• Deze families leven het luxe leven in het Gooi! Ondanks dure auto's, prachtige villa's en dikke bankrekeningen heeft het bestaan in het Gooi weinig weg van een sprookje. Verdriet, leugens en geheimen zorgen ervoor dat het leven steeds meer onder druk komen te staan. Gelukkig kunnen deze Gooische goden & godinnen samen lief en leed delen en wordt er gelachen, gehuild en geschreeuwd.


    Het verhaal gaat eigenlijk over 'een straat', waar in elk huis een ander soort familie woont. Ze zijn allemaal verschillend en hebben maar een ding gemeen : Ze zijn allemaal rijk.

    Rollen :
    Familie Huis 1 Russian
    Familie Huis 2 Cooper
    Familie Huis 3 HarrysBum
    Familie Huis 4 Maverick
    Familie Huis 5 Brutus
    Familie Huis 6 HarrysBum
    Familie Huis 7 Eevee
    Familie Huis 8 Ry
    Familie Huis 9 Embraced
    Familie Huis 10 Brights

    Invullen graag voor elk familielid:
    Familie (Huis) :
    Volledige naam : Het speelt zich af in het Gooi, dus graag Nederlandse namen
    Roepnaam :
    Leeftijd + geboortedatum : Dit verhaal begint in september 2012 :]
    Uiterlijk : Bekend persoon + foto
    Beroep/school :
    Status : Single, in een relatie etc.
    Hobby's/interesses : Hou er rekening mee dat ze in het Gooi wonen
    Extra : Verleden, familie etc.

    Het liefst geen innerlijk invullen a.u.b., omdat het anders heel erg veel wordt met zoveel families!

    Ik kies de beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:55 ]


    Tell me about it, stud.

    Weet je al iets meer over de rollen? :3


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Russian schreef:
    Weet je al iets meer over de rollen? :3


    Ik kies ze vanavond of morgen, want ik doe het samen met een vriendin en die moet ook even tijd hebben haha.


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Ik kies ze vanavond of morgen, want ik doe het samen met een vriendin en die moet ook even tijd hebben haha.
    Oh oké haha! Anyways, ook al kies je mijn ''familie'' niet, wil je me waarschuwen als het begint? :3


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Ik heb er twee huizen bij gedaan, want ik kon echt niet kiezen anders.

    Huis 1 : Familie van Loon
    Huis 2 : Familie Ijseldijk
    Huis 3 : Familie de Graaf
    Huis 4 : Familie van Boosum
    Huis 5 : Familie de Ruijt
    Huis 6 : Familie Vogelaar
    Huis 7 : Familie Martens
    Huis 8 : Familie Lopez
    Huis 9 : Familie Mackaij
    Huis 10 : Familie Maarsen

    Ik hoop dat het zo goed is :]
    Het homokoppel van Archery heeft geen huis, maar komt er wel in voor!


    Tell me about it, stud.

    Ah, damn. Ik wilde nog invullen. Nou ja, too bad. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yeah, haha. Ik zit erin geloof ik, omg ik weet het niet, even checken :'D


    Ja! Haha. Oeh homokoppel. Ik hou van homo's haha.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:56 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Harries schreef:
    Ah, damn. Ik wilde nog invullen. Nou ja, too bad. :Y)


    Haha, nu ik toch al extra huizen heb kan er nog wel een bij. Je mag er nog wel een invullen hoor. Jouw rollen vind ik altijd echt goed namelijk haha.


    Tell me about it, stud.

    Russian schreef:
    Yeah, haha. Ik zit erin geloof ik, omg ik weet het niet, even checken :'D


    Ja! Haha. Oeh homokoppel. Ik hou van homo's haha.


    Me 2 haha!


    Tell me about it, stud.

    Danke schön !


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Danke schön !


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dankje :]


    El Diablo.

    Russian schreef:
    Yeah, haha. Ik zit erin geloof ik, omg ik weet het niet, even checken :'D


    Ja! Haha. Oeh homokoppel. Ik hou van homo's haha.


    Mag ik voor jouw moeder a.u.b. wel een andere, bekende vrouw gebruiken? Want ik heb liever bekende personen, zodat ik meer foto's heb. :]


    Tell me about it, stud.

    Familie (Huis): 11, denk ik dan?
    Volledige naam: Beaudine Génevieve Munnickhuijsen - Dijkstra.
    Roepnaam: Beaudine en als afkorting nog wel eens 'Beau'.
    Leeftijd + geboortedatum: Beaudine is op dit moment 39 jaar oud en verjaart op 3 december.
    Uiterlijk:


