• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zie nog meer gekke foto's, onder andere op een strand, na zonsondergang waar Luca met zonnebrand op mijn rug had getekend, een geslachtsdeel welteverstaan. Ik lig met mijn hoofd op mijn armen en heb niets door terwijl hij met een grijns naar mijn rug wijst. Kate had deze foto gemaakt. Ik grinnik, geweldige tijd. Ik neem nog een diepe hijs.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik ben bijdehand." fluister ik in haar oor en kus haar op haar wang.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:25 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek hem een beetje aan en haalde lichtjes mijn schouders op. Af en toe keek ik vlak langs hem heen. 'I-ik weet het niet,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Daar ben ik nu achter ja,' zeg ik met een klein lachje. Met mijn vinger tik ik zachtjes tegen zijn neus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik liet mijn hoofd hangen en zuchtte zachtjes. Toen keek ik hem aan en glimlachte weer. "Okay." zei ik alleen en richtte daarna mijn aandacht weer op de TV.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik grinnik. Met mijn handen glij ik over haar bovenlichaam, gewoon omdat ze zo lekker is.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik ril even als hij met zijn handen over mijn bovenlichaam glijdt. 'Ik hoop dat je niks van plan bent,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik bleef hem nog eventjes aankijken, ook al keek hij weer naar de tv. Ik beet zachtjes op mijn lip. 'Ik weet het echt niet,' zei ik zachtjes. Ik wist niet of hij me geloofde of niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ben ik altijd." geef ik toe. "Maar ik vind het gewoon fijn om je onder mijn handen te voelen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht en neem verveelt nog een hijs. Oude foto's zijn leuk maar ik wil veel liever nieuwe foto's. Gewoon vanwege de kwaliteit en de stijl van nu. Ik glimlach kort. Als ik de situatie van die tijd, naar dit tijdperk kon halen had ik het wel gedaan, en een hele hoop nieuwe foto's en filmpjes gemaakt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Okay." zei ik alleen. Waarom zou hij schrikken van mijn aanraking? Daar had Luca ook geen last van gehad en die dacht dat hij gewoon hetero was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Daar heb ik geen enkel probleem mee,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Misschien heb ik gewoon een slecht geweten,' zei ik zachtjes met een klein lachje. Ik zocht zijn hand op terwijl ik hem aankeek. 'Dat zeggen ze toch over mensen die snel schrikken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Gelukkig." glimlach ik en ik laat mijn handen zich een weg vinden onder haar kleding.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ja, maar dan schrik je van dingen die je niet verwacht. Bijvoorbeeld iemand die om de hoek van de deur staat en boe schreeuwt als je door de deur komt." zei ik rustig en pakte zijn hand vast. "En verder waardoor zou jij nou een slecht geweten kunnen krijgen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.