• Deze families leven het luxe leven in het Gooi! Ondanks dure auto's, prachtige villa's en dikke bankrekeningen heeft het bestaan in het Gooi weinig weg van een sprookje. Verdriet, leugens en geheimen zorgen ervoor dat het leven steeds meer onder druk komen te staan. Gelukkig kunnen deze Gooische goden & godinnen samen lief en leed delen en wordt er gelachen, gehuild en geschreeuwd.


    Het verhaal gaat eigenlijk over 'een straat', waar in elk huis een ander soort familie woont. Ze zijn allemaal verschillend en hebben maar een ding gemeen : Ze zijn allemaal rijk.

    Rollen :
    Familie Huis 1 Russian
    Familie Huis 2 Cooper
    Familie Huis 3 HarrysBum
    Familie Huis 4 Maverick
    Familie Huis 5 Brutus
    Familie Huis 6 HarrysBum
    Familie Huis 7 Eevee
    Familie Huis 8 Ry
    Familie Huis 9 Embraced
    Familie Huis 10 Brights

    Invullen graag voor elk familielid:
    Familie (Huis) :
    Volledige naam : Het speelt zich af in het Gooi, dus graag Nederlandse namen
    Roepnaam :
    Leeftijd + geboortedatum : Dit verhaal begint in september 2012 :]
    Uiterlijk : Bekend persoon + foto
    Beroep/school :
    Status : Single, in een relatie etc.
    Hobby's/interesses : Hou er rekening mee dat ze in het Gooi wonen
    Extra : Verleden, familie etc.

    Het liefst geen innerlijk invullen a.u.b., omdat het anders heel erg veel wordt met zoveel families!

    Ik kies de beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:55 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik wil graag huis 7 invullen. Alleen moet je dan per person in vullen die er woont? Of ?


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Ik wil graag huis 7 invullen. Alleen moet je dan per person in vullen die er woont? Of ?


    Ja, dat lijstje voor elk familielid zegmaar. En dat mag je verder zelf bepalen of dat er nu een, twee of meer personen zijn. Snap je?
    Dus dat hoeft ook niet te uitgebreid natuurlijk, want dan is het wel heel veel haha. Tenzij je dat wilt. :]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 21:31 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik vul huis 5 wel in ;).


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Familie (Huis) : Huis 5.
    Volledige naam : Emma Amelia Verschuur.
    Roepnaam : Gewoon Emma. Af en toe wordt ze 'Em' genoemd, iets wat niet vaak voorkomt.
    Uiterlijk :


    Emma Watson.
    Leeftijd + geboortedatum: 19 jaar. 12 december 1992.
    Beroep/school : Emma doet een opleiding Journalistiek, aan de hoge school in Amsterdam. Ze woont dichtbij genoeg om niet op kamers te hoeven gaan.
    Status : Emma heeft een relatie met Tom van der Sloot. Hij heeft Emma leren kennen doordat ze dezelfde studie doen en ze zitten bij elkaar in de klas. Emma vond Tom al een lange tijd 'leuk'. Na een paar maanden had Emma toch de stap gezet om op Tom af te stappen. De ouders van Emma steunen de relatie omdat Tom uit een goede familie komt.
    Hobby's/interesses : Emma houdt van schilderen, daar kan ze echt haar gevoelens mee kwijt. Verder doet ze ook veel aan golven, maar dat is meer omdat haar vader haar meesleurt, maar inmiddels is ze er al aardig goed in.
    Extra : Emma heeft een prachtig verleden gehad. Ze is altijd verwend geweest. Er zit ook wel ook wel een donker randje aan, want haar vader wilt dat ze perfect is en alles perfect doet.

    Familie (Huis) : Huis 5.
    Volledige naam : Saskia Rosalie Verschuur
    Roepnaam : Saskia, alleen haar man noemt haar Sas.
    Leeftijd + geboortedatum : 47 jaar. 18 november 1964.
    Uiterlijk :


    Julianne Moore
    Beroep/school : Saskia werkt als advocate en dan vooral in de scheidingen. Het is dan ook een wonder dat ze zelf nog getrouwd is.
    Status : Saskia is getrouwd met Peter en heeft een dochter met hem samen ; Emma.
    Hobby's/interesses : Saskia is heel sportief. Ze gaat elke ochtend hardlopen en gaat vijf keer in de week naar de sportschool. Verder heeft ze ook nog een persoonlijke trainer, die ze altijd inhuurt voor ze op vakantie gaat, omdat ze dan slank wil zijn in haar bikini.
    Saskia gaat veel op vakantie, om tot rust te komen. Vaak neemt ze iemand mee, maar ze gaat net zo goed zelf even.
    Extra : Saskia komt uit een rijke familie en is altijd al luxe gewend geweest.

    Familie (Huis) : Huis 5.
    Volledige naam : Peter Verschuur
    Roepnaam : Peter, alleen zijn vrouw noemt hem Peet.
    Leeftijd + geboortedatum : 53 jaar. 11 januari 1959.
    Uiterlijk :


    Louis Walsh
    Beroep/school : Peter werkt als psycholoog en krijgt nogal wat gekken over de vloer. Zelf probeert hij er koel onder te blijven, maar soms wordt hij het zelf ook.
    Status : Peter is getrouwd met Saskia en heeft een dochter met haar samen ; Emma.
    Hobby's/interesses : Peter golft graag en veel. Hij wil dat zijn dochter ook goed golft en zijn vrouw neemt hij ook veel mee. Maar het liefst gaat hij golfen met zijn vaste vriendengroep. Verder houdt Peter van lezen. Hij heeft een geheel eigen bibliotheek, waar al zijn boeken instaan.
    Extra : Peter heeft zichzelf goed omhoog gewerkt, door goed te leren en door te zetten. Dit wil hij ook aan zijn dochter meegeven. Soms is het voor haar dan irritant, maar Peter wil alleen maar het beste voor haar.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:16 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Familie (Huis) :8
    Volledige naam : Christel Elise Steenstra
    Roepnaam :Chris
    Leeftijd+geboortedatum:45, 06-05
    Uiterlijk


    Audrina Patridge
    Beroep/school :Ze werkt bij een modellenbureau, waar zij visagiste is.
    Status : Ze heeft een relatie met Peter.
    Hobby's/interesses : Ze houd er enorm van om in de jacuzzi te liggen en te zonnen in haar tuin.
    Extra : Christel werd vroeger al verwend door haar ouders, want haar ouders waren ook enorm rijk. Toen haar vader stierf, kreeg zij de helft van de erfenis.


    Familie (Huis) : 8
    Volledige naam : Peter Jacob Steenstra
    Roepnaam :Peet
    Leeftijd+Geboortedatum:42, 13-05
    Uiterlijk :


    Wes Bentley
    Beroep/school :Hij werkt bij een modellenbureau, hetzelfde waar zijn vrouw werkt. Hij is daar de fotograaf.
    Status : Hij heeft al sinds zijn 37ste een relatie met Christel.
    Hobby's/interesses : Hij houd ervan om nieuwe dingen te bedenken voor huizen, en daarom heeft huis 8 ook allemaal splinternieuwe dingen. Hij wilt eigenlijk overstappen naar interieurontwerper in plaats van fotograaf.
    Extra : Vroeger was Peter een heel normaal kind. Zijn ouders waren arm, en hij moest goed voor zichzelf zorgen. Toen hij Christel ontmoette, was hij in een klap rijk.


    Familie (Huis) :8
    Volledige naam : Isa Ellen Steenstra
    Roepnaam :Ies
    Leeftijd + geboortedatum : 15, 21-03
    Uiterlijk :


    Willow shields
    Beroep/school :Middelbare-privéschool.
    Status : Isa heeft een vriendje, Rutger. Isa heeft al verkering met Rutger sinds haar 13de.
    Hobby's/interesses : Isa's favoriete hobby is relaxen. Ze gaat dan ook vaak naar de relaxroom om uit te rusten op de grote bank die daar staat. ook houd ze er van om tv te kijken op haar kamer, waar ze een 3D tv heeft staan.
    Extra : Als klein kind werd Isa al verwend, ze kreeg alles wat ze wilt, en toen ze zes was had ze al haar eigen inloopkast, verzorgt door haar moeder Christel en haar vader Peter.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:00 ]

    Zou ik morgen de familie van Huis 4 voor je kunnen invullen?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Zou ik morgen de familie van Huis 4 voor je kunnen invullen?


