• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dan snap ik het nie :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wanneer is het nu nieuwe dag? Want ik kan niet meer volgen :')]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 20:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Madeline zucht en veegt haar haren weg. Zorgvuldig leg ik een verloren plukje goed. Ik duw haar zacht achterover en stop haar onder.
    "Niet piekeren, we zien morgen wel weer," fluister ik.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en sta dan op om naar mijn eigen kamer te lopen. Daar kruip ik in bed, met kleren en al. Niet piekeren. Best hypocriet dat ik dat tegen haar zeg terwijl ik zelf vast niet in slaap zal raken. Ik lig nog even naar het plafond te staren maar voel dan toch mijn ogen dicht zakken.

    [Zodra Madeline slaapt :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik weet niet hoelang het duurt voor ik slaap maar volgens mij is het al erg laat. Ik kon de slaap maar niet vatten en mijn gedachten bleven maar terug gaan naar Irial. Kon ik wel hier blijven? Hoe groot was de kans dat ik hem opnieuw teleur zou stellen of hem pijn zou doen? Uiteindelijk val ik toch nog in slaap.

    [Next day? 8D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Next day? 8D]



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Hell yes 8D Ik begin wel niet he :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Next day. Rise and Shine, Bambi & co]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Burlington schreef:
    [Hell yes 8D Ik begin wel niet he :')]


    [Jawel, begin jij maar, hihi.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik open langzaam mijn ogen wanneer ik merk dat ik niet alleen lig, maar wanneer ik Faye zie liggen, verschijnt er automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik druk een kusje op haar neus.
    "Goedemorgen, schone slaapster," fluister ik zacht.
    Ik lach even.
    "Kijk eens, we hebben het beide overleefd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Forbes schreef:
    (...)

    [Jawel, begin jij maar, hihi.]


    [Telepathie! Ik was al aan het typen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als ik mijn ogen open ben ik compleet gedesoriënteerd. Dit is niet mijn slaapkamer en toch komt het me bekend voor. Al zou ik niet weten welke muur in mijn loft er bekleed is met zacht tapijt. Met een ruk kom ik overeind als ik besef dat ik gewoon met mijn hoofd uit de zetel hang en het op de grond ligt. Ik moet even lachen tot ik Fedea, mijn Fedea vredig zie liggen slapen. Ik ga naast haar liggen en wrijf even over haar neusje.
    "Wakker worden," fluister ik in haar oor waarop ik een kusje op haar wang druk. Een snelle blik op de klok vertelt me dat het al elf uur is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Kijk eens, we hebben het beide overleefd." Met mijn ogen nog gesloten draai ik me ietwat de richting op waar het geluid vandaan komt.
    "Wat hebben we overleefd?" vraag ik slaperig en wrijf in mijn ogen, waarna ik ze open. Ik schrik even als ik de kamer zie en denk even terug aan gisteravond, daarna richt ik me tot Rey en glimlach even.
    "Goedemorgen,"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Irial

    Als ik wakker word, ben ik uitgeput. Ik open mijn ogen moeizaam en kan het even niet opbrengen uit bed te komen. Het is nog maar acht uur. Ik blijf nog een half uurtje liggen en ga dan naar beneden. Ik zet een flinke pot thee en schenk mezelf een kopje in al de ketel begint te fluitend. Zuchtend zet ik de mok aan mijn lippen en drink er van. Na nog een kopje ingeschonken te hebben, loop ik weer naar boven.
    Ik open de deur van Madeline's kamer met mijn elleboog en ga rustig naast haar zitten op bed. Mijn mok zet ik op het nachtkastje en degene die ik voor haar mee heb, steek ik naar haar uit.
    "Thee?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik grinnik even wanneer ik haar geschrokken blik zie.
    "Goedemorgen."
    "Oei, zo schrikken?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Zie ik er zo erg uit?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.