• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Vorige topic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Goed." zeg ik zacht. Ik vraag me af of ik nog normaal naar haar lichaam kan kijken. Ik sla mijn armen om haar heen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Niet boos zijn alsjeblieft,' zeg ik zacht terwijl ik mijn armen om zijn nek geslagen houd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics + laatste reactie]

    [Slaap lekker]

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Het is nog vroeg,' zei ik zachtjes. Ik keek Damon aan. 'Ik wil nog niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik ben niet boos, alles behalve." fluister ik. "Ik maak me gewoon zorgen." Ik druk haar dicht tegen me aan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "He's going to what?!" Gilt ze.
    "Kate! Shut up and let me finish for one time!" Snauw ik terug.
    "Okay, fine." Sist ze chagrijnig.
    "It's just, it's been so many years, and it gets harder everytime. It's freaking killing me. Not literaly, but it's dragging me into a depression. And well, he will help me get all the papers and stuff. We're going to pretend to be a couple on the appointments. It's actually sweet." Leg ik uit.
    "I understand he still cares about you Chèlle, but it's Luca we're talking about. Does he ever do something just because it's sweet?" Haar woorden raken me als een klap in het gezicht.
    "Not to just someone, I think." Mompel ik weer.
    "Okay, so maybe it is because it's you. Chèlle, I don't want you to get hurt by him again." Zucht ze bezorgd.
    "I won't, I promise." Lieg ik gladjes.
    "Well okay, and if he does, I'll kill him." Ik grinnik zachtjes.
    "Katie?" Vraag ik zacht.
    "Yes, Chèllos?"
    "I miss you."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Je hoeft je geen zorgen te maken,' zeg ik zacht. Ik druk een kusje op zijn wang en verplaats wat zodat ik op zijn schoot kom te zitten. Mijn hoofd leg ik in het kommetje van zijn hals en schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik zal het proberen." zucht ik zacht. Ik sla mijn armen stevig om haar heen en kus haar op haar hoofd.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "I miss you too, babe." Fluistert ze terug.
    "Where are you now?" Vraag ik nieuwsgierig.
    "Me? I'm in France, close to Belgium." Verteld ze.
    "That's close to Holland." Mompel ik.
    "Do you want me to stop by?" Vraagt ze dan bezorgd.
    "If it was just me, I'd say yes, but if I do, Luca is going to flip out." Antwoord ik zacht.
    "You still really love him, don't you?" Zucht ze.
    "Yes." Piep ik enkel.
    "Just promise me you will get a cellphone and call me more often." Ik grinnik.
    "I promise. Maybe I'll get one tomorrow." Beloof ik.
    "Good girl! I could really use my best friend back."
    "Me too, believe me!" Grijns ik.
    "Maybe we could meet up, someday. And you just won't tell him." Stelt Kate voor.
    "He will ask where I'm going, or where I went."
    "Then lie to him!" Ik hoor aan haar stem dat ze een brede glimlach op haar gezicht heeft.
    "I'm not going to lie anymore, I promised." Ik beloof haar te doen wat ik kan en dan zeggen we elkaar gedag en hangen op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ik meen het, er is echt niks aan de hand,' zeg ik. Ik glimlach als hij zijn armen stevig om me heen slaat. Het voelt veilig en vertrouwd. Alsof me zo niks kan gebeuren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Dan gaan we toch nog niet Jeremy." zei ik glimlachend en keek hem aan. Met mijn vinger ging ik zachtjes over zijn gezicht heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik knikte en glimlachte een beetje. Ik schoof wat dichter naar hem toe. 'Je bent echt lief wist je dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Goed." fluister ik zachtjes. "Ik zal het er niet over hebben."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Jij toch ook!" zei ik meteen en kuste hem zachtjes, "Echt waar."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik begon lichtjes te blozen. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Met een verlegen glimlachje keek ik haar aan. Ik bekeek zijn gezicht eventjes. Ik boog voorzichtjes naar voren en legde mijn lippen tegen de zijne aan. Ik schrok lichtjes, waardoor mijn adem eventjes stokte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you