• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heey ik ga denk ook zo slapen ben een beetje moe. morgen om half 3 vrij 3 uur rpg maar wss door examen stunt 12 uur(yeah) en vrijdag ben ik er nog heel de dag want mijn vakantie start morgen en daarna vanaf maandag op vakantie enz.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op deze 11 dag van de rpg is topic 9 geopend voor als deze vol ishttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131552


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ morgen eerst 2 uur zit ik in het ziekenhuis waardoor ik 2 toetsen mis en erna tot rond half 4 op school en vrijdag tot half 3 op school dan begint mijn vakantie pas of toch niet want ik moet nog een boek uitlezen en daar een spreekbeurt over maken een economie en natuurkunde verslag maken en dat voor 7 mei[


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann

    "Ja wie anders niemand is zo'n ego als jij en zo lelijk en ik kan nog wel meer opnoemen maar daar verdoe ik mijn tijd mee" schreeuwde ik en ging verder met het leven redden van Lilly.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Alles werd steeds lichter in mijn ogen en mijn hart bonsde steeds regelmatiger en sterker. Mijn adem haling veranderde van gejaagd naar geleidelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Waar had ze het over. 'meid waar heb je het over?' vroeg ik maar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    "Ik hoorde heus wel wat je dacht" riep ik uit alle boosheid en sloeg gelijk mijn hand voor mijn mond en keek verschrikt.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'je hoorde wat ik dacht?' herhaalde ik haar, maar ik maakte er een vraag van. Ik begreep er helemaal niets van. Hoe kon ze nou horen wat ik dacht? tenzij..... wie hoort hier nou in een gesticht? dacht ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    Ik liep boos op haar af en verkocht haar een mep. "Dat is dan 10 euro" zei ik "en JIJ hoort in een gesticht en niet ik" vervolgde ik mijn zin. Het kon me niks schelen of James me in elkaar ging slaan ze was een egoïstische trut!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    Ik wankelde naar achter nadat ik de klap kreeg en hield me vast aan een tafel om niet om te vallen. Ze kon dus echt gedachten lezen. En ze vind nogsteeds dat ik in een gesticht thuishoor. Fuck, dacht ik gelijk, dat hoort ze nu natuurlijk ook. Zelfs mijn gedachten zijn niet meer veilig.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 7:25 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik hoorde meer herrie en geschreeuw en geluid van iets tegen iemand aan ofzo. Ik probeerde mijn ogen te openen en dat lukte. Ik dacht na wie waren die 2?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik stuur Jimmy sneleen sms: wacht in de gang, ver weg van Lilly, op me x Ik had wel een vermoeden dat hij dit had gedaan, ik kon hem moeilijk uitgebreid bedanken in de klas.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 7:24 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [wahah oke wss om 3 uur er want mijn rooster is neit veranderd. de examenklassen hebben geslapen in tentjes voor de schoolingangxD ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik dacht na. Ze kwamen bekend voor maar ik wist nie thoezo.
    Plots schot het me te binnen dat Mary Ann een vriendin vname was.
    "Mary?" vroeg ik zacht en schor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan