• Want als ik nu naar het bord kijk en moet reproduceren wat erop staat, blijft het document leeg. Serieus, ik ben echt helemaal duf nu..
    Maar gelukkig kan ik nu en naar het bord kijken en typen. Fieuw.
    Haha.

Wie kan er nog meer blindtypen of wie is er nu ook helemaal duf?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Haha, ik ben ook zo blij dat ik dat kan (:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik typ altijd blind :Y)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Nimh schreef:

| Reality is for people that lack imagination |

Nimh schreef:

Full of envy behind that anonymous mask

Ik kan blind typen, en nog snel ook. :)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Nimh schreef:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Nimh schreef:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Meestal typ ik blind, maar als ik naar het toetsenbord kijk typ ik sneller, hahaha.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Jup. Ik typ blind. Een of andere cursus gekregen in groep 7 (:

To infinity and beyond •

Forbes schreef:
    Meestal typ ik blind, maar als ik naar het toetsenbord kijk typ ik sneller, hahaha.

This. :3

Ik kan ook blind typen en ik ben ook blij dat ik het kan. -Ik heb geen cursus of zo op school gehad, ik heb het mezelf aangeleerd.-

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 16:01 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Forbes schreef:

Me so good.

ik kijk naar het scherm en typ al sinds met 11de blind

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Ik typ zowel blind snel als normaal. Ik typ bijna altijd blind en dat is heel handig op school. Gisteren zat ik op school en liep de leraar telkens voor me langs. Ik zat gewoon lekker op MSN en te RPG'en terwijl ik naar de leraar keek. Wat is blindtypen toch geweldig *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik kan het ook, maar kijk liever op het scherm.

Take risks and conquer your fears.