• Normaal gezien zou ik vrijdagavond met twee meisjes naar the Hungergames gaan. Eigenlijk mijn vriendin en een vriendin van haar, tegen wie ik ook wel aardig doe, maar geen dikke vriendinnen noem.
    We hadden ook een andere vriendin van mij gevraagd om mee te gaan. Alleen zij had gezegd dat ze wegens geldgebrek niet zou gaan. -Prima, dat kan.
    Komt mijn "vriendin" nu dat ze die dag moet werken, en dat weet ze zojuist pas. Dat afspraakje naar de bioscoop stond eigenlijk al langer op het schema. En normaal kun je wel zeggen als je niet kunt werken die dag, ik bedoel, dat kan prima, alleen zij wilt het niet afzeggen omdat het haar eerste werkdag is.
    Ik bedoel, dat kan best, maar dat afspraakje stond al langer. En we kunnen ook niet een andere datum want de komende twee weken zitten al vol..

    Ik word gewoon zo ziek van haar, echt waar! In de brugklas waren we dikke vrienden en sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan. Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou ook mijn eerste werkdag hoger stellen dan een bioscoop met mijn vriendinnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3


    quidquid excusatio prandium pro

    Valentino schreef:
    Ik zou ook mijn eerste werkdag hoger stellen dan een bioscoop met mijn vriendinnen.


    Ja, dat kan, maar ik word alleen een beetje (erg) pissig van haar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een 1e werkdag ga je toch niet afzeggen omdat je naar de bios zou :') Dan ga je gewoon zonder haar.


    -

    Ik had mijn eerste werkdag ook niet afgezegd, ik bedoel je wilt toch een goede indruk maken. Naar de bioscoop gaan kan altijd nog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Ik had mijn eerste werkdag ook niet afgezegd, ik bedoel je wilt toch een goede indruk maken. Naar de bioscoop gaan kan altijd nog.


    SLOAN.

    Ik had 'tzelfde gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    MyFairyKing schreef:
    Ik had mijn eerste werkdag ook niet afgezegd, ik bedoel je wilt toch een goede indruk maken. Naar de bioscoop gaan kan altijd nog.


    Tell me about it, stud.

    Valentino schreef:
    Ik zou ook mijn eerste werkdag hoger stellen dan een bioscoop met mijn vriendinnen.


    Your make-up is terrible

    Urgh, you don't get it!
    Die vriendin van haar is niet eens mijn vriendin, maar dat is het ergste niet.
    En de komende tijd kan ik niet!

    But never mind. I'll get over with.
    Ik bedoel, ik kom er iedere keer weer overheen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Get over it and take it like a man, ze heeft een baan en dat gaat nu eenmaal voor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Get over it and take it like a man, ze heeft een baan en dat gaat nu eenmaal voor.


    Je wilt niet weten, hoe vaak ze me al heeft laten zitten. Ik bedoel, zoiets doe je nu eenmaal niet!
    Ik heb het gehad met haar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Je wilt niet weten, hoe vaak ze me al heeft laten zitten. Ik bedoel, zoiets doe je nu eenmaal niet!
    Ik heb het gehad met haar.


    Ugh, ik ken dat verhaal niet en ik wil het inderdaad niet weten, maar vriendschap is geven en nemen en nu neemt zij even. En als je het gehad hebt met haar... Tja. You know what to do.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ugh, ik ken dat verhaal niet en ik wil het inderdaad niet weten, maar vriendschap is geven en nemen en nu neemt zij even. En als je het gehad hebt met haar... Tja. You know what to do.


    I know what to do, but i'm going to hurt her.
    En ik druk mezelf niet goed uit, dus zij zal denken dat het heel ergens anders om gaat. Dat het alleen hierom gaat..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Urgh, you don't get it!
    Die vriendin van haar is niet eens mijn vriendin, maar dat is het ergste niet.
    En de komende tijd kan ik niet!

    But never mind. I'll get over with.
    Ik bedoel, ik kom er iedere keer weer overheen.


    Je kan toch wel zonder haar naar de bios :8. En je vertelt alleen dit verhaal, vind je het logisch dat we het niet snappen.


    -