• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 4:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 8:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave


    Volledige Naam:
    District:
    Was ... van ... :
    Leeftijd(We zijn niet allemaal 16! Ook een paar van 12 jaar ofzo):
    Karaktertrekjes:
    Uiterlijk:
    Talent(en):
    Minpunten:
    Extra:


    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Jullie rollen en reserveringen staan erbij :Y)


    El Diablo.

    Volledige Naam: Luizi Sonny Everdeen
    District: 12
    Was ... van ... : Broertje van Katniss (ja, hier heeft ze gewoon een broertje ^^)
    Leeftijd: 14
    Karaktertrekjes: Slim, verlegen, best sluw, grappig
    Uiterlijk:


    Talent(en): Hij is heel snel en kan goed klimmen en verstoppen. Hij kan een heel klein beetje met pijl en boog omgaan.
    Minpunten: Alles met wapens en zwemmen.
    Extra: /


    El Diablo.

    omgomgomg dat lichaam! :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    omgomgomg dat lichaam! :9~


    Hihi :Y)


    El Diablo.

    Mag ik ook nog de vrouwelijke tribuut van 6 reserveren?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Tessera schreef:
    Mag ik ook nog de vrouwelijke tribuut van 6 reserveren?


    Tuurlijk :Y)


    El Diablo.


    Volledige Naam: Ariana Oceané MiLaurenys, haar naam word door bijna iedereen afgekort tot Aria
    District: 9
    Was ... van ... : Het zusje van de mannelijke tribuut Jason van district 9
    Leeftijd: 13
    Karaktertrekjes: Als je zult vragen aan haar broers en zussen om haar te beschrijven in een woord, zou je waarschijnlijk krijgen "Stil" "Slim" "Aardig" en "Sluw". En het is waar, Aria is heel rustig, in vergelijking met haar luide broers en zussen, Aria brengt veel liever haar tijd door in haar kamer, om boeken te lezen en te lezen over wapengebruik, eetbare planten en andere dingen. Aria is erg nonchalant, en zal vaak gewoon zeggen wat zij denkt van een situatie. Aria praat veel liever met haar vriendinnen in plaats van haar familie, haar broer en zussen hebben de gewoonte van om altijd de schuld te geven aan elkaar, Aria zelf liever vermijdt het drama en trekt zich opzulke momenten vaak terug in een hoekje.
    In haar district heeft ze altijd in de schaduw geleefd van 5 oudere broers en zussen, ze zou het nooit hard op durven te zeggen maar ze ziet dit als haar kans om te stralen en haar broers en zussen te overwinnen. Het enige gezinslid waar Aria een erg goede relatie mee heeft naast haar dode broer Jason is haar tweelingbroer Connor de twee zijn bijna altijd samen en hij is eigenlijk Aria's enige goede vriend, Aria's familie niet een van de armste is, beter gezegd een van de rijkste families Aria haar vader is de burgemeester van district negen.

    Uiterlijk: Aira heeft prachtige bruine haren die krullend lang haar gezicht vallen, Haar bruine ogen zijn altijd stralend, Aria is niet een van de kortste en is 1.67 meter
    Talent(en): Aria heeft in de tijden toen ze alleen op haar kamer zat veel boeken gelezen over wapens en giftige en niet giftige planten, al gaat Aria's voorkeur uit naar een koker met giftige pijltjes kan ze ook redelijk goed omgaan met messen en dan vooral met messen werpen, ook is Aria erg slim en heeft vaak goede plannen
    Minpunten: Aria is niet erg goed in klimmen, pijl en boog schieten en is erg bang voor het donker en vuur.
    Extra: Aria gaat er alles aan doen om wraak te krijgen op Clove aangezien zij de gene is die haar broer vermoord heeft.
    .

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:21 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Staat erbij!


    El Diablo.

    Ik zit trouwens te twijfelen of ik een story maak met de personages..


    El Diablo.

    Is wel handig, denk ik.
    Ohja, Rooba went Aragog :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okii


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik mannelijk tribuut van 1 doen? En vrouwelijk tribuut van 6 :)


    -__- ik wou net mijn gereserveerde tributen maken maar het meisje die ik van 6 had gereserveerd is al vergeven. -__-


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)

    -__- ik wou net mijn gereserveerde tributen maken maar het meisje die ik van 6 had gereserveerd is al vergeven. -__-


    Oow shit, ik stuur wel een berichtje dat ze een andere moet kiezen..


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    (...)

    -__- ik wou net mijn gereserveerde tributen maken maar het meisje die ik van 6 had gereserveerd is al vergeven. -__-


    Je kan hun nog maken hoor!


    El Diablo.

    Ariana is naar 9 !!


    El Diablo.