• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [laat je lilly liggen?? ahah omg vandaag gaan wij confetti gooien naar een docent wie weg gaat]xDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jimmy is d'r weer!]

    [ hehehehahah lilly
    Is weer levend en heeft net der ogen open maar mary ann is er niet en james en jane zijn. Jet bij lilly dus ik kan niet ver:s


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    annemellark schreef:
    Jane
    Ik stuur Jimmy sneleen sms: wacht in de gang, ver weg van Lilly, op me x Ik had wel een vermoeden dat hij dit had gedaan, ik kon hem moeilijk uitgebreid bedanken in de klas.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik voel mijn telefoon in m'n broekzak trillen. 'Wacht in de gang, ver weg van Lilly, op me x,' Ik twijfel even, want de persoon die het sms'je heeft gestuurd staat niet in mijn contactenlijst. Ik weet dus niet wie het is.. In ieder geval, het is een meisje.. Ik zucht even, sta op en loop het lokaal uit. Lilly ligt aan de rechterkant, na het gedeelte waar de gang naar rechts buigt. Vanuit het lokaal loop ik naar links, dan is vast wel vergenoeg van dat wijf.

    [ james is back]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik zie dat Jimmy het lokaal uit loopt, ik wacht heel even. 'ben zo terug' zeg ik tegen James en ga de andere richting op dan Lilly. Het was even zoeken maar toen zag ik hem toch staan. Ik ren een stukje naar hem toe en vlieg hem om de nek waardoor hij tegen de muur achter hem botst. 'sorry, maar dankje, echt super, ik had het niet beter kunnen doen' zeg ik vrolijk als ik hem weer loslaat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik hoor meerdere stemmen maar ik dachtna.
    Mary Ann was hier, mijn zusje en moeder thuis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Is goed" zei ik tegen Jane en net nadat ze het lokaal had verlaten stond ik ook op en liep naar de gang en zag Lilly nog liggen". "Lilly" zei ik terwijl ik naar haar toe liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Jane komt aanlopen en vliegt me om de nek. Ik botst tegen de muur aan, maar weet mezelf staande te houden. Wat moet dit kind!?
    "Sorry, maar dankje, echt super, ik had het niet beter kunnen doen," Ik kijk haar verbaasd aan.
    "Wat bedoel je?" Mijn stem is vrij scherp en ik kijk Jane aan.

    Lilly
    Ik hoorde iemand mijn naam zeggen.
    Verbaasd keek i,maar wie het was wist ik niet meer.
    Ik dacht nao


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'met Lilly, ik ben niet gek, ik weet heus wel dat jij het was, maar maak je geen zorgen, ik vertel het niemand' zeg ik even vrolijk als net.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Heey" glimlachte ik terwijl ik naast naar neerknielde.
    "Waarom jij altijd" zei ik hoofdschuddend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Kan ik ergens inspringen>)

    Lilly
    Ik keek hem even aan.
    Misschien zou er zo een naam opkomen als ik hem kende.
    Ik beet op mijn lip toen er na vijf minuten nog geen naam bij kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan