• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 4:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 8:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave


    Volledige Naam:
    District:
    Was ... van ... :
    Leeftijd(We zijn niet allemaal 16! Ook een paar van 12 jaar ofzo):
    Karaktertrekjes:
    Uiterlijk:
    Talent(en):
    Minpunten:
    Extra:


    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Volledige Naam: Louise Haidee Clayworth
    District: 8
    Was ... van ... : was de beste vriendin en tweelingzus van Alyssa Clayworth, de vrouwelijke tribuut in de 74ste hongerspelen.
    Leeftijd: 15
    Karaktertrekjes: Louise is heel doelbewust en weet wat ze wilt. Als ze ergens voor gaat, gaat ze door tot het eind. Ze is heel leergierig en nieuwsgierig. Ze heeft last van huilbuien en woede-uitbarstingen sinds haar zus is vermoord. Louise heeft het gevoel dat God haar haat omdat Hij haar enige vriendin heeft vermoord. Ze kropt al haar emoties op, dus haar ouders weten niet dat ALyssa's dood zoveel impact heeft gehad op Louise's leven.
    Uiterlijk:


    Talent(en): Ze is heel snel en sluw en kan dus goed onopgemerkt rond lopen. Ze is niet heel goed met wapens, maar als ze heel kwaad is, kan ze best goed met messen gooien. Ze weet veel van planten, omdat haar ouders een klein moestuintje in de tuin hebben.
    Minpunten: Louise kan niet tegen bloed, en heeft dus ook veel moeite met dieren en mensen vermoorden. Omdat ze door het moestuintje van haar ouders altijd te eten heeft gehad, weet ze ook niet hoe ze een dier moet villen. Ze weet net als haar zus, niet hoe het is om honger te hebben, of te bevriezen van de kou, omdat haar ouders niet extreem arm zijn.
    Extra: Louise heeft een klein speldje met een bloem als districtsaandenken. Dit is hetzelfde speldje als haar zus bij zich had. Het betekent heel veel voor haar. Ze wil het liefste Cato en Peeta's geliefden vermoorden.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 10:53 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zet je erbij!


    El Diablo.

    Volledige Naam: Devon Tricva Arlira
    District: 2
    Was ... van ... : Devon was de oudere broer van Clove
    Leeftijd : 16
    Karaktertrekjes: Devon lijkt erg veel op Clove en is net als haar getraind voor de spelen.
    Moorden is voor hem geen probleem ook vind hij het soms wel leuk om iemand te martelen, Devon zal er alles aan doen om te winnen.
    Zijn plan was om te blijven trainen tot hij achttien was en dan vrijwillig mee te doen, tot nu toen heeft hij met verschillende van de beste instructeurs getraind.
    Uiterlijk:


    Talent(en): Devon kan erg goed met messen, zwaard en Ninja Sais overweg ook rennen en klimmen is voor Devon geen probleem, maar zijn sterkste punt is toch wel iemands vertrouwen winnen, ook zijn lichamelijke kracht is goed.
    Minpunten: Devon vertrouwt bijna niemand en is ook niet goed met pijl en boog.
    Extra: Devon wilt een ding naast het winnen wraak op Tresh voor het vermoorden van Clove en aangezien Tresh dood is gaat hij zijn wraak nemen via de geliefde van Tresh.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik zet je erbij :3


    El Diablo.

    Ik heb even een naam verzonnen voor degene die in de 74e Spelen meedeed xd
    Volledige Naam: Chryse Joanna Rivers
    District: Vier
    Was ... van ... : De beste vriendin van de vrouwelijke tribuut uit district vier, Emma.
    Leeftijd: 17
    Karaktertrekjes: Chryse is een vals, gemeen persoon. Ze vind het leuk om anderen pijn te doen, omdat dat ervoor zorgt dat ze zich machtig voelt. Ze kan er dan ook absoluut niet tegen als mensen haar vernederen of verslaan - wat voor haar overigens op hetzelfde neerkomt. Daarbij is ze zo doortrapt als de pest. Ze heeft een talent om je vertrouwen te winnen, maar ze zal niet aarzelen om het weer te breken als dat haar uitkomt. De dood van haar beste en enige vriendin heeft haar nog harder gemaakt dan ze eerst was. Chryse zorgt voor zichzelf en voor niemand anders. Als ze een hekel aan je heeft zit je goed in de problemen, want Chryse kent geen medelijden.
    Vroeger heeft ze een zachte kant gehad, maar haar is altijd voorgehouden dat emoties als liefde, medelijden en aardigheid zwak zijn. En zwaktes werden streng bestraft, dus heeft Chryse die kant van zichzelf verborgen in een hoekje van haar geest. Zelf denkt ze dat het voorgoed verdwenen is, maar niemand heeft eigenlijk ooit moeite gedaan om het te zoeken.
    Uiterlijk:


    Chryse is redelijk lang. Ze is niet ondervoed, maar ook niet te dik - haar eten is altijd zorgvuldig bepaald om het ideale gewicht voor een tribuut te behouden. Haar lichtgrijze ogen staan meestal koud, maar geamuseerd. Je krijgt altijd de indruk dat ze je zwijgend uitlacht als ze naar je kijkt, maar dat doet ze bewust. Zo verbergt ze haar nieuwsgierigheid.
    Talent(en): Als beroeps is Chryse erg goed getraind. Ze kan in bijna elke situatie vuur maken en is geweldig met pijl en boog. Zwaardvechten is ook een van haar kwaliteiten, maar dan moet het zwaard niet te zwaar zijn. Hoewel ze haar hele leven hard heeft getraind is het namelijk nooit gelukt om haar echt sterk te krijgen, maar ze heeft er wel een goed uithoudingsvermogen aan overgehouden. Als het nodig is deinst Chryse er niet voor terug om iemand met haar blote handen te vermoorden en hier is ze fysiek ook best toe in staat. Ze is niet de allersnelste, maar langzaam is ze ook zeker niet en ze kan veel langer blijven rennen dan de meeste mensen.
    Minpunten: Ze is vreselijk met camouflage en spoorzoeken is ook niet haar sterkste punt. Messenwerpen kan Chryse ook niet goed, maar als ze je eenmaal te pakken heeft is ze erg creatief met datzelfde mes.
    Extra: Haar beste vriendin is gestorven toen Katniss het nest bloedzoekers op de Beroeps gooide. Hierdoor is Chryse vastbesloten de beide tributen uit Twaalf - en dan vooral het broertje van Katniss - een langzame, pijnlijke dood te bezorgen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Bam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zet je erbij, en Luizi is screwed XD


    El Diablo.

    Hierdoor is Chryse vastbesloten de beide tributen uit Twaalf - en dan vooral het broertje van Katniss - een langzame, pijnlijke dood te bezorgen.

    Yes. Yes he is. (wbw)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    (...)
    Yes. Yes he is. (wbw)


    Poor thing XD


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    Poor thing XD

    Ik had even zin in een sadist 8D
    Maar Jenna is een schatje hoor, dus daarmee maak ik het wel weer goed. Hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    (...)
    Ik had even zin in een sadist 8D
    Maar Jenna is een schatje hoor, dus daarmee maak ik het wel weer goed. Hehe.


    Ik hoop het..


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    Ik hoop het..

    Hehe 8D
    Ik zat trouwens te denken, hoeveel tributen moeten we hebben voor we gaan beginnen? Want ik denk niet dat we ze allemaal vol gaan krijgen eigenlijk, en anders kunnen we er ook nog wel een paar die niet zijn ingevuld gewoon laten sterven bij de Hoorn.

    Maar ik moet eten koken, dus ik ben even weg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    (...)
    Hehe 8D
    Ik zat trouwens te denken, hoeveel tributen moeten we hebben voor we gaan beginnen? Want ik denk niet dat we ze allemaal vol gaan krijgen eigenlijk, en anders kunnen we er ook nog wel een paar die niet zijn ingevuld gewoon laten sterven bij de Hoorn.

    Maar ik moet eten koken, dus ik ben even weg.


    Euhm, ik denk dat we binnenkort kunnen beginnen..


    El Diablo.

    *bezig met Story*

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 18:20 ]


    El Diablo.

    we kunnen ook als het echt moet, snel een paar rollen maken net voor de arena en ze dan dood laten gaan bij de hoorn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see