• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik voel het lemmet in mijn keel duwen en er loopt bloed uit. Dan lig ik op de grond en wordt mijn hoofd op de grond gebeukt. Ik concentreer me op de pijn, zou hij dadelijk me dooden of werd het een langzame dood. Toen hij niks meer deed vroeg ik zacht "was dat alles" ik keek voor me uit en mijn haar begon nat te worden van het bloed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahaah lolz nu heeft zee een hoofdwond. nou moet je der eigenljk nog meer bnag maken]xDxD(6)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    [hahaah lolz nu heeft zee een hoofdwond. nou moet je der eigenljk nog meer bnag maken]xDxD(6)


    [Oke? XD]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Was dat alles?" Vraagt ze zachtjes. Was dat alles?! Kom op zeg, als je meer wil, doe ik het graag! Ik buig me over haar heen en druk mijn knie op haar borstkas, zodat ze geen adem meer krijgt. Het mes zet ik opnieuw tegen haar keel.
    "Als je het niet genoeg vindt, wil ik er best alsnog een einde aan maken,"

    Lilly [ben beetje melig vandaaag]
    Hij buigt over me heen en drukt zijn knie op mijn borstkast. Hij zette het mes tegen mijn keel. Ik kreeg geen zuurstof binnen en mijn hoofd werd lichter. Ik glimlachte. En ik sloot alvast mijn ogen om het duister te omhelzen. Door het bloed da thuit mijn hoofd stroomde zou het snel klaar zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze glimlacht. Kom op zeg, dit wijf is echt niet helemaal lekker! Er stroomt nog wat bloed uit haar hals en wanneer ze haar ogen sluit, hoop ik dat ze buiten bewustzijn is. Ik druk mijn knie nog steviger op haar borstkas en daarna verminderd haar ademhaling. Rustig kruip ik van haar af, leg het stop het lemmet in de hoes, stop die in mijn zak en loop het lokaal binnen. Ik sluit de deur achter me en ga rustig zitten. Ik hoop dat Lilly nog even in de gang blijf liggen, desnoods tot iemand haar vindt.

    Lilly
    Hij drukt nog even en alles wordt zwart om me heen.
    Nooit meer zou ik iemand pijn doen of kwetsen.
    Alles was zwart maar het beangstigde me niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihihihi ik heb james gevraagd of fdei komt rpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ben er al]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Aaawh.. Ik moet gaan. ):
    Doei ! (doeg)]

    [oke jammer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik zag Jimmy binnenkomen en toch vertrouwde ik het niet helemaal. Ik pakte mijn spullen en zonder een woord te zeggen liep ik het lokaal uit. Toen ik de deur sloot zag ik Lilly bewusteloos en ook lag er overal bloed. Mijn spullen legde ik op de grond en liep naar haar toe waarna ikn naast haar op de grond ging zitten. "Lilly?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Alles was zwart maar ergens in de verte zag ik iets van wit licht ofzo.
    Heel licht en vervormd hoorde ik een stem mijn naam zeggen.
    Zal wel door het bloedverlies komen dacht ik. Waarom duurde het zolang voordat ik dood was?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heluuuuuuwaaa leeft er iemand??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Lilly kom op" zei ik.
    "Waarom jij nu altijd weer" mompelde ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer