• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ott graagxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga naar benee](doeg)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik reageer heel de week denk ik niet]


    That is a perfect copy of reality.

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Plotseling bedenk ik me iets. Ze heeft mijn sigaretten en mijn portefeuille. Shit! Daar zit mijn kluissleutel in. Ik vlieg op van mijn stoel en ren de gang door. Voordat ik bij de kluisjes ben, stop ik met sprinten en sluip verder. Precies wat ik al dacht. Daar staat ze. In mijn kluisje te graaien.
    Ik sluip door totdat ik achter haar sta en zet dan mijn handen op haar schouder.
    "Mevrouw, wat doet u?!" Roep ik tegen haar.

    Alyssa
    'Pff, saaie klas zeg' zeg ik. Ik loop naar achteren en ga achteraan ergens zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Mary Ann

    Opeens voelde ik handen op mijn schouders en een stem die zei: 'Mevrouw wat doet u?'. In een ruk draaide ik me om met het wapen in mijn hand. Toen ik zag dat het Jimmy was verstopte ik het wapen achter mijn rug en stopte de sleutel ongezien in de kontzak van mijn short. 'Eeeuuuhh niks' stamelde ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Fijne vakantie iedereen, ik reageer vanaf nu heel de week niet meer(doeg)]


    That is a perfect copy of reality.

    [Jij ook een fijne vakantie! En doei! (doeg)]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze richt het wapen op mijn borst, maar er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Het pistool is toch niet geladen, dus ze kan niks beginnen. Snel verdwijnt het wapen achter haar rug.
    "Eeeuuuhh niks," Stamelt ze.
    "Wil je mijn wapen terug leggen en mijn sleuteltje terug geven? Dit zijn jouw zaken niet," Bij het tweede gedeelte van mijn zin veranderd mijn stem. Het zijn mijn zaken en ze moet haar neus erbuiten houden. Ze weet half niet wat ik buiten school om meemaak én doe.

    Mary Ann

    Shit betrapt ging er door mijn hoofd. Ik gaf hem het wapen terug en liep weer naar de klas. Dat sleuteltje krijg je niet pik dacht ik gemeen, pakte mijn tas en ging ergens achter in de klas zitten. Ik pakte mijn kettinkje met mijn kluis sleutel eraan uit mijn tas en deed hem om mijn nek. Vervolgens pakte ik mijn mobiel en begon erop te tikken.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 21:51 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Het wapen legt ze in mijn handen en loopt weg. Ik smijt het achterin mijn kluis en loop dan achter haar aan.
    Mary Ann zit achter in de klas, wanneer ik daar aan kom. Ze haalt een kettinkje uit haar tas en geeft doet het om haar nek. Snel begint ze op haar mobiel te tikken.
    "Geef mijn sleutel terug," Zeg ik en ruk het kettinkje van haar nek. Het koortje breekt. "Geef mijn sleutel terug en dit is ook de laatste keer dat ik het vraag," Zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:59 ]

    Mary Ann

    Jimmy rukt het kettinkje van mijn nek en zegt: 'Geeft mijn sleutel terug en dit is ook de laatste keer dat ik het vraag'. Ik pak het kettinkje terug en haal dan mijn schouders op. 'Dan vraag je het toch lekker niet meer' zeg ik nonchalant en tik verder op mijn mobiel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze pakt het kettinkje uit mijn handen en haalt haar schouders op.
    "Dan vraag je het toch lekker niet meer," Ik kijk haar aan en verder mijn strategie.
    "Je zag dat pistool in mijn kluisje liggen, hé? Het maakt mij niet uit, maar ik laadt 'm en schiet jou óf je familie dood. Of je geeft met het sleuteltje terug en haalt je neus uit mijn zaken," Mijn toon is zwaar dreigend.

    Mary Ann

    Wat zei die klootzak nou? Wou hij mijn familie wat aandoen?! Ik stond boos op. 'Je laat mijn familie met rust!' schreeuwde ik tegen hem terwijl ik hem een duw achteruit gaf. Als hij Jake maar niks aandeed ging er angstig door mijn hoofd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Judy Rose Safie Love

    Ik kijk naar Mary. Ze schreeuwden net keihard door de klas 'Laat mijn familie met rust tegen Jimmy. Ik sta op en vraag 'Wat is er Mary Ann'

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 23:10 ]