• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Dawn Mary Claire:

    Ze schudt haar hoofd. "Het geeft niet. Ik had je niet zo boos mogen maken, sorry daarvoor," Verontschuldig ze tegen mij en haalt een hand door haar haar. Ik glimlach waterig naar haar en ging weer rustig zitten op het bed, deze keer met mijn beertje weer tussen mijn armen. 'Het is al goed' zeg ik zachtjes. En ik kijk naar mijn beertje.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Dawn glimlacht lichtjes naar me en gaat op haar bed zitten.
    Ik ga tegenover haar op mijn eigen bed zitten. Mijn blik glijdt naar het beertje. Ze klemt het tegen zich aan.
    "Het is al goed," Zegt ze zachtjes.
    Het lijkt me echt vreselijk om je vader te verliezen op zo'n manier.
    Ik sta op van het bed en buk me bij de scherven van de vazen. "Ik ruim dit op, voordat we erin gaan staan," Zeg ik tegen haar.

    Dawn Mary Claire:

    Ze staat op van het bed en bukt om de scherven van de vazen op te ruimen. "Ik ruim dit op, voordat we erin gaan staan," Zeg ze tegen mij.
    Ik knik en leg mijn beertje op de kussen en help haar ook om de scherven op te ruimen. 'Als je wilt, kunnen we deze kamer wat gezelliger maken. Aangezien het onze kamer nu is en we kamergenoten zijn' vraag ik voorzichtig.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wil er iemand met Alice praten? *Klinkt hoopvol*]


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    Ze knikt kort, legt het beertje neer en knielt dan bij me neer om te helpen met opruimen. "Als je wilt, kunnen we deze kamer wat gezelliger maken. Aangezien het onze kamer nu is en we kamergenoten zijn,"
    Nu is het mijn beurt om te knikken. "Lijkt me leuk!" Zeg ik vrolijk. "Misschien kunnen we in dit gebouw iets vinden en anders zoeken we bloemen en nieuwe vazen," Vervolg ik.

    TheRumIsGone schreef:
    [Wil er iemand met Alice praten? *Klinkt hoopvol*]


    [Ik heb Drew voor je. (:]

    Password schreef:
    (...)

    [Ik heb Drew voor je. (:]


    Graag.. Maar nu moet ik zometeen gaan.. Ik ga een programma kijken..


    Don't be like the rest of them, darling

    Dawn Mary Claire:

    "Lijkt me leuk!" Zegt ze vrolijk. "Misschien kunnen we in dit gebouw iets vinden en anders zoeken we bloemen en nieuwe vazen," Vervolgt ze. Ik begin te knikken. 'Ik had ergens gezien, dat er een kast was op de gang, misschien zijn daar wel wat spulletjes om mee te versieren. En onze dingen wat we mee hebben genomen' zeg ik en ik glimlach naar haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Ik had ergens gezien, dat er een kast was op de gang, misschien zijn daar wel wat spulletjes om mee te versieren. En onze dingen wat we mee hebben genomen," Zegt met een een glimlach.
    Ik knik enthousiast en heb ondertussen alle stukken van de vazen opgeruimd.
    "Zullen we gaan kijken dan?" Zeg ik tegen haar en loop richting de deur.

    Dawn Mary Claire:

    Ze knikt enthousiast en ondertussen hebben we de vazen opgeruimd. "Zullen we gaan kijken dan?" Zegt ze tegen mij en loop richting de deur. Ik volg haar naar de deur en samen lopen we naar de kast. Ik doe de deur open en met grote ogen keek ik de kast in. 'Wow, wat een hoop spullen zeg en het is zelfs een inloop kast' zeg ik verbijsterd. Ik loop een stukje de kast in en zie allemaal leuke dingetjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Samen lopen we richting de kast. Dawn doet de grote deur open en kijkt de kast in. "Wow, wat een hoop spullen zeg en het is zelfs een inloop kast,"
    Ik loop achter haar aan en ga opzoek naar leuke spullen. "Wauw!" Zeg ik en laat een felroze hart aan haar zien. "Die hang ik boven mijn bed,"

    Dawn Mary Claire:

    Ze loopt achter mij aan en gaat opzoek naar leuke spullen. "Wauw!" Zeg ze opeens en laat een felroze hart aan mij zien. "Die hang ik boven mijn bed," zegd ze lachend. Ik lach terug. 'Ja, leuk. Moet je doen!' zeg ik tegen haar. Ik vind opeens hele mooie chinese vasen en houd het voor Katelynn omhoog. 'Wat vind je van deze vazen. Mooi zijn ze he' zeg ik. Ik kijk nog meer rond en zie opeens hele coole kussen. 'Katelynn, zullen we deze gelijk ook meenemen, deze kussens kunnen we mooi op onze bedden leggen en we hebben ook een leuk bankje die we met kussen beladen' zeg ik nu glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    LEADERLOUIS schreef:
    Jake

    "Waar was dat goed voor !" roept ze geschrokken. Mijn mondhoeken krulden omhoog naar een grijns, "I don't know, mijn karakter gewoon" zei ik dan gewoontjes. Ik haalde mijn schouders op om het effect te versterken en keek haar dan aan, "Ik moest je wel doen verschieten, ik was zelf geschrokken toen ik opeens, terwijl ik rustig in het gras lag, iemand hoorde zingen".


    Noah-Lynn Amelia Rivera

    Ik keek even verschrikt op, 'Je hoorde me,' mompelde ik. Fuck, lekker dan. Mezelf voor schut gezet. Ik zuchtte en keek hem aan, 'Noah-Lynn,' Zeg ik dan. Mijn houding, gezicht en stem staan nog steeds gesloten en zonder enige emotie te vinden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake

    "Noah-Lynn" zei ze, zonder enige emotie. Haar gezicht stond neutraal. "Jake" zei ik terwijl ik mijn ontblote glimlach liet zien. Ik draaide me een stukje naar haar om en zuchtte, "Goed, wat moet ik doen zodat die mondhoeken omhoog gaan ?" vroeg ik.

    (Ik maak nu een nieuwe topic XD)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.