• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    Hij blijft me verbaasd aankijken. 'Oke' mompelt hij zacht. 'Vreemd dat je het verder wel goed met je broer kan opschieten, sms'en en weddenschapjes,' vervolgde hij zijn verbaasde blik op dezelfde toon. 'Ik was gewoon irritant' zei ik op de geloofwaardige manier. Damn ik werd hier goed. Ergens voelde het niet goed om tegen hem te liegen ik bedoel dat zoenen en zo voelde zo vertrouwd met hem. Ik beet onzeker op mijn onderlip.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ik was gewoon irritant," Geeft ze als antwoord en bijt op haar onderlip.
    "Oké, oké. Ik geloof je," Zeg ik tegen haar, buig me naar haar toe en druk een paar kusjes in haar nek. Doordat ik in een rare positie voorover buig, spannen mijn buikspieren zich aan.
    Ik lig nog steeds half op de bank en Mary hangt over me heen.

    Mary Ann Robins

    'Oké, oké. Ik geloof je' zegt hij en hij buigt zich naar mij voorover. Hij drukt een paar kusjes in mijn nek.
    Hij spant zijn buik aan en mijn hand gaat tevreden over zijn aangespannen buik.
    Ik glimlach tevreden den druk mijn lippen op de zijne.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary gaat opnieuw met haar handen over mijn buik. Wat hebben meiden toch altijd met mijn buik?
    Ze glimlacht en drukt haar lippen op de mijne. Gewillig kus ik haar terug en leg mijn hand op haar rug en trek haar op me, terwijl ik weer op de bank ga liggen.

    Mary Ann Robins

    Gewillig kust hij terug en legt zijn hand op mijn rug. Zo trekt hij mij op zich, terwijl hij weer op de bank gaat liggen. Ik laat mijn tong naar binnen glijden en onze tongen spelen een vurig spel. Ik liet los en begon hem kusjes te geven om zijn borstkast. Net boven zijn onderbroek bleef ik hangen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy.

    Wild laat ze haar tong met de mijne spelen. Teder verbreekt ze de kus en drukt nu kusje op mijn borst en buik, steeds een stukje lager. Ze stopt bij de rand van mijn boxer.
    Ik voel dan mijn ademhaling sneller word. Zelf ben ik opgewonden.
    Ik ga met mijn hand door Mary's haar. De andere hand streelt haar borsten.

    [op me ipod miss wat spel fouten...]

    Mary Ann Robins

    Ik voel zijn ademhaling sneller worden en met zijn ene hand gaat hij door mijn haar en met zijn andere streelt hij mijn borsten.
    Het win me op en in één ruk trek ik zijn boxer vam zijn lijf af en gooi het de kamer in.
    Hij staat nu helemaal stijf en ik begin daar beneden aan mijn werk.

    [omg oke weard... Zie je morgen hea :p XD dat word weard........]:S

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 7:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mar Ann Robins

    Ik stopte toen ik voelde dat hij bijna klaarkwam. Ik grinnikte even en zoende hem toen weer op zijn mond. Met mijn handen ging ik door zijn haar.


    [woehoe yeaaaah ik en eerder woehoe masterlijk :p]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ LikeAWeasley= DrNightmare]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AweSomee schreef:
    Mar Ann Robins

    Ik stopte toen ik voelde dat hij bijna klaarkwam. Ik grinnikte even en zoende hem toen weer op zijn mond. Met mijn handen ging ik door zijn haar.


    [woehoe yeaaaah ik en eerder woehoe masterlijk :p]


    [Dat komt omdat ik op je gewacht heb.]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary stopt op mijn hoogtepunt, wat ik best wel jammer vind. Ze grinnikt, drukt kusjes op mijn mond en woelt door mijn haar.
    Ik kijk langs haar en zie Robbin de kamer in lopen.
    "Lekkere borsten!" Zegt hij en fluit even naar Mary.

    Password schreef:
    (...)

    [Dat komt omdat ik op je gewacht heb.]



    [Weet ik :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mary Ann Robins

    Ik hoorde Robbin fluiten. Ik draaidr me hoofd en wierp hem een geërgerde blik toe. Snel liep hij naar boven. Ik zoende hem weer en glimlachte.

    ~Volgende ochtend

    Ik werd wakker door een fel licht en ik keek om me heen. Ik zag dat ik in een bed lag en ik glimlachte. Ik draaide me om en zag Jimmy nog liggen slapen. Ik ga hem een kusje op zijn hoofd en draaide me toen weer om.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik voel een zachte aanraking op mijn voorhoofd en daarna voel ik gewoel naast me.
    Ik open mijn ogen en zie dat Mary naast me ligt. Ik schuif naar haar toe en fluister een paar lieve woorden in haar oor. Rawr!

    [Demii0 = xFlyy]


    That is a perfect copy of reality.