• want ik heb een laptop gekregen ;p

    ik was paar dagen geleden op internet voor een laptop aan het krijgen, en toen ik wat aan mijn vader vroeg tierde hij, over dat ik er geen zou krijgen.
    Vandaag komt hij ineens naar me toe met de laptop die ik wilde :9~
    yeaahmeen.

    Heeft jullie vader ook wel een zulke gare buien?


    we were always meant to say goodbye.

    Oeh, leuk. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee, mijn vader is niet zo, denk ik.
    Wel lief van hem (:


    effort never betrays you

    Nee, totaal niet. Wat vooral komt omdat de regel is dat ik 75 euro kleedgeld krijg, 40 euro zakgeld en 20 euro spaargeld en dat ik het daar maar mee moet redden. Als ik iets wil dan moet ik sparen :') En daar is mijn vader beslist niet vanaf de helpen, haha.
    Maar wel lief van jouw vader :')


    To live would be an awfully big adventure

    Misschien wou hij je compleet hard verassen zodat jij niet verwachten dat je er één ging krijgen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Volgens mij wou hij zich verontschuldigen omdat hij tegen je begon te tieren..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mijn vader zou niet tieren daarover. Hij zou gewoon rustig zeggen dat ik de laptop wel of niet zou krijgen. :"D

    Maar meestal hoe ik zelf niet te zeggen wat ik wil hebben omdat hij dan zelf aan me vraagt :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cool :'D
    Ik heb mijn laptop sinds mijn verjaardag, toen heb ik hem kado gekregen en nu zijn mijn ouders blut (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stoer =)
    Mijn vader zit altijd zo: "Wat heb je aan een iPod, Mac en iPad?!" En wie kreeg er zondag een nieuwe iPod van haar vader? Ik


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lipsy schreef:
    Nee, mijn vader is niet zo, denk ik.
    Wel lief van hem (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.