• Hee, ik ben best wel raar :$, bijv ik zet mezelf voor schut en lach echt non stop ! Maar dat is niet het erge ofzo. Ik heb het sinds ik nu op de middelbare zit en mijn vriendin ook. We zaten al bij elkaar in de klas in groep acht nu dus nog. Naja het komt denk ik een beetje door twee nieuwe vriendinnen van Me. Hun zijn ook zo en nu heb ik het nogal overgenomen gevoorbeeld dat het net likt of wel dronken zijn :$, of what ever! Maar nog veel dommer hoor en dan vind ik het altijd leuk maar na de tijd niet meer ik boel me dan echt een klein kind enik weet het nu niet wat ik wil, en ben ik echt zo of niet ? Ik voel me na de tijd nooit mezelf en denk dat geen jongen me meer leuk vind, en vroeger wel zo was en nu niet meer dan denk ik .. Ik vind ook iemand leuk, en als ik zo door blijf gaan:$ nsja maybe vinden jullie dat ik zit te zeiken maar ik zit er best wel mee:$

    X


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kan niemand mehelpen?:$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat kunnen wij daarmee helpen?? :S


    Stop wishing, Start doing..

    Gewoon niet meer doen, het gaat vanzelf wel over, is een gedeelte van je pubertijd :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Okay, maar stel het gaat niet over, you know? Want het komt bijna zeker door die vriendinnen :$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Eeeeeeeeh ik snap er geen fuck van.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Eeeeeeeeh ik snap er geen fuck van.


    La credenza è una medicina contro il timore

    FACEPLANT schreef:
    Eeeeeeeeh ik snap er geen fuck van.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Gheh, dit klinkt me bekend in mijn oren. (krul)


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Lol, ik snap er de ballen niet van! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon stoppen ermee? Je weet dat je het dom vindt, dus je kunt dan ook stoppen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het klinkt best wel dom, dus je zet er alleen je zelf maar voorschut mee. Ik zou er mee stoppen in ieder geval.


    it's so empty living behind these castle walls

    Two words my friend; be yourself(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.