• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Kate?" Vraag ik als ze een tijdje stil is geweest.
    "Yes?" Vraagt ze met een kleine stem.
    "Please tell me why." Ze zucht even.
    "Okay, so I may have been in love with him." Zegt ze snel.
    "Oh, Katie." Begin ik meelevend.
    "No don't. Just don't. You don't understand. I tried to trick him into sleeping with me, at first for myself and later I realized he wouldn't talk to me anymore if we did. So I started thinking, and I knew he could never hide it from you, so you would find out and dump him, than we both wouldn't have him. I wanted it so bad that I went for it without thinking what to do if he rejected, what happened eventually. And I was so angry with him. And he hated me so much for even thinking about doing that to you, believe me Chèllos, he really loves you. He let me stay because I mean so much to you, and he didn't want to see you sad. You were his sunshine, remember? He always said that you were." Mijn mond valt verder open met elke zin die ze spreekt. Ik krijg geen woord uit mijn keel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik sla mijn armen om haar middel aan en trek haar redelijk dicht tegen me aan. "Goed, dansen word het." fluister ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Ik vraag het al heel vaak aan mezelf, maar ik weet het antwoord niet,' zei ik zachtjes. Ik slikte eventjes. 'Ik snap het niet,' begon ik zachtjes. Ik ging recht op zitten en dwong mijzelf om hem aan te kijken. Hoe moeilijk het ook was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik legde zachtjes en voorzichtig mijn hand op zijn wang. "Hoe voelt dat en wat verwacht je als die hand op je afkomt?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik glimlach naar hem en druk een kus op zijn lippen waarna ik met mijn hoofd een beetje op zijn schouder leun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik slikte eventjes en dacht na. 'Het voelt verrassend,' zei ik zachtjes. 'En ik weet niet wat ik verwacht. Ik denk dat ik niet verwacht dat aanrakingen fijn kunnen voelen,' zei ik nog zachter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Deze rustige dans zorg ervoor dat ik weer wat kalmeer en ik niet meer zo opgewonden ben, net wat ik nodig had eigenlijk. Maar als ze dit de hele avond vol gaat houden, knap ik uiteindelijk toch ergens.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik knikte zachtjes. "Je verwacht eerder pijn dan een fijn gevoel of niet?" vroeg ik toen aan hem. Ik vroeg me af wat hij allemaal had meegemaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Het kan zijn dat er af en toe een beetje een raar liedje komt,' grinnik ik tegen Luca. 'Ik ben namelijk te lui om liedjes die ik niet meer leuk vind er af te gooien,' voeg ik er aan toe. 'Volgens mij staat er zelfs wat Justin Bieber op,' mompel ik nog. Die moest ik toch echt eens gaan verwijderen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    De tranen springen in mijn ogen, het kwam harder aan dan ik dacht.
    "Please don't be mad at him, he didn't do a thing." Mompelt Kate.
    "I'm not mad at him, neither at you. I'm just overwhelmed, and a little hurt maybe." Hakkel ik.
    "I'm sorry Chèlle." Verontschuldigd ze zichzelf.
    "No, it's okay. Just, I think it's better if we don't talk about this anymore, ever." Zeg ik dan met een korte zucht.
    "How can't you be mad at me? I tried to steal away the love of your ridiculously long life." Ik glimlach kort.
    "Weird, isn't it? I guess it's becaus you tried to lift me up when he went away." Fluister ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik weet het niet.. Misschien.. Ja.' Mijn stem werd alsmaar zachter. Ik durfde Damon echt niet meer aan te kijken en ik keek daarom naar mijn handen. Ik slikte weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ken ik allemaal niet." zeg ik schouder ophalend. "Ik hou niet zo van de muziek van tegenwoordig, die ontwijk ik een beetje." Ik grinnik en beweeg zacht en langzaam heen en weer.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, ik vind de muziek van nu wel leuk,' zeg ik schouderophalend. 'Maar sommige van de 'oude' liedjes zijn ook geweldig,' glimlach ik waarna ik iets meer tegen hem aan leun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "I really am sorry." Mompelt ze in de telefoon.
    "It's okay Katie, promise." Zeg ik lusteloos.
    "Thank you Chèllos." Dankt ze me.
    "Please stop by sometime soon." Smeek ik lichtjes.
    "I can be there tomorrow, I'm in Lille." Ik knik, voor ik me bedenk dat ze me niet kan zien.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Ik zal je geen pijn doen. Beloofd." zei ik zachtjes en drukte hem iets dichter tegen me aan. "Dat kan ik niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.