• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik maak mijn waterpijp uit en sla het boek dicht. Dan loop ik naar beneden waar ik weer bij de telefoon ga staan.
    "Ik ga haar toch bellen. Tegen de verveling." Zeg ik tegen Damon en Jeremy die nog steeds op de bank zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik begin het warm te krijgen als zijn handen onder mijn kleding gaan en probeer mijn ademhaling onder controle te houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Door vroeger?' zei ik schouderophalend. Ik kneep zachtjes in zijn hand. Ik keek naar onze handen en glimlachte een beetje. 'Maar ergens verwacht ik je aanrakingen maar half. Ze zijn zo lief en zacht. Ik verwacht dat niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik merk hoe ze erop reageerd en grijns even. Dan druk ik een paar kusjes in haar nek.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hmm okay. Dat kan ik dan wel begrijpen." zei ik terwijl ik naar hem keek en glimlachte. "Je bent vast ruwere handen gewend van een jongen." Toen hoorde ik Chèlle iets roepen over verveling en Kate bellen. "Je doet maar." riep ik tegen haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Eerder pijnlijk,' mompelde ik. Ik reageerde maar niet op Chélle, wie was Kate ook al weer? Ik trok zachtjes aan zijn hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik glimlach als hij een paar kusjes in mijn nek drukt. 'Dat voelt fijn,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Weet ik." fluister ik in haar oor. Ik laat mijn handen op haar lichaam en kus haar op haar mond, waarna ik zacht op haar onderlip bijt.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Oooh..." zei ik zachtjes en sloeg mijn armen om hem heen. Zachtjes drukte ik hem tegen mij aan. "Dan snap ik het." Ik kuste hem zachtjes op zijn hoofd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Mijn hartslag versnelt even als hij zacht op mijn onderlip bijt waarna ik hem terug kus en met mijn tong over zijn lippen glij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik pak de telefoon van de haak en draai haar nummer weer.
    "Who the fuck is this?" Roept ze, als de telefoon één keer is over gegaan.
    "Me again, blondie." Grinnik ik.
    "Says you." Antwoord ze.
    "I'm bored to death, smoked a sort of Bong already, just not the drugs." Grinnik ik.
    "Oh yeah, the last time I used drugs we were hippies in England." Lacht ze hardop.
    "Yes, and before that we were in America, what did we use again?" Vraag ik lachend.
    "I think it was just LSD, I remember seeing things all fuzzy, colorful and hallucinations." Ik herinner me dat nog wel.
    "Yeah, that was fun. I saw stars and hearts and rainbows everywhere!" Kir ik luid.
    "Yeah, and all Luca saw was you underneath him." Merkt Kate op.
    "Oh my, Kate really? You're not even here and you are trying to pick a fight with him?" Vraag ik weer serieus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik open mijn mond een klein stukje om mijn tong eruit te laten en streel ermee over die van haar.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte een beetje. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en rook voorzichtjes aan hem. Achter me hoorde ik het begin liedje van die jongetje met zijn vage zus. 'Dat klopt ook al niet,' mompelde ik zachtjes zonder op te kijken. 'Dat meisje klopt niet. Te lange benen, te lange armen en een mini lichaampje, waar zitten al haar organen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik sla één van mijn armen steviger om zijn nek heen en de andere hand laat ik afdwalen naar zijn borstkas waar ik zijn shirt vastgrijp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Haar reacties zijn precies waar ik op gehoopt heb. Ik laat mijn hand afdwalen naar haar billen, waar ik zacht in knijp. Ik zoen haar ondertussen iets wilder.


    Your make-up is terrible