• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Mickien demii0
    Judy Rose Safie Love = BrainWashing
    Alyssa Zarah Blades= demii0


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen& annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haah ow]
    Lilly
    Ik staarde voor me uit. Zo nu en dan kromp ik ineen doordat iets de wond raakte. Een plukje langere haren pakte ik vast en legde ze aan de voorkant. ik kreunde even toen ik al het bloed zag. En dat was vast niet het ergste. Ik voelde automatisch aan mijn keel en voelde weer 3 sneden in mijn keel van een mes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ben er weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik zuchtte en terwijl ik uit het raam staarde.
    "Weet je" begon ik mijn verhaal tegen Lilly omdat ik echt niet wist hoe ik het kon zeggen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Hij zuchtte en begon met Weetje. Ik draaide me om en hij leek afwezig. "je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt" Ik pakte een borstel en beogn mijn haren te borstelen waar het kon. Af en toe vielen er stukjes opgedroogd bloed uit mar het meeste bloed bleef zitten. Al mijn haren deed ik naar vooren over mijn schouders. Hoeploos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyssa
    'Hmm, deze klas zou het moeten zijn' zeg ik. Ik deed de deur open en vroeg 'Is dit die zogenaamde Class 13, want ik ben hier geplaatst' en ging op een stoel zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    [Zijn er uberhaupt mensen in de klas xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Janie is er niet. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Iemand deed de deur open.
    "Id dit die zogenaamde class 13 want ik ben hier geplaatst" zegt ze voor ze gaat zitten. "ja dit is class 13" knik ik naar haar en draai me terug naar James. "Ken jij haar wel of ligt het aan mij?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ja dit is class 13" zei ik afwezig en nam nog geneens de moeite om te kijken wie het was. "Lilly ik wil het wel vertellen maar ik moet even verzinnen hoe aangezien je je niet heel veel meer kan herinneren en nee ik herken haar ook niet" zei ik

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Jane moet komen om haar vriendje te helpen xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik knikte. "Even denken wat ik nog wel kan herineren" zeg ik teegn hem. Ik dacht na en pijnigde mijn hersenen. "Hebben wij wel eens ruzie gehad?" vraag ik lichtverbaasd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hulp is onderweg]

    Jane
    Ik loop weer naar binnen. Ik kijk even verbaast als ik een nieuw meisje zie zitten maar loop vervolgens naar James. 'Ik ben mijn aansteker vergeten, heb jij er een?'vraag ik terwijl ik op zijn schoot ga zitten met mijn armen om hem heen om Lilly jaloers te maken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ja wij hadden gisterochtend ruzie maar dat was in de loop van de dag allemaal al weer opgelost" zei ik en keek erna naar Jane "Ook hallo en ja als het goed is zit er eentje in mijn tas'

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Jane tenmiste dat neem ik aan gaat bij James op schoot zitten.
    Hadden hun wat ofzo"? Ik kijk verbaasd naar Jane en James. Ik knik naar James

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan