• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly.
    "weetje wat, ik probeer me in te houden, we stoppen beide met opmerkingen te maken en ik ga nu weer terug de klas in" stel ik voor terwijl ik richting de deur op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Weetje wat, ik probeer me in te houden, we stoppen beide met opmerkingen te maken en ik ga nu weer terug de klas in," Direct ga ik voor haar staan, pak haar bij d'r keel vast en druk haar tegen de muur aan.
    "En dat moet ik geloven van iemand die zijn woede niet onder controle heeft en dit zó simpel kan zeggen?!"

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:12 ]

    Lilly
    Ineens pakt hij mij bij mijn keel en drukt me hard tegen de muur aan.
    "Ehm je weet als het goed is dat ik er moeite voor doe" zeg ik deels hijgerig omdat ik niet veel zuurstof binnen krijg. "alsjeblieft Jimmy los dit op een andere manier op"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je mag ook alleen jimmy of jim doen ipv doopnaam en achternaam erbij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hij loopt half vast dusja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik doe gewoon de hele naam. Dat vind ik leuk. ;D]

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ehm je weet als het goed is dat ik er moeite voor doe," Ik rol even met mijn ogen.
    "Moeite? Juist, waarom knal je mijn hoofd dan vijf keer op de grond?!" Mijn ogen spuwen bijna vuur. Dit wijf gaat eraan. En wel nu direct. De rare ademhaling die ze heeft, boeit me niet.
    "Alsjeblieft Jimmy los dit op een andere manier op,"
    "Ha, ha," Lach ik sarcastisch. "Ik ken geen andere manier. Dan had je maar niet met me moeten spotten," Ik voel mijn mes in m'n broekzak.

    Lilly
    "als ik zo'n aanval krijg dan weet ik niet meer wat ik doe ja" roep ik half paniekerig. Ik begin steeds minder lucht te krijgen. Ik kon iemand roepen maar wie weet wat hij dan zou doen. "mijn part sla je me elke dag in elkaar jimmy"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Als ik zo'n aanval krijg dan weet ik niet meer wat ik doe ja," Roept ze. Ik kan de paniek ik haar stem horen. Geweldig!
    "Als ik jou was, zou ik mezelf opsluiten met die aanvallen van je," Mompel ik, terwijl ik mijn greep iets laat verslappen. Ze hoeft niet dood, dit is veel leuker. Met mijn hand haal ik ongezien mijn mens uit mijn zak.
    "Mijn part sla je me elke dag in elkaar jimmy," Ik zucht even. Dat gaat toch vervelen.
    "Zal ik het je dan maar eens betaalt zetten?" Ik zet het lemmet tegen haar keel aan.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:33 ]

    Lilly
    Dan zie ik het mes. Ik probeer er niet wanhopig uit te zien maar dat zal niet echt gaan met een mes tegen je keel. Hij laat zijn greep gelukkig los en ik haal eerst een paar happen adem. "als je het snel doet" zeg ik zacht. Dit antwoord zou hem vast verbazen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als ik iets later reageer, ik kijk een filmpje met intervieuw voor de 10de keer]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze vecht tegen haar wanhopige gevoelens. "Als je het snel doen," Zegt ze zacht. Haar antwoord verbaasd me. Normaal zou een meisje gaan schreeuwen en gillen, totdat ik ze losliet.
    "Moet ik nog iets tegen iemand zeggen?" Mijn grijns wordt groter. Ik moet haar bang maken, op een of andere manier.

    Lilly
    "zeg maar tegen James dat hij tegen mijn zusje moet zeggen dat ik veel van haar houd en dat het haar schuld niet is" Ik wist dat James het zou doen en dat Moon zou begrijpen wat ik bedoel. Hij grijnst maar ik ben niet bang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Zeg maar tegen James dat hij tegen mijn zusje moet zeggen dat ik veel van haar houd en dat het haar schuld niet is," Ik knik kort.
    "Komt voor elkaar," Grijns ik. Met mijn lemmet maak ik een snee ik haar hals. Het is geen diepe en hij zal niet gehecht moeten worden, maar er loopt wel bloed uit. Daarna ram ik haar tegen de grond en beuk een paar keer met haar hoofd op de vloer. Dat zal d'r leren.

    [Ik kon het niet laten.. ;D]