    Is goed! Bedankt!


    Tell me about it, stud.

    Zou ik huis 1 mogen invullen?


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Russian schreef:
    Zou ik huis 1 mogen invullen?


    Is goed! Dankjewel!


    Tell me about it, stud.

    Ik vul vanavond of morgen iets in (:


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Ik vul vanavond of morgen iets in (:


    Dankjewel!


    Tell me about it, stud.

    Familie (Huis) : 1
    Volledige naam : Milan Kristian van Loon
    Roepnaam : Milan
    Leeftijd + geboortedatum : 20. 30 Januari 1992.
    Uiterlijk : Francisco Lachowski.


    Beroep/school : Hij doet momenteel een Criminologiestudie aan de Universiteit Leiden.
    Status : Single.
    Hobby's/interesses : Motorrijden en autoracen vindt hij leuk, voor de rest houdt hij van feestjes geven en bewonen en cricket.
    Extra : Samen met zijn oudste zusje was hij degene die het gezin bij elkaar hield toen zijn vader net overleden was. Hij was toen 15 jaar. Zijn zusjes zijn zijn oogappeltjes en hij heeft ook een hele sterke band met zijn moeder. Hij vindt het dan ook maar niets dat zijn jongste zusje een vriendje van achttien heeft.

    Familie (Huis) : 1
    Volledige naam : Verona Juliana van Loon
    Roepnaam : Veer, Verona.
    Leeftijd + geboortedatum : 18. 12 mei 1994.
    Uiterlijk : Alena Shishkova.


    Beroep/school : Verona doet een Rechtenstudie aan de Universiteit Leiden.
    Status : Single.
    Hobby's/interesses : Paardrijden en stijldansen vindt ze geweldig. Ook houdt ze net als haar broer erg van feestjes, soms iets te veel. Daarnaast houdt ze ook ontzettend van mode, make-up en zulke dingen.
    Extra : Zie Milan.

    Familie (Huis) : 1
    Volledige naam : Sterre Gabriëlle van Loon.
    Roepnaam : Ster, Sterre.
    Leeftijd + geboortedatum : 15. 23 oktober 1996.
    Uiterlijk : Alexandria Deberry.


    Beroep/school : Middelbare school, VWO. Een open school.
    Status : Ze heeft een vriendje, haar eerste. Jason. Hij is achttien.
    Hobby's/interesses : Net als haar zusje houdt ze van paardrijden. Maar zij is het meer rustige type. Uitgaan is niks voor haar. Ze houdt van lezen. Spannende literatuur is iets waar ze zich helemaal in kan vinden/ Ook houdt ze van tekenen, de natuur bijvoorbeeld. Een plek waar ze zich ook graag bevindt.
    Extra : Hoewel ze zo rustig lijkt kan ze heel opstandig zijn, het puberen en zo. Ze heeft het nu nog steeds heel moeilijk met het verlies van haar vader.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:34 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Familie (Huis) : 1
    Volledige naam : Ellen Katharina van den Bosch - van Loon.
    Roepnaam : Ellen
    Leeftijd + geboortedatum : 46. 5 februari 1966.
    Uiterlijk : ??? Ik heb haar van deze site.


    Beroep/school : Ellen werkt als advocate bij haar eigen advocaten kantoor.
    Status : Weduwe. Maar ze date zo af en toe.
    Hobby's/interesses : Vroeger hield ze heel erg van hockey. Nu spendeert ze haar tijd met werk, lezen, en tijd doorbrengen met haar gezin.
    Extra : Haar man is vijf jaar geleden overleden, ze heeft het hier in het begin zo moeilijk mee gehad dat ze zich afsloot van alles. Hiervan heeft ze veel spijt en weet nu hoe ze met haar gevoelens kan omgaan. Het doet pijn, maar ze gaat verder.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:33 ]


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Ik zie nu overigens pas dat er nog een advocate is, sorry! Als je wil dat ik het verander, zeg je het maar haha.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Wil je me waarschuwen als je begint? :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you