• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Ik ben zo klaar."
    Ik grinnik.
    "Neem maar zoveel tijd je nodig hebt. We hebben tijd zat."
    Ik ruim het ontbijt al op, en ga in mijn kamer al op zoek naar de kleren die ik zo kan aandoen. Zachtjes neurie ik een liedje, terwijl ik het bed weer opdek.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Neem maar zoveel tijd je nodig hebt. We hebben tijd zat." Hoor ik hem nog zeggen. In mijn rugzak rommel ik even naar mijn spullen en vis er een toilettasje uit. Ik vind er een kam in en haal hem door mijn haren. Omdat ik gisteravond al gedoucht heb, besluit ik dat vandaag over te slaan en bind mijn haren in een simpele vlecht. Ik trek een roze shirt over mijn hoofd, trek er een wit vestje en beige broek bij aan en was mijn gezicht even. Doe wat mascara op en kijk dan redelijk tevreden naar mijn spiegelbeeld. Zorgvuldig berg ik alles weer op in mijn tas en sleep deze mee naar de slaapkamer.
    "Ik ben klaar." breng ik uit.

[Ik ga naar mijn werk toe, ben rond een uurtje of negen wel weer terug.]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Ik ben klaar."
    Ik fluit even en kijk haar lachend aan.
    "Prachtig."
    Met mijn kleren in mijn hand loop ik richting de badkamer. In het voorbijlopen druk ik een kus op haar lippen.
    "Ben zo terug."

[Veel plezier ;D]

Faye
    "Prachtig. Ben zo terug." Ik grinnik en draai even een rondje, voel zijn lippen nog op de mijne voordat hij de kamer uit verdwijnt. Dan laat ik me op het bed ploffen en bekijk de inhoud van mijn tas. Er zat niet veel bijzonders in. Ik laat mijn vingers over de toetsen van mijn mobiel glijden.

[Lol, moet er eerst nog heen fietsen, ziet er echt vreselijk uit. Haha, ben nu echt weg. (: ]

Rey

Ik kleed me om en doe wat deo op, zodat ik nog redelijk fris ruik. Scheren is niet nodig, heb ik gisterenochtend nog gedaan, en zo heel erg ziet het er nog niet uit. Ik haal mijn hand door mijn haren, die nonchalant op mijn hoofd liggen. Ach, die krijg ik toch niet getemd. Ik loop weer de slaapkamer binnen en zie Faye liggen.
    "Alweer moe?"

Faye
    "Alweer moe?" Ik schrik op en ga meteen rechtop zitten, mijn mobiel leg ik naast me neer en schudt mijn hoofd. Het beeldscherm blijft hangen op een simpel vakantiekiekje.
    "Nee hoor, ik zat gewoon even door me mobiel te kijken." zeg ik glimlachend en druk de foto even weg.

Chaim schreef:
    Madeline

Goed geen antwoord dus.. Tja was te verwachten. "Is de thee lekker?" Ik knik en neem nog een slokje. Het is fijn thee vast te kunnen hebben aangezien mijn vingers nogal koud waren. 'Ik denk dat het beter is als ik misschien terug naar me ouders ga.' Ik kon hier niet tegen. Dat afstandelijke gedoe. Ja ik had een fout gemaakt maar ik hou nog steeds van hem.

Liam

"Weet je trouwens dat je praat in je slaap?" Ik kijk verbaast op. 'Nee? Heb ik dan nog iets interesant gezegt?' Ik kan me niet herineren waar ik vannacht over gedroomt heb en volgens mij heb ik nooit eerder gepraat.

Rey

"Nee hoor, ik zat gewoon even door me mobiel te kijken."
    Glimlachend ga ik naast haar zitten en leg mijn hand even op haar been.
    "Ben je zeker dat het gaat?" vraag ik bezorgd.
    Mijn hand gaat even over haar gevlochten haren.
    "Kom, de winkels zullen al wel open zijn."

