• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Mooi! Kate zou hier over anderhalf uur zijn. Dat is half negen. Anderhalf uur kan ik wel uithouden. Ik grinnik als ik moet denken aan Luca's gezicht als hij Kate opeens ziet. Ik denk dat hij gek gaat worden.

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    Ik begin te hijgen als ze in mijn nek kust. Mijn handen wurmen zich achter haar rug en maken de bhsluiting in een enkele beweging open. Ik haal hem van haar lichaam af en leg mijn ene hand op haar borst.

Your make-up is terrible

Damon Blake

"Weet ik, geloof ik ook meteen." zei ik sussend, "Maar je bent wel bang dat ik je zou slaan of niet?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Het lukt me niet meer om mijn ademhaling onder controle te houden als hij mijn bh af doet en zijn hand op mijn borst legt. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en kus hem weer in zijn nek. Ik lik er met mijn tong over heen en bijt hem zachtjes.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Een iets luidere kreun dan daarnet ontsnapt van mijn lippen. Ik druk mijn ontblootte bovenlichaam tegen die van haar, haar huid voelt zo lekker warm aan. Ik besluit om te volgen wat zij doet, om er niet teveel druk op te leggen.

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Was ik bang? Ergens niet, maar ergens wel en die ergens was toch dichterbij. 'Ik kan jou niet terug slaan,' zei ik zachtjes. 'Ik voel me... Ik weet niet.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    Ik grijns even als ik hem hoor kreunen en geef hem een kleine zuigzoen in zijn nek. Daarna verplaats ik mijn lippen weer naar die van hem en begin hem vurig te zoenen terwijl ik mijn handen naar de rand van zijn broek breng.

Luca Jones
    Ze zoent me zo vurig dat ik nu wel zeker weet dat ze wilt en alsof dat niet genoeg is, verplaatst ze haar handen naar de rand van mijn broek. Ik hijg zacht en zoen haar toegevelijk terug.

Your make-up is terrible

Damon Blake

"Kwetsbaar?" vroeg ik aan hem. Ik hield hem nog dichter tegen me aan en kuste hem zachtjes op zijn hoofd. "Ik zou je nooit willen slaan. Dat zou ik niet eens kunnen."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Vampiers kunnen toch geen plekken krijgen van zuigzoenen, aangezien ze geen bloed hebben?]

[Nee, maar je kan ze alsnog proberen te geven haha.]

Your make-up is terrible

[Ja weet ik, I was just wondering :'D]

Chèlle Ophelia McFadden

Ik zet de TV nog iets harder, gewoon omdat ik het leuk vind. Geïnteresseerd kijk ik naar hoe die meisjes alles doen en hoe ik het ook ga krijgen, als het meezit. De steken in mijn hart negeer ik terwijl ik verder kijk naar het programma.

Cassie
    Mijn handen spelen met zijn broek rand. Het vurige gezoen wissel ik af door soms in zijn lip te bijten of er over heen te likken.

[Achja, whatever xd]

Luca Jones
    "Alsjeblieft." kreun ik zacht als ze alleen maar blijft spelen met mijn broekrand en me intussen enorm opwind door de kussen en het bijten.

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

'Ik denk het,' zei ik zachtjes. 'Ik weet het niet, maar hoe weet ik zo zeker dat je niet lieg?' vroeg ik aarzelend. Ik keek eventjes naar Damon en had al gelijk spijt van mijn vraag.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you