• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké, dat je een auto wilt is één ding waar dan óók nog een helicopter? Dat gaat zelfs voor mij te ver. My God." Geïrriteerd druk ik de TV uit en loop naar de trap.
    "Schone kleding, here I come!" Roep ik zangerig naar boven. Als ik opeens iets zwarts over mijn schouder zie vallen sta ik, midden op de trap stil.
    "Nog steeds die kapotte beha aan?" Ik schud mijn hoofd en loop verder naar boven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Hij stoot wat sneller en dieper. Vlak naar hem kom ik ook met een luide kreun klaar. Ik kijk hem even aan waarna ik mezelf van hem af laat glijden en de dekens over me heen trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze trekt de dekens over zich heen en ik draai me op mijn zij zodat ik naar haar kan kijken. Een glimlach spreid zich uit op mijn gezicht. "Je bent elke keer opnieuw geweldig." fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Zingend loop ik verder de trap op naar mijn kamer.
    "You won't ever find him where the rest go. You will find him, you'll find him, next to me!" Zing ik en dans de gang door.
    "Mooi excuus voor een nieuw setje trouwens!" Merk ik vrolijk op en in mijn kamer trek ik mijn kast open.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk Luca aan en voel mijn wangen rood worden door wat hij zegt. 'Eh, dank je,' stamel ik waarna ik snel glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik moet even lachen om haar reactie. Dan trek ik haar naar me toe en kus ik haar op haar voorhoofd.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik neurie verder terwijl ik kritisch mijn kleding uitzoek. Ik trek een roze jurkje uit mijn kast, de hals is zo diep dat je een deel van mijn beha kunt zien. Daarom trek ik een Agent Provocateur set uit mijn kast. Een leren beha met studs erop en een leren hipster. Dan trek ik een simpel zwart paar Louboutins uit mijn kast en begin me om te kleden.
    "Sexy? Deffinately." Grijns ik tegen mezelf als ik mijn kapotte beha richting de prullenbak gooi en mijn kleding bestudeer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik glimlach als hij mij naar zich toe trekt en een kus op mijn voorhoofd drukt. 'Ik eh, sorry als ik je niet bij kon houden,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Wat zeg je nou?" grinnik ik. "Je deed alles juist goed hoor."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Nog altijd neuriënd kleed ik me weer aan. Je ziet net een klein deel van mijn cups, leer en studs, maar niet zodanig dat het hoerig is. Het jurkje is gelaagd, volgt de contouren van mijn lichaam en eindigt halverwege mijn dijen. Ik stap in de Louboutins die me meteen vijftien centimeter groter maken en bekijk mezelf.
    "Ik zie er goed genoeg uit." Ik doe mijn beha nog eventjes goed, god wat houd ik van Agent Provocateur. Dan loop ik mijn kamer uit, smijt de deur dicht en met enkel het tikkende geluid van mijn hakken loop ik naar beneden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Oh, want ik d-' ik schud mijn hoofd. 'Nee, laat maar,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maak je niet zo druk." zeg ik zacht. Ik druk haar een beetje tegen mij aan en ga weer op mijn rug liggen. "Ben je nu wel echt moe?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Beneden zet ik de TV weer aan, My Super Sweet 16 is net afgelopen, wat betekend dat het acht uur is. Ik werp een blik op de klok.
    "Nog een half uur, boredom." Ik haat het dat ik altijd enthousiast de minuten af ga zitten tellen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Valt wel mee," glimlach ik. 'Ik ben van dat van net wel wakker geworden,' zeg ik met een lichte blos.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Mooi." zeg ik erop. "Nou, we zijn wel actief vandaag hoor." Ik nog actiever dan zij is.


    Your make-up is terrible