• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ow whahhahhahahahahha geniaal kind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    De hele tijd besloot ik mijn mond dicht te houden maar toen Lilly haar mobiel uit haar zak pakte en Jane haar kant op gooide besloot ik in te grijpen. Ik stond op en liep naar Jane "Ik heb zo'n idee dat we beter kunnen gaan" zei ik. En keek naar lilly "Wat probeer je te bereiken?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    `Niks maar zij doet gewaoon arrogant en ik probeer met haar te praten over alles en mevrouwtje doet dat niet ` riep ik gefrustreerd. Eigenlijk was het meer mijn vader die me dwars zat maar ook Jane. `argh` riep ik door het lokaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Nee dat vind ik eerlijk gezegd wel begrijpelijk" zei ik. "Trouwens je wilt niet weten met ik hier nu problemen heb" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    `Dat hoef ik inderdaad niet te weten` bitste ik terug naar hem.
    Ik staarde boos naar Jane


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Nee omdat je toch al weet wie het is" zei ik.
    "Trouwens laat Jane gewoon een keer met rust" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    `Zij was degene die chagie reageerde toen ik vroeg of ik haar geraakt had` kaatste ik terug en keek hem aan.

    ¨huh ik snap nit echt wat james bedoeld`*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wat snap je niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Zoals ik al zei dat vind ik begrijpelijk" zei ik schouderophalend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [met ik begrijp wie je bedoeld" zegt ie]
    Lilly
    "Dat zou ik ook zeggen" Van binnen vloekte ik mijn mobiel naar de hel. Waarom ging ie nou niet kapot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bedoeld james dat hij het begrijp ]t sarcastisch ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James


    "Als je dat ook zou zeggen waarom doe je het dan?" vroeg ik.

    [ laat maar][


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lily
    "Ga lekker kleffen en bekken ergens anders ja ik ben niet in de stemming" Met gemengde gevoelens draaide ik me weg van hem. Best triest eigenlijk hij hielp me en ik kafferde hem uit door mijn vader


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    voorzichig pakte ik het mobieltje van de grond, zonder mijn rug te belasten. Ik begon een beetje door de foto's te bladeren. Oppeens kwam ik een foto tegen van haar zusje, Lilly en een man en vrouw, die waarschijnlijk Lilly haar ouder zijn.
    'Het perfecte gezinnetje' zei ik lief tegen Lilly, maar op mijn gezicht stond een valse glimlach.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Je weet gewoon dat ik gelijk heb" zei ik. "En dat je niet in de stemming ben hadden we al door" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer