• Class 13

Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Mickien demii0
    Judy Rose Safie Love = BrainWashing
    Alyssa Zarah Blades= demii0

Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen& annemellark

Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:23 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Lilly
    Ik kijk verbaasd naar haar en voel wat haren in mijn gezicht.
    "Oké ik snap er nu echt niks meer van"zucht ik. Ik draai me om en loop richting de toilleten.

Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

"Vuile klootzak dat je bent!" Roept ze en ik voel haar hand op mijn wang. Het doet zeer, maar ik geef geen kik. Met een brede grijns van oor tot oor kijkt ze me aan.
    "Dankjewel, trut!" Schreeuw ik tegen haar en geef haar een zet, waardoor ze haar evenwicht verliest en achterover valt.

Lilly
    Na een tijdje kwam ik erachter dat ik een eachte douche nodig had. Ik maakte wat papiertjes weg en liep terug naar het lokaal. Met het naatte papiertje probeerde ik wat bloed van mijn haren weg te vegen. Ik zag hoe Jim Mary duwde. "wow" zeg ik zacht.

Mary Ann

In een beweging wordt ik naar achteren geduwd en verlies mijn evenwicht. Ik herstel me gelijk en sta weer op. "Dus je wil het zo spelen?" zei ik met een gemene grijns op mijn gezicht. Ik trok hem bij zijn kraag omhoog en schopte hem in zijn kruis waarna hij ineen kromp. "Nou krijg ik nog antwoord?" zei ik met dezelfde grijns.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

"Dus je wil het zo spelen?" Zegt ze met een gemene grijns op haar gezicht. Met één beweging pakt ze me bij m'n kraag en trapt - Voor de derde keer die dag - in mijn kruis. Mijn gezicht vertrekt even van de pijn, maar de pijn maakt plaats voor woede.
    "Nou, krijg ik nog antwoord? Ik kijk haar vals aan, pak één arm vast en draai die op haar rug - Zoals agenten bij gearresteerde mensen doen -.
    "Het antwoord is, ja. Ik speel hard,"

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 12:45 ]

Lilly
    Ik kijk verbaasd naar Mary. Dit was niks voor haar of er is iets ergs geberud is. Ik keek toe. "Mensen stop serieus" roep ik naar hun

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 12:46 ]

Mary Ann

Jimmy's gezicht vertrekt van de pijn . Haha dacht ik bij mezelf. Maar dat duurde niet voor lang want hij draaide net zoals de politie deed mijn arm op mijn rug. "Het antwoord is ja. Ik speel hard" antwoordde Jimmy. "Jammer genoeg voor jou ben ik vaak genoeg aan de politie ontsnapt. Ik trapte hem weer in zijn kruis en draaide me in een ruk om. Zelf wist ik natuurlijk dat me moeder en vader me verraadde en ik taakstraf kreeg maar dat zei ik maar niet. "Zijn ze onderhand niet blauw?" zei ik met een gemene grijns.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Lilly
    Ik snapte er niks van en liep naar Mary toe. "Mary wat is er. normaal doe je nooit zo"

[ik ben er wel mar zit in de auto, reageer dus sloom]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[Oke was ff koffie drinken. Miss kan jane in het lokaal komen]

Jane
    Ik had geen zin om verdr nar kleding te zoeken dus liep ik weer terug naar het lokaal. Ik liep gelijk naar de varwarming en ging ertegenaan zitten om mijn kleding zo droog te maken.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[lolz]
    Lilly
    ik gaf het op en ging verder met mijn haren.
    Ik zag jane ook binnen komen

[lolz ik weet niks]

[ ben er weer]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ik moet gaan