me BH lis en gooide hem de kamer in.
    Hij keek goedkeurend naar mijn borsten.
    Ik zoende hem weer, maar nu iets wilder en mijn hand ging door zijn haren.
    Ondertussen was de bobbel groter geworden en werden we steeds ruiger. Met mijn vrije hand glipte ik zijn broek in net stopte net iets boven de bobbel.
    Om mezelf te ondersteunen moest ik hem jammer genoeg uit zijn broek halen.
    Ik plaatste mijn arm naast zij hoofd en zoende hem weer verder.

    [vanaf mijn ipod dus er kunnen spelfoutenn in zitten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [oke mensen dat van dat gedachten lezen skip ik het is nogal te onwerkelijk voor deze rpg.....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [owja het lijkt net of ik altijd online ben maar ik heb hem op me ipod aanstaan want dat vindt ik handig maar k ga nu off slapen.... :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †