• Same Shit, Different Boy
    Ik wist dat zijn rechterhand op mijn zei rusten maar ik voelde het niet. Mijn aandacht ging volop naar de kist die bedolven lag met bloemen en de prachtige foto in het midden. Ik kon het niet meer opbrengen om te luisteren, naar wat er allemaal gezegd werd en veegde tevergeefs de tranen die rijkelijk over mijn wangen liepen weg.
    Ik kon niks anders toegeven dan dat ik opgelucht was toen het laatste nummer speelde en we via de grote deur, achter de kist aanliepen. Zwijgend Liepen we over het grindpad en probeerde ik de opkomende tranen weer tegen te houden terwijl ik me afvroeg wat ik hier in hemelsnaam deed toen ik al deze huilende mensen zag. Zei betekende waarschijnlijk zoveel meer voor hem. Brandon had door dat ik me ongemakkelijk voelde en zachtjes legde hij zijn hand op mijn onderrug terwijl hij me zo de stoet door begeleide.



    Sonny Mabel Puckerman is een doodnormaal meisje. Zoals elke Tiener ontmoed zij haar eerste groote liefde en kan ze deze maar niet vergeten. Zelfs niet als hij zelfmoord pleegd. Ondanks dat hij haar enkel gebruikte en naast Sonny gewoon een vaste vriendin had was haar liefde voor hem groot. Sonny zoekt steun bij haar vrienden en een jongen, Brandon, die ze net kent geeft haar meer steun dan waar ze om vraagt. Sonny weigert in eerste instantie naar de begraafplaats te gaan, maar na wat goede gesprekken met Brandon beluit ze met hem mee te gaan. Door haar onstabiliteit weet Brandon haar vertrouwen te winnen en met open ogen trapt ze alweer in dezelfde spelletje maar raakt er nu dieper in verstrikt dan geplant.

    Het verhaal speelt zich af op zaterdagavonden en soms op schooldagen.

    Rollen;
    #Beste vriendin Sonny[Woont aan de andere kant van het land]
    #Beste vriend Sonny
    #Gezamelijke vrienden Sonny en Brandon
    #Gezamelijke vrienden Sonny en overleden jongen
    ~Caidy Soraya Stone,
    #Uigaansvrienden
    #2 Beste schoolvrienden van Sonny

    Info;
    #Rol:
    #Gehele naam:
    #Leeftijd:
    #Uiterlijk:[Foto+beschrijving]
    #Karakter:[uitgebreid!]
    #Extra info:
    #waarscuwen?:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    #Rol: Beste vriendin Sonny
    #Gehele naam: Ruby Davids
    #Leeftijd: 18
    #Uiterlijk:


    Lucy Hale
    Ruby is een mooi klein meisje met lange donkere haren. Ze heeft grote bruine ogen en een perfect egale huid. Haar wimpers zijn lang en vol en ieder meisje zou jaloers worden op haar perfecte glimlach. Make-up draagt ze meestal niet zoveel of ze zorgt ervoor dat ze het naturel houdt. Ze draagt het liefste gewoon een skinny-jeans met een t-shirtje. Wel draagt ze meestal hakken om wat groter te lijken.
    #Karakter: Ruby is een uitgaand meisje. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft is ze daar ook echt trouw aan en zal ze alles doen om hem bij haar te houden. Ze komt vaak heel bitchy over tegen mensen die ze niet zo goed kent maar als je haar goed kent dan zul je ook merken dat ze heel lief, rustig en behulpzaam is. Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een mooie stem heeft en dat ze daar echt iets mee moet gaan doen maar hier is ze echter toch iets te verlegen voor.
    #Extra info: Ruby had eerst veel ruzie met haar ouders en andere familie en hierdoor is ze op haar 13e begonnen met roken. Ook heeft ze op haar pols een kleine tattoo staan met de tekst 'Faith', dit herinnert haar eraan dat ze altijd hoop moet hebben op iets beters.
    #Waarschuwen?: Yes please!

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:39 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    #Rol: gesamelijke vriend Sonny en overleden jongen.
    #Gehele naam: Caidy Soraya Stone.
    #Leeftijd: 17 jaar, geboren op 8 mei.
    #uiterlijk:


    Caidy heeft heel licht blond haar, maar verft het soms wat donkerder. Haar grote ogen die mooi uitkomen door de vele laagjes mascara, zijn blauw, bijna grijs. Caidy is ongeveer 1.68 niet groot dus. Meestal draagt ze hakken, om groter te lijken. maar Vans vind ze een stuk comfortabeler. Haar kledingstijl is vooral skinny's en truitjes. maar jurkjes mag ze ook heel graag aan hebben. Haar lievelingskleuren zijn licht blauw, en oranje ( van dat zonsondergang oranje) dus die draagt ze ook vaak. gang oranje) wat ze dan ook vaak draagt. qua schoenen houd ze het simpel, een paar Vans. Ze is dol op sieraden en draagt ook veel. Ze heeft altijd één standaard kettinkje, een zilver kruisje, maar voor de rest heeft ze niets anders standaard. Ze draagt altijd wel 2 of 3 ringen, maar altijd wel verschillend. Ze heeft altijd duizenden armbanden om maar houd van kleine knopjes in haar oren. Alleen bij 'speciale gelegenheden' vervangt ze ze door hangers.
    #Karakter:[uitgebreid!]
    Caidy is een druk meisje dat zich amper ergens voor schaamt, maar wel rustig kan zijn als het eropaan komt. Ze heeft veel energie, en springt of rent de hele dag als het kan. Ze doet veel rare dingen, en schreeuwt van alles en nog wat, zonder erbij na te denken. soms zegt of doet ze iets doms en heeft ze er later spijt van. maar schaamt zich dus nergens voor. Ze speelt voetbal, mede om haar energie kwijt te raken, en danst ook. Caidy heeft niet veel geluk als het op liefde aan komt, maar hoopt dat te kunnen veranderen. Ze is ook heel rommelig, maar haar kamer is gek genoeg altijd wel netjes. Ook is ze klunzig, als er iets valt weet je al gelijk wie het heeft gedaan. Ook is ze vergeetachtig, maar onthoud altijd de onbelangrijke dingen. Ze is gelovig, maar gaat niet naar de kerk of zo. Ze heeft ook een klein probleem met zich te concentreren, en kan gewoon níet stil zitten.
    #Extra info: Ze houd van horror en thriller films.
    #waarschuwen: JAA GRAAG !

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:08 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Zouden jullie er nog even bij willen wetten of ik jullie moet waarschuwen? [A]
    Want dat was ik vergeten te vragen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gedaaan


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    gedaaan

    Dankje., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    #Rol: kijk maar waar je deze het best voor kan gebruiken en of je nog wel wat nodig heb ;)
    #Gehele naam: Nickita Caya Winslow
    #Leeftijd: 17
    #Uiterlijk:


    Nickita heeft mooi lang blond haar en bauwe ogen ze is 1.70 lang en is niet te dik maar ook niet te dun.
    ze draagt nooit te veel make up en heeft wel vaak een pet op der hoofd.
    ze draagt altijd skinny jeans altijd wel weer in een andere kleur.
    daarboven vaak lekker zittende shirt of een topje meet der overheen een blouse
    #Karakter: Nickita is een meisje dat vol op het leven geniet en is altijd wel uit op wat avontuur.
    ze heeft scheit aan de mensen wat ze wel niet van de denken ook al is ze diep van binnen wel wat onzeker maar dat laat ze niet snel zien.
    voor haar is alles wel vaak een lolletje en bekijd alles aan de positive kant wand ja voor alles is er altijd wel een oplossing toch? denk ze dan
    #Extra info: Nickita is dol op party`s en skaten ook is ze dol op fotografie en wilt daarvan graag een opleiding volgen als baantje werkt ze achter de kassa in de supermarkt.
    #waarscuwen?: graag ^^


    You can't touch music but music touch you

    #Rol:Beste vriendin Sonny
    #Gehele naam:Claire Denise Fairfield
    #Leeftijd:16, 5 juni 1995.
    #Uiterlijk:


    Amber Marshall
    Claire heeft Blond haar met wat donkere plukken en ze heeft lichtgroene/blauwe tot grijze ogen. Ze is niet al te groot, maar zo'n 1.70 lang. Ze draagt niet teveel make-up, meestal wat mascara en lipstick. Voor de rest niet veel meer. Ze heeft een goed gevoel voor mode. Ze is dol op western en rijdt ook graag paard.
    #Karakter:Claire is een meisje die echt voor iets gaat als ze iets wil. Als iets niet gebeurd naar de waarheid, zorgt ze daar zelf wel voor. Alles moet eerlijk zijn, anders veranderd ze het meteen. Ze is erg behulpzaam. Ook is ze erg gul. Ze wil het liefst het beste voor de andere en maakt niet graag iemand boos. Zelf kan ze ook behoorlijk boos worden, maar dat is dan vooral als iets oneerlijk is. Soms denkt ze behoorlijk veel na. Haar vrienden zeggen dan altijd: 'Denk niet zoveel!'. Door het denken durft ze ook veel minder dingen te doen, alhoewel, als iets écht niet eerlijk is heeft ze er alles voorover om dat recht te zetten ;).
    #Extra info:Claire heeft een vriendje genaamd: Ty. Ze zijn dol op elkaar, ook al hebben ze soms ruzie. Het is al een paar keer uit geweest en daarna was het weer aan. Soms hebben ze een echte 'knipperlicht relatie'. Claire heeft ook een zus, alleen die is al getrouwd en heeft al een kindje. Ze heeft ook een broertje alleen die ziet ze erg weinig. Haar moeder is dood gegaan door een auto-ongeluk waar ze zelf ook bij was. Zij heeft het gered, alleen haar moeder dus niet. Haar vader was, toen ze nog jong was, bij hen weggelopen. Na een lange tijd heeft ze weer contact met haar vader. Nu woont ze dus ook bij haar vader, maar ook bij haar opa. Haar opa is erg aardig en is ook, net zoals de vader, helemaal van het western. Ook al komt Claire vaak in moeilijkheden met school doordat ze teveel buiten school doet, en dus niet kan leren.
    #waarschuwen?: Ja, graag ^^

    Hope u like it :D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:18 ]


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    #Rol: Beste vriendin Sonny OF Schoolvriendin van Sonny.
    #Gehele naam: Fabienne Gaia Smiths. Wordt meestal gewoon Fab genoemd.
    #Leeftijd: 16 (07-07-1995)
    #Uiterlijk:[Foto+beschrijving]


    Fabienne ziet er ouder uit dan haar leeftijd. Dit komt omdat ze best groot is, en bijna een D-Cup heeft. Ze is heel mooi, en een beetje exotisch. Ze heeft kastanjebruin haar dan tot op haar middelrug komt. Haar ogen zijn grijsblauw en zijn omlijst door volle, donkere wimpers. Ze heeft een moedervlekje op haar bovenlip, heel schattig ziet dat eruit. Fabienne heeft ook volle lippen, die ze meestal volsmeert met labello. Make-up draagt ze weinig: alleen een beetje mascara, lipgloss en wat rouge, omdat ze er anders witjes uit ziet. Haar kledingstijl is uitdagend, ze trekt aan wat ze zelf mooi vindt. Dit leidt vaak tot creatieve combinaties, die er wel heel erg leuk uit zien. Ze wordt vaak nageaapt in haar stijl.
    #Karakter:[uitgebreid!] Fabienne is dromerig, fantasierijk en behoorlijk chaotisch. Ze kan heel goed verhalen vertellen en tekenen, met kleine kinderen omgaan is daarom geen probleem. Alleen een beetje jammer is dat ze áltijd álles kwijt is. Fabienne is een enorme rommelkont. Haar kamer is een grote troep, haar moeder neemt de moeite niet meer om te vragen of ze haar kamer even op wil ruimen. Fab is ook vaak te laat: ze is haar sleutels kwijt geraakt of iets dergelijks. Bij vrienden is Fabienne behoorlijk druk, eigenlijk bij iedereen wel. Ze heeft genoeg vrienden en ze maakt ze ook snel. Door haar grapjes en haar charisma is het onmogelijk om Fabienne niet leuk te vinden. Of je moet haar irritant vinden, door haar constante gelach en drukte. Maar dat zijn er maar weinig, die zo denken. Ook is Fabienne heel onafhankelijk. Ze heeft geen mensen nodig, en gebruikt ze dus ook nooit, om iets gedaan te krijgen. Het liefst lost ze zelf alles op, maar dit lukt niet altijd, meestal komt dat door haar chaotische drukke eigenwijze gedrag. Ook is ze zeer levensgenietend. Verder is ze goed in sporten, dus ze is heel sportief. Haar moeder zegt altijd dat het drukke gedoe heel handig is om bij het sporten los te laten.
    #Extra info: Haar vader en moeder zijn gescheiden. Haar moeder Catarina woont samen met Fabienne en haar zusje Florina in een gezellig huisje aan een heel groot park met speeltuin. Catarina is 48 jaar oud en werkt als psychologe. Florina is 13 jaar oud en gaat naar 1VWO. Haar vader Aiden woont in een grote villa, met Fabienne's en Florina's hun andere zusje: Jessi . Hij is 50 jaar oud en werkt in de filmindustrie. Jessi is 7 jaar oud en gaat naar de basisschool waar Florina ook op heeft gezeten.
    #waarschuwen?: Jaaaa heel graag ^^


    where would I be, if you didn't believe?