• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik hou van je, En ik wil je nog steeds helpen. Ik weet alleen niet wat het beste is voor jou. Dat moet je zelf beslissen." Ik kijk op van mijn thee om naar hem te kijken. 'Ik hou ook van jou Irial daarom wil ik je geen pijn meer doen of tegen je liegen.' Mompel ik en haal een hand door mijn haar.

    Liam

    "En hoewel ik je ten volste vertrouw, mocht je het echt over ene Tatjana of gelijk wie gehad hebben, dan had ik er toch niet doodleuk naar gevraagd?" Ik grinnik. 'Dan had je het net zo subtiel aangepakt als bij de italiaan weetje nog? Die blondde serveerster.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Maar je blijft klein Cam hoe hoog je hakken ook mogen zijn.'

    Rey

    "Ach ja, het zou zomaar kunnen dat ik het misschien ietwat verdraaid heb. Als je aan dementie lijdt hoor je trouwens wel thuis te zijn, met verpleging en zo.. Of weet je dat ook niet meer?"
    "Verpleging?"
    Mijn hersenkronkels doen moeite om het weer te herinneren.
    "Het is officieel. Ik ben oud. Ik kan er echt niet meer op komen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Verpleging? Het is officieel. Ik ben oud. Ik kan er echt niet meer op komen." Ik frons mijn wenkbrauwen even. Twijfelend of ik het gedroomd heb of niet.
    "Hè?" zeg ik met vragende ondertoon.
    "Plaag je me nou of meen je het serieus?" zeg ik lachend en kijk hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hè? Plaag je me nou of meen je het serieus?"
    Verontschuldigend kijk ik haar aan.
    "Sorry. Kaas met gaten."
    Ik wijs even naar mijn hoofd.
    "Ik ben echt serieus."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ben echt serieus." Ik kijk hem kort aan en knipper een aantal keren verbaasd met mijn ogen.
    "Verbaasd me dat je mijn naam dan nog weet." zeg ik grinnikend en kijk even naar de weg voor ons.
    "Of je hebt het je verdrongen, dat kan natuurlijk ook."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Verbaasd me dat je mijn naam dan nog weet. Of je hebt het je verdrongen, dat kan natuurlijk ook."
    Ik kijk haar even zielig aan.
    "Vertel je me alsjeblieft over dat verzorginggedoe? Ik wil ook lachen."
    Ik let weer op de weg, maar kijk haar af en toe vanuit mijn ooghoeken aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vertel je me alsjeblieft over dat verzorginggedoe? Ik wil ook lachen." Uitdagend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Gisteren vond je het anders niet zo leuk toen je er even bij stil stond, maar goed. Als je echt dement bent, dan zal ik je wel verplegen hé." Geamuseerd kijk ik hem aan en bestudeer mijn afgekloven nagels even.
    "We gaan nu toch naar de stad, kan je meteen een pakje uitkiezen, weet je het weer?" herinner ik hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Gisteren vond je het anders niet zo leuk toen je er even bij stil stond, maar goed. Als je echt dement bent, dan zal ik je wel verplegen hé. We gaan nu toch naar de stad, kan je meteen een pakje uitkiezen, weet je het weer?"
    Ik parkeer mijn auto aan de rand van de stad, zodat ik niet moet betalen voor parking.
    "Oh ja, dat."
    Ik grinnik even.
    "Dat zou echt leuk kunnen zijn, weet je wel."
    Ik stap uit en wacht tot ze hetzelfde doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Welterusten. (: xooo]

    Faye
    "Oh ja, dat. Dat zou echt leuk kunnen zijn, weet je wel." Wanneer Rey uit de auto stapt volg ik zijn voorbeeld en loop naar hem toe. Ik grinnik en haal mijn schouders op, vlug ga ik op mijn tenen staan en houdt mijn mond bij zijn oor.
    "Dan doen we dat nog wel een keer als je ziek bent, of zo. Of als je echt aan dementie lijdt?" fluister ik in zijn oor en kijk hem grijnzend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan doen we dat nog wel een keer als je ziek bent, of zo. Of als je echt aan dementie lijdt?"
    Ik grijns even.
    "Maar als ik ziek ben, heb ik daar niets aan, en als ik dementeer nog minder, want dan herinner er ik me niets van. Je kan ook altijd oefenen voor als ik eens ziek zou zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Maar als ik ziek ben, heb ik daar niets aan, en als ik dementeer nog minder, want dan herinner er ik me niets van. Je kan ook altijd oefenen voor als ik eens ziek zou zijn." Ik grinnik en knik lichtjes.
    "Daar heb je een punt," breng ik uit en bijt even op mijn onderlip.
    "Ja, dan moet ik maar even een keer oefenen als je niet ziek bent. Dan weet je in ieder geval zeker dat ik je echt goed verzorg als je echt aan dementie of zo begint te lijden." Ik druk mijn lippen kort op zijn wang en kijk hem lachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar heb je een punt. Ja, dan moet ik maar even een keer oefenen als je niet ziek bent. Dan weet je in ieder geval zeker dat ik je echt goed verzorg als je echt aan dementie of zo begint te lijden."
    Ik knik.
    "Goed plan."
    Ik neem haar hand in de mijne en loop met haar richting de stad.
    "Dus... Eerst jouw nieuwe telefoonkaart, dan kunnen we iets gaan drinken terwijl we dat ding installeren op je mobiel, iedereen vragen of ze meegaan, en dan winkelen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en loop met hem mee richting de stad. Ik herken vrijwel niets, dus kijk naar de kleine gebouwtjes en winkels.
    "Dus... Eerst jouw nieuwe telefoonkaart, dan kunnen we iets gaan drinken terwijl we dat ding installeren op je mobiel, iedereen vragen of ze meegaan, en dan winkelen?" Ik kijk even op naar Rey en knik enthousiast.
    "Dat lijkt me een zeer goed plan." antwoord ik terug en laat me door hem mee de stad in slepen.
    "Dus, jij weet de weg hier wel, neem ik aan?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat lijkt me een zeer goed plan. Dus, jij weet de weg hier wel, neem ik aan?"
    "Tuurlijk, ik ga elke dag shoppen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Hier is een telefoonwinkel?"
    Ik blijf even staan en wacht op haar goedkeuring.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.