Same Shit, Different Boy
Ik wist dat zijn rechterhand op mijn zei rusten maar ik voelde het niet. Mijn aandacht ging volop naar de kist die bedolven lag met bloemen en de prachtige foto in het midden. Ik kon het niet meer opbrengen om te luisteren, naar wat er allemaal gezegd werd en veegde tevergeefs de tranen die rijkelijk over mijn wangen liepen weg.
Ik kon niks anders toegeven dan dat ik opgelucht was toen het laatste nummer speelde en we via de grote deur, achter de kist aanliepen. Zwijgend Liepen we over het grindpad en probeerde ik de opkomende tranen weer tegen te houden terwijl ik me afvroeg wat ik hier in hemelsnaam deed toen ik al deze huilende mensen zag. Zei betekende waarschijnlijk zoveel meer voor hem. Brandon had door dat ik me ongemakkelijk voelde en zachtjes legde hij zijn hand op mijn onderrug terwijl hij me zo de stoet door begeleide.
Sonny Mabel Puckerman is een doodnormaal meisje. Zoals elke Tiener ontmoed zij haar eerste groote liefde en kan ze deze maar niet vergeten. Zelfs niet als hij zelfmoord pleegd. Ondanks dat hij haar enkel gebruikte en naast Sonny gewoon een vaste vriendin had was haar liefde voor hem groot. Sonny zoekt steun bij haar vrienden en een jongen, Brandon, die ze net kent geeft haar meer steun dan waar ze om vraagt. Sonny weigert in eerste instantie naar de begraafplaats te gaan, maar na wat goede gesprekken met Brandon beluit ze met hem mee te gaan. Door haar onstabiliteit weet Brandon haar vertrouwen te winnen en met open ogen trapt ze alweer in dezelfde spelletje maar raakt er nu dieper in verstrikt dan geplant.
Het verhaal speelt zich af op zaterdagavonden en soms op schooldagen.
Rollen;
#Beste vriendin Sonny[Woont aan de andere kant van het land]
#Beste vriend Sonny
#Gezamelijke vrienden Sonny en Brandon
#Gezamelijke vrienden Sonny en overleden jongen
~Caidy Soraya Stone,
#Uigaansvrienden
#2 Beste schoolvrienden van Sonny
Info;
#Rol:
#Gehele naam:
#Leeftijd: