• Want ik heb nog heel veel paarden spullen over van vroeger die ik wil gaan verkopen voor een heel leuk prijsje.

    Hieronder een doos vol borstels (rosborstels, manenkammen, hoefkrabbers, harde en zachte borstels, handschoen met ros en zachte kant, glansborstel/blok), twee mooie halsters, een hoofdstel met teugels er nog bij (weet de exacte maat niet, maar werd gedragen door een mooie Arabier), beenbeschermers en een mooie (ongebruikte) zweetdeken. Alles is in heel goede staat, omdat ik altijd goed voor mijn spullen gezorgd heb. De beenbeschermers zijn ook vrijwel ongebruikt en de deken helemaal niet.

    Als er mensen zijn die dit wat lijkt zet ik er nog wel wat foto's bij! :] Gewoon een vraagje hoor. Anders zet ik ze sowieso op marktplaats, maar misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken.


    Het zijn geen supermooie foto's, maar mijn vader was zo lief om mee te helpen zover dat lukte en ik denk dat je er wel een idee uit kunt halen. :')



    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:05 ]


    Til hug og blod.

    Audacity schreef:
    Welke maat zijn de halsters? En heb je er nog touwen bij? Ik mol de mijne altijd :'D.


    Ehhh ... Ik heb geloof ik nog een groen touw over, zou je op zich ook erbij kunnen krijgen. :'D

    Maten weet ik niet, maar ze zijn groter als ze op de foto lijken. ¬¬
    De paars/zwarte is voor een gemiddelde manage pony en de zwarte werd ook altijd door hetzelfde Arabiertje gedragen als waar het hoofdstel van is geweest.

    Ik weet al die maten niet meer, joh, doe dit al meer dan een jaar of 6 niet meer allemaal. :'D


    Til hug og blod.

    Ik denk dat alles een béétje te klein is voor het paard dat ik rij. En daar zijn de spullen nog goed van; ik heb alleen zelf wat nieuwe spullen nodig :3

    Leela schreef:
    Momenteel ben ik wel bezig met een renpaard en dat beestje heeft haar eigen deken kapotgekauwd omdat ze dacht dat ze het kon eten . Ze heeft een schofthoogte van 1 meter 72 en ik weet niet welke maat die deken is, 1/4, 2/4, 3/4 of 4/4. En, euh, aangezien ze alles kapotmaakt -ja echt- kan ik ook wel halsters gebruiken. Vraag me alleen wel af wat je ervoor vraagt?


    Alles bij elkaar voor 45 euro. (En eventuele verzendkosten komen er apart bij)

    Ik verkoop alleen liever niet los, want dan blijf ik nog langer zitten met de rest van de spullen.

    De exacte maat van de deken weet ik niet, maar zoals ik al eerder aangaf had het vroegere renpaard van mijn nicht dezelfde soort deken (in een andere kleur) en hij had een schoft van 1.68 voor zover ik me kan herinneren.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:32 ]


    Til hug og blod.

    Faery schreef:
    (...)

    Oh helaas, dan past hij niet op mijn haf vrees ik.
    En ik heb niet alles nodig, sorry. Eigenlijk alleen peesbeschermers en een paar borstels. Je verkoopt die niet los? :3


    Nee, sorry. Wil er eigenlijk in één keer vanaf. ):

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:35 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ehhh ... Ik heb geloof ik nog een groen touw over, zou je op zich ook erbij kunnen krijgen. :'D

    Maten weet ik niet, maar ze zijn groter als ze op de foto lijken. ¬¬
    De paars/zwarte is voor een gemiddelde manage pony en de zwarte werd ook altijd door hetzelfde Arabiertje gedragen als waar het hoofdstel van is geweest.

    Ik weet al die maten niet meer, joh, doe dit al meer dan een jaar of 6 niet meer allemaal. :'D


    Je wil niet weten hoe groot het hoofd is van 't paard dat ik nu verzorg :'D. Jouwe is waarschijnlijk cob, heb echt een paard nodig. Succes met de verkoop iig :].


    i put the fun in funeral

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nee, sorry. Wil er eigenlijk in één keer vanaf. ):


    Oh jammer! ):
    Veel succes met iemand zoeken dan!


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Yups, maar ik rijd eens per week, en ik heb al wat spullen. (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Alles bij elkaar voor 45 euro. (En eventuele verzendkosten komen er apart bij)

    Ik verkoop alleen liever niet los, want dan blijf ik nog langer zitten met de rest van de spullen.

    De exacte maat van de deken weet ik niet, maar zoals ik al eerder aangaf had het vroegere renpaard van mijn nicht dezelfde soort deken (in een andere kleur) en hij had een schoft van 1.68 voor zover ik me kan herinneren.


    Tja, hm... Het enige waarvoor ik het dan zou doen, zou die deken zijn, en dan zou ik met nog veel meer shit zitten xD. Ik heb een stuk of... veertig borstels, als het niet meer is. Het kan wel wat zijn voor Ziggy, maar ik ga niet echt over de paarden van anderen... Dus ja. Ik ga even bellen met de jongens, ik kan je wat e-mailadressen geven? Weet namelijk dat ze krap bij kas zitten en dat veel van hen maar gewoon mijn spullen jatten ;3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Tja, hm... Het enige waarvoor ik het dan zou doen, zou die deken zijn, en dan zou ik met nog veel meer shit zitten xD. Ik heb een stuk of... veertig borstels, als het niet meer is. Het kan wel wat zijn voor Ziggy, maar ik ga niet echt over de paarden van anderen... Dus ja. Ik ga even bellen met de jongens, ik kan je wat e-mailadressen geven? Weet namelijk dat ze krap bij kas zitten en dat veel van hen maar gewoon mijn spullen jatten ;3


    Haha.
    Stel ze voor wat ik allemaal heb. Als jullie eroverheen kunnen komen en je wilt het, stuur ik alles naar jou toe en vechten jullie het onder elkaar verder uit. :')
    Als je met rennen ook op een arabier rijd (dat zie ik tenminste best vaak gebeuren) kan dat hoofdstel ook een mooie maat zijn. Die werd door een prachtige Arabische hengst gedragen met een heel chique hoofdje.


    Til hug og blod.

    Ik, maar ik heb momenteel niets nodig, ik heb echt veel te veel spullen die ik nu al amper gebruik.. :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.