• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Misschien kan ik inderdaad wel beter. Oefening baart kunst."
    "Zeker wel."
    Ik kus haar passioneel terug.
    "Dat was al wat beter, vind je niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Hmm, nee, nu moet je wel dicht tegen me aan liggen. Geen keuze."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Denk je dan dat ik niet dicht tegen je aan ga liggen als we in het bed liggen? Arme Trey."
    Ik druk een kusje op zijn neus en geeuw even.
    "Misschien is het toch beter als we gewoon gaan slapen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat was al wat beter, vind je niet?" Ik moet lachen als hij dit zegt, probeer mijn gezicht serieus te houden.
    "Al wat beter?" herhaal ik zijn woorden, toch een tikkeltje teleurgesteld.
    "Nog niet goed genoeg?" raad ik dan maar en bijt op mijn onderlip. Ik grinnik even en kijk hem geamuseerd aan, afwachten op zijn antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Denk je dan dat ik niet dicht tegen je aan ga liggen als we in het bed liggen? Arme Trey. Misschien is het toch beter als we gewoon gaan slapen."
    Ik knik zachtjes en streel onbewust door haar haren.
    "Mhm, arme Trey," grinnik ik.
    Ik sla snel mijn hand voor mijn mond als ik moet geeuwen. Het is nogal een dag geweest. Daarbij komt dat ik de dagen ervoor al zo weinig geslapen had en dat de adrenaline die ik had nu uit mijn lijf verdwenen is. Ik ben doodop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Al wat beter? Nog niet goed genoeg?"
    "Tuurlijk wel."
    Lachend plaats ik mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Je moet je geen zorgen maken."
    Ik geeuw even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Mhm, arme Trey."
    Ik grinnik.
    "Heb je nu echt medelijden met jezelf?"
    Ik nestel me tegen hem aan, laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik sta voorzichtig op en loop naar de badkamer om te douchen en echt wakker te worden. Na de douche droog ik me af en trek mijn kleren aan. Mijn haar laat ik voor wat het is. Als Cam het zo leuker vond ja. .. waarom zou ik het dan anders doen. Ik zet koffie en ga aan de keuken tafel zitten.

    Madeline

    Ik knik en kijk hem aan. 'Goed samen dan. ' ik kan het niet helpen en leg mijn armen in zijn nek om mijn gezicht in zijn hals te verbergen. Het voelde zo beschermend als ik bij hem was. 'Ik hou van je. '

    Burlington schreef:
    Rey

    "Al wat beter? Nog niet goed genoeg?"
    "Tuurlijk wel."
    Lachend plaats ik mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Je moet je geen zorgen maken."
    Ik geeuw even.


    Faye
    Ik grinnik als hij moet gapen en laat me naast hem neerzakken. Ik kijk naar het plafond boven ons.
    "Het lijkt me een verstandig idee als we gaan slapen, meneer." breng ik uit en wrijf wat in mijn ogen, ik trek het laken wat omhoog en snel druk ik mijn lippen nog op zijn wang.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het lijkt me een verstandig idee als we gaan slapen, meneer."
    Ik knik en geeuw nog een keer.
    "Ja, mevrouw."
    Grinnikend leg ik mijn arm om haar middel en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Heb je nu echt medelijden met jezelf?" grinnikt Fedea.
    Ik ga een beter anders liggen zodat ze comfortabeler tegen me aan kan liggen. Haar hoofd rust op mijn borstkas en haar zachte haren doen me rillen.
    "Nee," antwoord ik zacht. "Ik ben heel gelukkig nu."
    Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ja, mevrouw." Ik voel zijn arm om mijn middel sluiten, doe mijn ogen dicht.
    "Welterusten," fluister ik hem toe en hoor Rey zijn ademhaling, iets waarvan ik rustig wordt en voordat ik het weet vertrek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Wacht even op de anderen, voor die nieuwe dag (:]

    Irial

    "Goed samen dan. Ik hou van je."
    Ik weet even niet meer wat ik moet doen als ze haar armen om mijn nek legt en haar gezicht in mijn hals verbergt. Ik zucht en wrijf over haar rug.
    Ik wil de woorden wel zeggen, maar ze komen niet uit mijn mond. Ik hou van haar, maar ik ben nog niet vergeten wat er net gebeurd is.
    "Laten we gaan slapen," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry :$]

    Madeline

    Ik knik en laat hem los. Ik weet niets te zeggen er is iets stuk tussen ons en ik weet niet of ik het kan maken of redden. Ik veeg.mijn rode haar uit mijn gezicht en haal diep adem .

    [Jaja, ben toch even bezig ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Was niet tegen u, Evelien ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.