• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Matt is al opgehaald door de hovercraft toch?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Wankel begon Freya aan een vuurtje, terwijl ik de vogel uit mijn tas haal en de bladeren er voorzichtig afhaal. Ik zit nu op de grond en hef af en toe mijn hoofd op om te kijken hoe het met Freya gaat. Zorgvuldig en snel pluk ik de veren uit het dier. Een maaltijd met veren, daar kan ik echt niet aan denken.
    "Tada!" Mompelt Freya, waardoor ik mijn hoofd even ophef en kijk naar het vuurtje dat ze heeft weten te maken met een paar takjes. Een glimlach verschijnt even op mijn gezicht. Ondanks alle doden, moeten we toch verder.
    "Ben je moe?" Vraagt Freya dan aan mij. "Iedereen is wel moe, niet?" Antwoord ik dan, terwijl ik verder ga met het plukken van de vogel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMirrorMan schreef:
    [Matt is al opgehaald door de hovercraft toch?]


    Yes he is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Daar zorgen ze misschien wel voor,' mompelde Fred.
    Ik knikte, terwijl ik met nietsziende ogen staarde naar de plek waar Matt was doodgegaan. Ik hoorde de hovercraft in de verte nog een beetje zoemen.
    Woest veegde ik de tranen van mijn wangen. Het was gewoon ook zó oneerlijk.
    'We móéten hier uit. Zo snel mogelijk!' Ik keek Fred en Alex met een mengeling van pijn, verdriet en opstandigheid aan.


    [tis wel een beetje vreemd dat alle tributen vredig langs elkaar leven bij het meer x'DD]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 15:32 ]

    {Ja inderdaad :-P,}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik kijk naar de lucht waarin Matt verdwenen is. De hovercrafts waren nog nooit zo dichtbij. Ik kijk naar de bulten, en zie de angels er nog inzitten. Ik probeer ze eruit te pulken, maar ze zitten goed vast. Na een paar minuten heb ik de eerste eruit. "We móéten hier uit. Zo snel mogelijk!" zegt Noëmi. Ik knik, maar mijn hoofd tolt. Ik vroeg me af of mijn plotselinge nuchterheid te maken had met een grote emotionele shock. "We moeten hier sowieso weg bij het meer," mompel ik, met mijn hoofd naar de grond. "We weten niet hoelang het duurt tot de andere tributen er bovenop komen." ga ik verder. