• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:45 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders een beetje op. 'Ik weet het niet precies, maar ik weet wel dat ik dingen voel die ik eerder niet echt voelde.' Ik keek eventjes naar Damon. 'Waaronder angst en ja. Ik weet niet hoe het heet, maar ik voel me dan fijn. Als ik bij je lig bijvoorbeeld dat voelt fijn en vertrouwd. Gek hea?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik begin zachtjes te kreunen als hij me begint te strelen en zet mijn nagels harder in zijn rug terwijl ik hem ook blijf strelen. Mijn ademhaling en hartslag versnelt steeds een beetje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon blake

    Ik schudde mijn hoofd. "Niet echt." zei ik glimlachend en drukte een kus op zijn lippen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Niet?' vroeg ik vragend en slikte eventjes toen hij een kus op mijn lippen drukte. Verbaasd keek ik hem aan. 'Hoezo niet?' vroeg ik terwijl ik naar zijn lippen keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik kreun zachtjes, beter kan ik het niet krijgen op dit moment. Haar nagels, haar aanraking, het wind me zo erg op. Ik stop met strelen en trek haar ondergoed nu ook naar beneden. Ik laat mijn hand weer terug gaan en streel haar nu iets beter.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Het is normaal om door dit allemaal te gaan." zei ik glimlachend tegen hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Echt waar?' vroeg ik zachtjes. Ik keek hem nog eventjes aan voordat ik mijn hoofd weer op zijn schouder liet rusten. 'Dan ben ik blij dat het met jou is,' fluisterde ik zachtjes.

    [Slaapse]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 23:37 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als hij mijn onderbroek naar beneden trekt besluit ik die van hem ook naar beneden te trekken. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en zoen hem vuriger en wilder dan eerst.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik rol ons om zodat ze boven op me komt. Dan trek ik haar naar me toe om haar wild als ik kan terug te zoenen van net. Ik probeer me in te houden en aan te passen aan haar tempo, wat maar moeilijk lukt.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als Teen Mom is afgelopen kijk ik weer op de klok. Half acht. Nog een uurtje en dan zie ik na drie jaar mijn beste vriendin weer. Dan hang ik waarschijnlijk als mijn ex ziet dat ze hier is, great, just my fucking life. En misschien pakt het nog wel goed uit ook? Het zou kunnen, en ik hoop het wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik merk dat Luca moeite heeft zich in te houden. 'Laat je maar gewoon gaan,' zeg ik hees waarna ik hem weer begin te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    De verlossende woorden voor mij. Ik zoen haar terug in een combinatie van wild en teder en verplaatst haar ondertussen zo bovenop me dat ik voorzichtig in haar kan glijden. Een luide kreun ontsnapt naar buiten op dat moment.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun als hij in me glijdt en zet mijn nagels weer in zijn schouder. Ik begin lichtjes te hijgen en moet wat moeite dan om zijn gezoen bij te houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik beweeg mijn heupen maar licht onder haar, ik wil het niet meteen te snel doen. Ik merk dat ze hier al hevig op reageerd en dat haar concentratie bij het zoenen groot en deels wegvalt. Ik kus haar nu een stuk rustiger en zachter.


    Your make-up is terrible