• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Toen de kus was verbroken glimlachte ik naar hem en streelde hem even over zijn wang. "Ga maar weer lekker kijken jij." grinnikte ik. Toen draaide ik me om naar Chèlle. "Tja, dan moet je maar meer Nederlands worden." zei ik lachend. Ik vroeg me af waarom ze niet meer naar me keek, maar ik kon het wel raden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes en knikte. Ik keek eventjes naar Chélle. Ze keek weg. 'Het komt goed,' zei ik tegen haar. Al had ik geen weet van wat er allemaal was. Ik ging weer goed zitten en keek verder.

    [Nu ben ik pauze houden ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Geloof me, Luca heeft het geprobeerd. Ik kan gewoon niet zo nuchter zijn als Nederlanders, en ook niet zo tactloos. Ik ben daar echt te Brits voor. Al moet ik zeggen, het tactloze heb ik af en toe wel goed onder de knie." Grinnik ik, en kijk hem nog steeds niet aan, voor het geval hij zo weer verder gaat.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Daaaag]

    Damon Blake

    "Hmm okay, jammer dan." zei ik glimlachend. Ze keek nog steeds weg. "Waarom kijk je niet deze kant op? Ik praat liever tegen je gezicht dan tegen je rug."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb er nooit van gehouden om mensen te zien kleffen, no offense, ik vind jullie schattig samen, maar geklef is gewoon niets voor mij." Je doet het zelf net zo hard als je de kans zou krijgen. Shut up! Kijk maar naar je fotoboek. Okay, so maybe you're right.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Oh, okay." zei ik mompelend, "Sorry." Ik ging dichter tegen Jeremy zitten en keek naar de tv.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach naar Damon.
    "Het geeft niet, van mij mag je. Alleen ik zal wel even wegkijken." Ik woel door zijn haar heen.
    "Hé Damon, ik ben blij dat je een vriend van me bent." Zeg ik met een lieve glimlach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Dankjewel." zei ik glimlachend. Ik hoopte dat Jeremy het niet erg vond en kuste hem daarom op zijn wang. "Tja, je zult ermee moeten leren leven denk ik." zei ik toen grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarschijnlijk wel. En ik weet dat ik het zelf ook doe, of deed. Dat ergerde Kate nog wel het meest, geloof ik." Grinnik ik ook.
    "Ik ga gewoon weer veranderen in de oude mij." Zeg ik dan overtuigd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Doe dat! Dat lijkt me veel handiger." zei ik glimlachend tegen haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Geloof me, ik was echt leuk hoor. Moet wel zeggen dat ik wel altijd al jaloers en een tikkeltje egoïstisch ben geweest, maar dat wist ik altijd mooi te verbloemen." As a matter of fact, ik zal Luca laten zien dat ik geen ijskoude bitch geworden ben. Dat ik nog steeds het meisje ben dat hij kende.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Hmm okay. Zolang je niet jaloers en egoistisch gaat doen tegen Jeremy en mij vind ik het best." zei ik glimlachend tegen haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Neuh, dat heeft alleen betrekking tot mijn eigen vriendje. Maar die heb ik nu niet. Maar dat geeft niet. Ik denk dat het op prijs word gesteld als ik gewoon weer mezelf ben." Glimlach ik flauw.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Aaaah okay." zei ik glimlachend en richtte mijn aandacht weer op Jeremy. Die was toch net iets interessanter dan Chèlle. Een glimlach verscheen op mijn gezicht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik had geen zin meer in luisteren. Ik schrok lichtjes toen ik een kus op mijn wang voelde. Misschien moest ik niet te veel op die koe en kip letten. Ik glimlachte eventjes naar hem. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en keek een beetje naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you