• Normaal gezien zou ik vrijdagavond met twee meisjes naar the Hungergames gaan. Eigenlijk mijn vriendin en een vriendin van haar, tegen wie ik ook wel aardig doe, maar geen dikke vriendinnen noem.
    We hadden ook een andere vriendin van mij gevraagd om mee te gaan. Alleen zij had gezegd dat ze wegens geldgebrek niet zou gaan. -Prima, dat kan.
    Komt mijn "vriendin" nu dat ze die dag moet werken, en dat weet ze zojuist pas. Dat afspraakje naar de bioscoop stond eigenlijk al langer op het schema. En normaal kun je wel zeggen als je niet kunt werken die dag, ik bedoel, dat kan prima, alleen zij wilt het niet afzeggen omdat het haar eerste werkdag is.
    Ik bedoel, dat kan best, maar dat afspraakje stond al langer. En we kunnen ook niet een andere datum want de komende twee weken zitten al vol..

    Ik word gewoon zo ziek van haar, echt waar! In de brugklas waren we dikke vrienden en sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan. Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Genius schreef:
    (...)
    Je kan toch wel zonder haar naar de bios :8. En je vertelt alleen dit verhaal, vind je het logisch dat we het niet snappen.


    Het staat daarboven waarom ik niet zonder haar ga.
    En ja, ik druk mezelf altijd verkeerd uit, maar daarmee kunnen jullie me helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik geef de mensen hierboven ook wel gelijk, maar ik snap dat het even rot/ een teleurstelling is.
    Maar anders ga je toch met die nietvriendin? Wie weet wordt ze dan een "wel"vriendin ^^ ;)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik zou ook voor mijn eerste werkdag boven de bioscoop stellen, want -zoals andere ook al zeiden- je wilt toch een goede indruk maken. En normaal, als je goede vriendinnen bent denk ik dat je dat ook van elkaar begrijpt.

    Maar zoals ik lees wat je allemaal schrijft, denk ik dat die irritaties niet alleen van het afzeggen van de bioscoop gaan. Ik denk dat er wel meerdere dingen zijn gebeurd..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik zou ook voor mijn eerste werkdag boven de bioscoop stellen, want -zoals andere ook al zeiden- je wilt toch een goede indruk maken. En normaal, als je goede vriendinnen bent denk ik dat je dat ook van elkaar begrijpt.

    Maar zoals ik lees wat je allemaal schrijft, denk ik dat die irritaties niet alleen van het afzeggen van de bioscoop gaan. Ik denk dat er wel meerdere dingen zijn gebeurd..


    Ja, die zijn er inderdaad gebeurd..
    En ik ben diegene die ermee zit.

    @Tiame. Ja, dat kan inderdaad. Mhihi. Ik zal wel zien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap hoe je je voelt, het is vervelend als iemand je steeds laat zitten. Ook al heeft ze nu best een redelijke reden om het af te zeggen. Wacht gewoon die paar weken, of ga niet met haar. Als ze je dit al vaker heeft aangedaan, waarom zou je dan met haar gaan? Vraag iemand anders, of desnoods een broer of zus (heb ik ook gedaan, was kei gezellig (: ) *Hug*


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Valentino schreef:
    Ik zou ook mijn eerste werkdag hoger stellen dan een bioscoop met mijn vriendinnen.


    Life is hard and then we die

    één van mijn beste vriendinnen heeft ook een tijdje zo'n periode gehad. Dat ze elke keer vlak van tevoren afzei, meestal zelfs met een sms. Of dan kwam ze niet opdagen en dan was ze ervan overtuigd dat ze me een sms had gestuurd. Dat is echt heel vervelend. Ik heb gewoon een tijdje minder vaak met haar afgesproken. Nu zit ze op een andere school (ik havo, zij mbo) en we spreken elkaar soms maar eens in de paar weken. Maar dan zitten we niet met dit probleem en is het veel leuker.
    Al kan ik me wel voorstellen dat ze de bioscoop nu afzegt. Maar wat je in je reacties schrijft, neem ik aan dat ze het vaker heeft gedaan dan alleen dit. Dus ik zou zeggen: spreek minder af met haar en meer met anderen.


    To live would be an awfully big adventure

    Als je de eerste paar weken afzegt op je werk heb je meestal de kans om ontslagen te worden.
    Jullie kunnen toch een andere dag plannen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zou ook naar mijn eerste werkdag gaan , maar ik snap wel dat het rot voor je is (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dat is klote ja


    26 - 02 - '16

    Och, ik ken het gevoel goed genoeg -hug-. Een vriendin van me had ook zo'n periode dat ze constant alles afbelde, of dan iets organiseerde met vrienden en dan "opeens" niet kon komen en dat ik er dan voorop moest draaien. Maar ja, dat was toen ook een periode dat ze was blijven hangen.. We hebben elkaar gewoon een tijdje niet gesproken, niet gezien, gewoon alsof ze niet bestond en na een paar weken ging alles vanzelf terug beter.

    Maar aan de andere kant zou ik m'n eerste werkdag ook niet laten zitten..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind het eigenlijk heel logisch dat ze haar eerste werkdag niet zomaar laat schieten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is een beetje dubbel. Ik bedoel, ik zou ook liever naar mijn eerste werkdag gaan maar zou mezelf wel enorm rot voelen over de afspraak. Misschien een idee om er nog een keer met je vriendin over te praten? En ik ben al naar the hungergames geweest


    Physics is awesome

    MyFairyKing schreef:
    Ik had mijn eerste werkdag ook niet afgezegd, ik bedoel je wilt toch een goede indruk maken. Naar de bioscoop gaan kan altijd nog.


    Don't dream your life, live your dream.'