    Scarlett Johansson
    Beroep/school: Beaudine en werk? Oh nee, die twee dingen gaan écht niet samen. Thuis doet ze ook niet veel, want met het vele geld dat ze hebben huurt Beaudine gewoon een schoonmaakster in. Laten we het erop houden dat Beaudine teveel hobby's heeft om een baan te hebben en dat ze er gewoon enkel te lui voor is. 'Waarom een baan als ik toch genoeg geld heb?', is zo onderhand haar motto geworden. Ze heeft ook écht nooit zin om wat te doen.
          Beaudine heeft echter een tijd geleden wel gewerkt. Ze was namelijk gescheiden van haar man en kwam met haar twee kinderen in een lastige situatie terecht. Ze heeft met tegenzin een baantje gezocht als serveerster bij het meest chique restaurant dat ze kon vinden, enkel omdat Beaudine niet wilde dat haar reputatie naar de knoppen ging. Simpele baantjes vallen niet in de smaak bij rijke mannen, volgens haar. Via haar baan heeft ze ook haar vriend ontmoet.
    Status: Hoewel Beaudine een hele tijd ongelooflijk single was, is ze nu al zo'n 3 maanden weer in een relatie. Haar ex-husband Peter stond haar niet meer aan en ze zijn gescheiden nadat Beaudine bevallen was van twee kinderen. Lange tijd was Beaudine vrijgezel en na een jaar kwam ze Nevil tegen, met wie ze nu een relatie heeft. Ze zijn nog steeds een gelukkig stel samen, maar Nevil heeft een kantoorbaan en een aantal roddels verspreiden zich wel rond het Gooi.
    Hobby's/interesses: Oh, Beaudine heeft vreselijk veel hobby's. Laten we beginnen bij haar tijdsbesteding, schilderen. Ze houdt er enorm veel van en ook al heeft ze geen grijntje talent, ze geeft niet op. Enorme kunstwerken hangen aan de muur. Beaudine heeft altijd al een passie voor kunst gehad, hoewel schilderen niet echt haar beste kant is. Beaudine is echter wel een hele goede fotografe, maar houdt het op familiefoto's die dan ook rond het hele huis hangen. Vooral op uitjes met haar kind neemt Beaudine dan ook altijd haar fotocamera mee, want zonder kan ze niet.
    Een andere grote hobby van Beaudine is koken. Beaudine is wel iemand die van lekker eten houdt en staat dan ook graag een avondje achter het fornuis om weer eens wat nieuws uit te proberen. Hoewel haar skills eerst vreselijk waren en ze toen bijna elke avond nog chinees moesten afhalen, zijn haar kooktalenten nu ontwikkeld en maakt Beaudine de meest heerlijke maaltijden klaar voor haar kleine gezinnetje. Hoewel Beaudine niet echt 'type huisvrouw' is, vindt ze het totaal niet erg om het avondeten of de lunch voor het gezin klaar te maken, maar als het over de tafel dekken gaat, past ze liever.
    Extra: De relatie met haar ex-husband Peter ging niet zo goed als ze had gedacht. Ze waren 2 jaar getrouwd en Beaudine was net bevallen van haar eerste kind, toen ze hoorde dat er wat goed mis was met haar man. Verschrikkelijk veel geld ging verloren aan zijn drugsverslaving die hij nooit, maar dan ook nooit aan Beaudine heeft laten merken. Ze was zo woest, dat de twee meteen gingen scheiden. Om elkaar meer uimte te gunnen. Peter ziet zijn kinderen nog eens in het jaar, maar voor de rest hebben de twee geen contact meer.
          Veel contact met familie heeft Beaudine ook niet meer. Haar familie komt van hoge klasse en ze vonden het een schande toen ze hoorden dat Beaudine haar man met een drugsverslaving zat. Het enige familielid waar Beaudine nog contact mee heeft, is haar zus Eva.

    Familie (Huis): Huis 11.
    Volledige naam: Nevil George Hanson. Nevil's vader is Engels, vandaar zijn Engelse namen.
    Roepnaam: Nevil.
    Leeftijd + geboortedatum: Nevil is op dit moment precies 42 jaar oud en verjaart op 26 februari.
    Uiterlijk:


    Neil Patrick Harris
    Beroep/school: Nevil heeft een kantoorbaan in één van de grootste kantoren van Nederland. Echter worden er wel veel roddels rond het Gooi verspreid over Nevil en zijn secretaresse. Er zouden bijvoorbeeld condooms zijn gevonden in zijn bureaula en hij en zijn secretaresse zouden zoenend gespot zijn in het kantoorgebouw. Hoewel niemand Beaudine nog eens ongeluk gunt, geloven de meesten wel dat dit waar is. Hoewel, Nevil zelfs ontkent alles en dan vooral tegen Beaudine zelf. Zijn secretaresse is knap en dat heeft hij zelf ook zeker toegegeven, maar hij ontkent alles, maar dan ook alles wat er over hem gezegd wordt. Vaak genoeg wordt Beaudine dan ook gewaarschuwd, maar ze gelooft er geen snars van en vertrouwd dan ook alleen op Nevil zelf.
    Status: In een relatie met Beaudine. Geen serieuze vroegere relaties gehad en was lang vrijgezel. Voor 'roddels' over zijn relatie, heb je gelezen bij 'Beroep/school'.
    Hobby's/interesses: Hou er rekening mee dat ze in het Gooi wonen
    Extra: Verleden, familie etc.

    Ik maak ze morgen af.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 23:04 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Mag ik voor jouw moeder a.u.b. wel een andere, bekende vrouw gebruiken? Want ik heb liever bekende personen, zodat ik meer foto's heb. :]
    Oh ja dat mag je hoor! Meh ik vond d'r zo mooi, jammer dat ze idd zo weinig foto's heeft.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    @harries
    Neil Patrick Harris <'33. Omg I love that guy!
    Dat moest ik even melden qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.