• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik speel wat met mijn krullen die over de bank verspreid liggen. Ik rek ze uit en laat ze weer terug veren.
    "Idioot." Grinnik ik tegen mezelf, dan als de reclame afgelopen is begint My Super Sweet 16. Dit is altijd zo leuk. Al die rijke meisjes die dan een feest vergoed krijgen van hun ouders. Ik heb het geld ervoor, maar ik wilde nooit een feest. Ik weet wel nog wat mijn verjaardag is, en soms vierde ik het.

We'll still love each other, forever and always. <3

Cassie
    Luca beweegt zijn heupen maar lichtjes en zoent ook wat rustiger waardoor ik de kans krijg om even op adem te komen. Als ik weer een beetje bij ben verhoog ik het tempo iets.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ze verhoogt het tempo iets waar ik makkelijk in meega. Ik blijf haar zacht zoenen zodat dat niet te moeilijk gaat. Mijn handen leg ik op haar heupen.

Your make-up is terrible

Cassie
    Als hij zijn handen op mijn heupen legt verhoog ik het tempo nog wat en begin hem weer ietsjes wilder te zoenen.

Luca Jones
    Ik grijns kort tegen haar lippen en aan beweeg lichtelijk mee. Met mijn handen op haar heupen verleen ik iets extra steun aan haar bewegingen. Ik kreun zachtjes, dit tempo bevalt me erg goed.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik kus hem nog even op zijn mond en breng mijn lippen dan naar zijn nek waar ik hem weer begin te kussen en bijten.

Luca Jones
    Ik hijg en kreun zo zacht als ik kan toestaan en als me lukt. Ik voer onbewust het tempo nog wat op hiervan.

Your make-up is terrible

Cassie
    Hij voert het tempo iets op maar het lukt me nog wel om mee te komen. Ik glij met mijn handen over zijn borstkas en kus hem iets wilder in zijn nek.

Luca Jones
    Ik kreun iets luider, beter kan ik me echt niet inhouden. Langzaam aan voel ik dat mijn orgasme eraan komt.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Fuck you! Rich bitch!" Roep ik naar de televisie als het meisje nu al begint te zeuren over iets wat niet mag. Ik kijk op de klok, kwart voor acht. Oké Chèlle, nog maar drie kwartier.

Cassie
    Ik voer het tempo nog een klein beetje op en wanneer ik nog een keer in zijn nek gebeten heb zoen ik hem weer op zijn mond. Tenminste, dat probeer ik maar dat lukt niet echt aangezien ik steeds zachtjes moet kreunen.

Luca Jones
    Als ze het tempo opvoert en mij bijt, gaat het alleen nog maar sneller. Door haar gekreun word het alleen maar gestimuleerd en kreun ik zelf ook luider. Ik voel het steeds dichterbij komen en concentreer mezelf op het stoten.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Het meisje begint te zeuren over een Alexander McQueen tas die ze wil, voor haar Grande Entrée.
    "I have an Alexander McQueen clutch, and you don't." Ik steek mijn tong uit naar de televisie.
    "Ik moet me zo maar eens gaan omkleden. Ik draag nog steeds een jogggingbroek en sporttopje." Besluit ik voor mezelf.

Cassie
    Ik zet mijn nagels weer in zijn schouder en hol mijn rug een beetje. Langzaamaan begin ik steeds ietsjes luider te kreunen.

Luca Jones
    Ik stoot nog iets sneller en dieper, dan voel ik dat ik mijn hoogtepunt bereik en kreun ik luid terwijl ik mijn goedje in haar spuit. Ik blijf nog eventjes doorstoten voordat ik stop.

Your make-up is terrible