• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AweSomee schreef:
    [kunnen jullie alsjeblieft wat langere stukjes schrijven anders is de topic zo vol!]


    jaaa, dan kan je zelf ook gelijk wat meer schrijven als de andere meer tekst hebben

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 16:26 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [lolz ow.
    Jane reageer jij zo nog ff op lilly. ze sloeg het mobieltje uit je handen.d
    ach en de topics raken alleen vol als wij vijfen iets typen en soms kun je gewoon niet langer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyssa
    Ik kom de klas in, en zie dat Jane&James ruzie hebben. 'Het is ook altijd jane en james die ruzie hebben hé' zeg ik.
    [Sorry, weet niet echt iets]


    That is a perfect copy of reality.

    [sgatteke james en jane spannen zich tegen lilly]
    Lilly
    Ik pakte mijn mobiel van de grond en ik gunde hun alleen maar een woedende blik meer niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    annemellark schreef:
    (...)

    jaaa, dan kan je zelf ook gelijk wat meer schrijven als de andere meer tekst hebben



    [ja precies want het is heel moeilijk om van een kort stukje een lang stukje te maken die van mij zijn ook niet altijd super maar ik probeer er wel wat van te maken.....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oke iedereen doet hier zijn best en het hoeft niet mega lang te zijn maar ong.l min. 2 regels oke. Dan gaan we nu weer rpgen. En ik snap soms lukt het gewoon niet dat heeft eidereen wel eens.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    lilly sloeg het mobieltje uit mijn handen waardoor het kapot op de grond viel.
    'en dat is onbeleefd, je koopt maar een nieuwe voor me' zei ik tegen Lilly.
    Ze zat mij en James met een woedende blik aan te kijken, maar ik wist dat je haar meer op de kast zou kunnen jagen als je zo aardig mogelijk tegen haar deed. Ik gaf haar een glimlach. 'neem je hem morgen mee?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ mwhaha dat gaat nog is leuk worden ik doe hier alles stiekem aangezien ik moet leren maar ik zal het proberen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wtf jane het was toch lilly's mobielxD tenmiste die had lilly naar haar hoofd gegooi, of was het gewoon van jane dat dat zo hoord]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ja maar Jane zei wat je vind mag je houden dus volgens haar is het haar mobiel geworden]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [owja hahah lolz]
    Lilly
    "Denk het dus niet 'he" was ze echt zodom dat ze dacht dat dat na 1 val kapot was. Ik liet james staan voor wat het was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [het was echt niet na 1 val, hij is heel vaak gevallen......]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [maar daar kan die tegen. zelf mijn nokia kan dat aan ik heab het meerdere malen getest:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en we verwaarlozen james]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    [owja hahah lolz]
    Lilly
    "Denk het dus niet 'he" was ze echt zodom dat ze dacht dat dat na 1 val kapot was. Ik liet james staan voor wat het was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan