• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 4:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 8:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut:
    Vrouwelijke tribuut:

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave


    Volledige Naam:
    District:
    Was ... van ... :
    Leeftijd(We zijn niet allemaal 16! Ook een paar van 12 jaar ofzo):
    Karaktertrekjes:
    Uiterlijk:
    Talent(en):
    Minpunten:
    Extra:


    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Ik ga ze nu maken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Okee


    El Diablo.

    Volledige Naam: Jay Sterling Bright
    District: 1
    Was ... van ... : De beste vriend van Marvel. Hij zal het op district 11 en 12 gemunt hebben.
    Leeftijd: 18
    Karaktertrekjes: (komt nog)
    Uiterlijk: (komt ook nog)
    Talent(en): Hij is erg goed met wapens en is ook getraind omdat zijn ouders erg rijk zijn. Hij heeft ook doelen en het gaat hem om perfectie. Hij is erg goed met werp messen zwaarden pijl en boog en haak messen, dat zijn scheve messen die zo je huid van je lichaam kunnen rukken en dus weerhaken hebben. Hij weet ook wat giftig is en wat niet.
    Minpunten: Hij is niet de snelste. Hij kan goed sprinten maar hij is niet gebouwd voor lange afstanden. Ook kan hij niet goed in bomen klimmen of zwemmen, maar hij kan het opzich wel. Hij kan niet goed alleen werken. Hij blijft het liefst in een Alliance
    Extra: Hij kan niet zo goed tegen zijn verlies en hij heeft zijn ouders beloofd terug te komen waardoor hij heel moordlustig kan zijn.

    Volledige Naam: May Rose White (bijnaam. White Rose, witte roos)
    District: 6
    Was ... van ... : Ze is de oudere zus van de jongen van District 6 die vermoord is door Cato. Ze wilt haar broertje wreken.
    Leeftijd: 16
    Karaktertrekjes: (komt nog)
    Uiterlijk:(Komt nog)
    Talent(en): Werpmessen, pijl en boog, vallen maken, rennen en zichzelf verbergen. Ook kan ze ook goed iemands vertrouwen winnen. Ze kan in haar eentje, maar ook in een groep goed protesteren. Maar zelf zou ze nooit iemand erteouwen in de HongerSpelen.
    Minpunten: Met Speren werken of Zwaarden. Ze kan niet goed onder paniek of frustratie werken.
    Extra: Als ze dood gaat wilt ze dat als zichzelf en niet als een monster. Ze zou niet snel iemand doden. En als ze het doet zal ze diegene eer geven en een mooie dood gunnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Staan erbij!


    El Diablo.

    Aragog schreef:
    Volledige Naam: Melrose Jeanine Billington
    District: 11
    Was ... van ... : Vriendinnetje van Tresh
    Leeftijd: 16
    Karaktertrekjes: Melrose is een hard meisje, wat alles doet om haar doel te bereiken. Op het eerste gezicht ziet ze eruit alsof ze je terplekke wilt vermoorden, maar dat is gewoon haar instinct en uitdrukking. Maar als je haar goed kent, zul je merken dat ze gevoelig en naïef is. Ze is snel gekwetst, maar laat dat nooit blijken en loopt soms dagenlang rond met een probleem, aangezien ze andere mensen niet wilt belasten met haar problemen.
    Uiterlijk:


    Talent(en): Ze kan goed omgaan met pijl en boog, maar het liefst vecht ze met haar blote handen. Ze is redelijk snel en ondanks dat je het niet -snel- ziet, heeft ze behoorlijk wat kracht in haar armen.

    Minpunten: Ze is dus naïef, en vertrouwt mensen veel te snel. Daarbij is ze niet zo stil als het erop aankomt, zoals bij het besluipen. Ze kan niet goed omgaan met messen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij staat er al bij..


    El Diablo.

    Weet ik, maar ik had bijna niks ingevult :'D.
    Ik had er onder gezet dat 'de rest later kwam'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Weet ik, maar ik had bijna niks ingevult :'D.
    Ik had er onder gezet dat 'de rest later kwam'.



    Okee


    El Diablo.

    Met wat meer rollen kon ik een story maken >.<


    El Diablo.

    Ik wil nog wel iemand aanmaken, maar ik weet even niemand en ik moet zo een kado voor mijn moeder kopen, die is maandag jarig en zo. Dus ja, dat moet nog even wachten :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je kan mijn resevering bij District 4 verwijderen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okee


    El Diablo.

    Oh, dan heb ik wel een ideetje. Mag ik het meisje uit vier dan even reserveren? Ze komt er zo aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    mag ik het meisje uit 8 reserveren? dan vul ik het zo in. MAg ik trouwens een naam bedenken voor de tribuut die ze kende, want ik het boek heeft ze geen naam.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Okee, en is goed Peetniss


    El Diablo.