• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha

    Draco keek weer op, en ik grinnikte. Hij maakte een verontwaardigd geluidje, en ik haalde plagerig een hand door zijn haar. Hij was niet alleen arrogant, maar ook ijdel. Hij zette het meteen weer goed, en keek even naar ons allemaal, om vervolgens zijn schouders op te halen. ''Dat klopt.'' mompelde hij, en ik lachte. ''Wat een taalgebruik ook.'' mompelde ik zachtjes, en leunde achterover.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Je weet toch dat ik maar wat speel Malfidus." Lachte ik en draaide me weer om naar het vuur. "Als ik jullie niet mocht, had ik jullie al lang vervloekt."
    Ergens meende ik dat wel en ik had het vermoeden dat ze slim genoeg waren om het te begrijpen.
    "En toen verveelde ik me weer." Zuchtte ik. "Vermaak me eens of zo."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    ''Maar het is wel zo.'' zei ik schouderophalend, en keek een beetje rond in de Common room. Buiten ons was het leeg. ''Nog een kwartiertje.'' mompelde ik, en kon eigenlijk niet wachten om Granger te vervloeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Wat als ze niet komt?" Vroeg ik abrupt. "Heb je daar ook al aan gedacht?"
    Ik liet me onderuitzakken, zodat ik op mijn rug voor het haardvuur kwam te liggen en sloot mijn ogen genietend van de warmte.
    Het deed me denken aan thuis.
    Hoe ik altijd voor het haardvuur zat als ik weer eens ruzie had gemaakt met mijn ouders.
    Het zorgde voor troost.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    ''Waarom zou ze niet komen? Zoals je al zei, het is overduidelijk dat die twee elkaar wel mogen.'' mompelde ik, en speelde verveeld met mijn stok.
    En als ze niet kwam, zocht ik haar wel een keer hoogstpersoonlijk op.

    [Komt ze? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Wat als ze het briefje nu niet op tijd leest?" Vroeg ik. "Dan hebben we een probleem want na 12 uur, komen er wel mensen in de bib."
    Mijn ademhaling was rustig en ik voelde mijn hart erg gelijkmatig slaan.
    Het kalmeerde me best wel.
    Ik had mijn ogen nog steeds gesloten en had echt het gevoel dat ik zo in slaap kon vallen.
    "Wat zijn dan je plannen?"



    [Nee :') Ze zit in Zweinskop en ik kan niet met haar reageren tot morgen, dus...]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    Ik vloekte zachtjes. Daar had ze een punt.. En daar ging mijn plannetje dus ook, en kon ik nog langer nadenken over die vervloekte opdracht.
    ''Dan zit er niks anders op om óf de Imperio-vloek te gebruiken, óf gewoon naar haar toegaan.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik moet gaan, ik reageer morgen wel :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Is goed!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'Hmm klopt ja.' we rennen de trap af. Onderaan de trap wacht ik of George en Elianne.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik reageerde gister niet meer ivm HP. It is so Nice to see it again , and again, and afain annd again and again, much more than that :P :)]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 8:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Heey mensjes, kon nog even de IPad kapen, moet zo wel weg dus alvast een fijne vakantie ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    [you too :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Harry

    "Ik denk dat ik wel weet wat er in zijn hoofd omgaat" zei ik lachend.
    "Maar ik denk dat wel dat dalijk wel te horen krijgen"

    Summer Meldoy Night

    Ik glimlachte even.
    "Ik ben er gewoon niet helemaal met mijn gedachtes bij" zei ik lachend en keek Hermelien even aan. ""Je moet dat trouwens echt niet denken"

    George

    "Ik weet dat dat klopt" zei ik lachend terwijl ik onderussen alweer naast Fred stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ jij ook (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer