• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Gelukkig maar." Ik glimlach en kus haar teder terug. "Ik wil je niet onder druk zetten of zoiets."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes toen de kus werd verbroken. Waarom ik lachte wist ik niet precies. Er hingen wat haren voor me ogen. Ik wou ze weg doen, maar Damon was me voor. Ik glimlachte naar hem. 'Hmm, jij bent zo veel interessanter dan die vage cartoons,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'En daar ben ik echt blij mee,' zeg ik glimlachend. 'Maar maak je geen zorgen, ik zal je niet te lang laten wachten,' zeg ik er met een kleine grijns achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik ging met mijn hand door mijn haar en glimlachte. "Dat weet ik toch." zei ik grinnikend, "Jij ook!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip en kijk haar ondeugend aan. "Dat vind ik niet erg om te horen hoor."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Dank je,' zei ik blozend. Ik bleef hem eventjes aankijken en er verscheen automatisch een glimlach op mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Je glimlach is zo leuk." zei ik terwijl ik met mijn vinger over zijn lippen ging.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dank je,' fluisterde ik zachtjes. Ik bloosde wat meer en hapte speels in zijn vinger.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Dat dacht ik al wel,' grinnik ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Okay, okay, fine! Do you at least remember you went to plan a date for yourself and Luca?" Ik kijk verward voor me uit.
    "No, did I?" Kate begint zacht te lachen.
    "Yes! You hired off a part of Malibu Beach, set up a huge set, like in a photoshoot so everyone would stay away." Er begint me iets te dagen.
    "And I shot a photoshoot together, naked. The sun already set and I lit eveything with candles. it was the most perfect date. Of course, how could I forget. Luca said I was absolutely loveable, and that is was so sweet of me. Gosh, I can't imagine myself doing that now." Herinner ik me.
    "Yes! My God Chèlle, even I remember, and he wasn't my boyfriend." Ik lach schaapachtig.
    "I know, I'm sorry." Ze schiet in de lach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Hou op, je wind me nog op." lach ik en ik por haar voor wat afleiding.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Hij hapte naar mijn vinger en ik trok hem grinnikend weg. "Niet doen! Dat is stout." Ik streelde verder over zijn lippen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Sorry,' grinnik ik. 'Ik zal me best doen om dat niet te doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Heel goed je best doen, anders maakt het niet uit of je moe bent." grijns ik plagerig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Okee, ik zal heel goed mijn best doen,' beloof ik, 'maar het kan zijn dat ik het af en toe vergeet,' voeg ik er grijnzend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered