• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké! Ze is in haar (en jouw) kamer.]

    Dawn Mary Claire:

    Nadat ik met Alice heb gesproken en zei dat ze iets ging doen. Liep ik rustig weer naar mijn kamer. Ik was nog steeds benieuwd wie mijn kamergenoot was. Ik hoopte maar dat ze aardig was en dat we toch wel goede vriendinnen zouden kunnen worden. Misschien had ik niet eens iemand op mijn kamer? Ik liep de trap op en ik werd zenuwachtiger, stel dat ze mij niet aardig vond, wat dan? Dan zou ze met iemand anders willen. Ik stopte voor mijn deur en zag dat het dicht was. Met een kloppend hart laat ik mijn hand op de deurklink glijden en doe de deur open.


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah-Lynn Amelia Rivera

    Rustig lig ik in het gras, zachtjes te zingen en naar de lucht te kijken. Wat ben ik eigenlijk blij dat ik hier naar toe ben gestuurd, anders zou het voor mij simpel weg een dood weeshuis zijn. Ik glimlach door het zingen heen en staar weer naar de lucht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katelynn Carly Dalton.

    Ik sta met mijn rug naar de deur toe, als ik plotseling een geluid hoor. De klink beweegt naar beneden en de deur wordt opengeduwd. Er staat een meisje in de deuropening van ongeveer mijn leeftijd.
    "Hée," Groet ik vriendelijk. "Ik ben Katelynn. Ben jij mijn kamergenote?"

    {Heey mensjes, ben terug van vakantie ^^ Iedereen een leuke vakantie gehad?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hmm.. ja. XD]

    {Wil er iemand kletsen met Jake of Alice? Heb bij beide geen idee waar ze zijn XD volgens mij buiten..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dawn Mary Claire:

    Ik doe de deur open en ik zie een meisje naar mij kijken. "Hée," Groet ze vriendelijk. "Ik ben Katelynn. Ben jij mijn kamergenote?" vraagt ze daarna. 'Heey' zeg ik wat verlegen. 'Ja, volgens mij wel, als jij ook kamer 5 hebt, dan wel. Ik ben Dawn. Dawn Mary Claire ' zeg ik met een zachte stem. Ik loop rustig naar mijn bed toe en pak dan mijn beertje.

    (Heey, welkom terug TheRumIsGone!! Hoe was je vakantie? Mijn vakantie is leuk, ik moet stagedagen inhalen maar het is echt leuk. :D )


    One Who Travels A Higher Path.

    {Mijn vakantie was leuk.. Gister bijna verdwaald in een bos, waarna we weer uitkwamen op een grote vlakte XD (Het leek op teletubbieland XD) en dan elke keer dat je een konijnenhol zag (En die waren er heel veel) 'Teletubbie!' Roepen XD.. Maargoed.. Was saai hier zeker zonder mij? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Hahaha, oke. ^^ Nee, niet echt. XD Het is vakantie dus bijna iedereen is op vakantie, of gaat andere dingen doen enzo. Dus dan wordt het opgegevend moment stil. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    [En ik moet eten.. Zie jullie later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    "Heey," Haar zachtjes. "Ja, volgens mij wel, als jij ook kamer 5 hebt, dan wel. Ik ben Dawn. Dawn Mary Claire," Zegt ze op dezelfde toon.
    "Ik ben ook kamer vijf," Zeg ik vriendelijk.
    Dawn loopt naar haar bed en gaat zitten met een beertje in haar handen. Kinderachtig..
    "Heb jij een knuffel bij je?" Vraag ik verbaasd.

    Dawn Mary Claire:

    Ik knikte toen ze zei, dat ze ook kamer 5 had. "Heb jij een knuffel bij je?" Vraagt ze verbaasd. Ik wist dat ooit iemand dat zou vragen. Waarom ik een knuffel bij mij had. Ik keek naar mijn beertje en twijfelde, moest ik het aan haar vertellen, zelfs aan colin en alice wou ik niets zeggen. Ik zuchte. 'Ja, ik heb knuffel bij mij' zei ik iets wat fel. Ik had daarna gelijk spijt, dat ik dat zei. 'Sorry' vervolgde ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    [samenvatting? Ik moet morgen huiswerk maken en alles dus ik kom morgen beperkt online...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Iedereen is elkaar aan het ontmoeten meer eigenlijk niet. (: )


    One Who Travels A Higher Path.