Faye
    "Ben je zeker dat het gaat?" Ik glimlach en knik, voel zijn hand over mijn gevlochten haren gaan.
    "Ja hoor, maak je maar geen zorgen." antwoord ik meteen terug en haal mijn schouders op. Ik stop mijn mobiel vlug in mijn broekzak.
    "Kom, de winkels zullen al wel open zijn." Ik kijk hem glimlachend aan en knik. Geen idee hoe laat het eigenlijk is.
    "Hoe gaan we?" vraag ik daarom. "Auto, taxi, bus, op jouw rug?" zeg ik plagend.

Rey

"Ja hoor, maak je maar geen zorgen. Hoe gaan we? Auto, taxi, bus, op jouw rug?"
    "Mijn rug. Echt wel."
    Grinnikend sta ik op en trek haar mee recht.
    "De auto, is dat goed?"
    Ik neem mijn portefeuille van het nachtkastje.

Faye
    "Mijn rug. Echt wel. De auto, is dat goed?" Ik grinnik en laat me door hem rechttrekken, vis mijn portemonnee uit mijn tas en pak zijn hand beet.
    "Ik vind het goed hoor." zeg ik glimlachend en achtervolg hem de kamer uit.
    "Heb je Trey en Fé al gesmst of gebeld trouwens?" vraag ik dan uit het niets.

[Het is echt niet nodig om elke keer je laatste post te quoten ^^, die enkele pagina's kan ik gewoon terug keren hoor ^^]

Irial

"Ik denk dat het beter is als ik misschien terug naar me ouders ga."
    Ik zucht even. Wil ze dan zo snel opgeven? Valt het niet te begrijpen dat ik even tijd nodig heb om te bekomen van wat ik gisteren ontdekt heb? Als ze nu naar haar ouders gaat, is het enige dat ze er volgens mij mee zal bereiken dat we vervreemden. Ze heeft gezegd het niet meer te zullen doen, heeft hulp gebeld en daarom mag ze van mij best blijven.
    "Ik zou het jammer vinden, maar als jij je daar beter bij voelt dan hou ik je niet tegen," zeg ik zacht. Ik zou haar wel missen, dat is zeker.

Camargue

"Nee? Heb ik dan nog iets interesants gezegd?"
    Ik schud mijn hoofd en zet mijn kom op tafel.
    "Niks speciaals," antwoord ik waarop ik hem een kusje geef. Het verbaast me dat hij er zo makkelijk in trapt. Ik heb in al die jaren dat ik Liam ken, hem nog nooit weten praten in zijn slaap. Waarom zou dat dan plots veranderen. Ik neem slokje fruitsap en kijk hem aan. "Maar één vraagje, wie is Tatjana?"
    Ik weet wie Tatjana is, een meisje dat ik verzonnen heb om Liam te plagen. Ik kijk hem met een klein glimlachje aan en wacht op antwoord.

Atreyu

Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht als Fedea toch bij me komt zitten.
    "Het werd een beetje koud zonder jou," zegt ze zacht.
    Als ik een kusje gekregen heb, trek ik haar tegen me aan zodat haar rug tegen mijn borstkas rust. Mijn kin laat ik op haar schouder rusten terwijl mijn vingertoppen over haar armen gaan.
    "Goeiemorgen, schone slaapster," zeg ik. Mijn stem is nog steeds hees. "Heb je het al wat warmer nu?"
    Ik druk een kusje op haar wang.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Ik vind het goed hoor. Heb je Trey en Fé al gesmst of gebeld trouwens?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "We zullen eerst een nieuwe kaart voor jou gaan kopen, goed?"
    Ik loop met haar naar de garage en ontgrendel de auto.
    "Stap maar in, mevrouw."

Fedea

"Goeiemorgen, schone slaapster. Heb je het al wat warmer nu?"
    Ik ril even. Zijn stem is echt ongelooflijk sexy.
    "Veel warmer."
    Ook mijn armen rillen onder zijn aanrakingen en ik bijt even op mijn lip. Het water is lekker warm, en ik voel me vanbinnen ook helemaal warm worden, gewoon door zijn aanwezigheid. Ik laat me een beetje onderuitzakken, en sluit genietend mijn ogen.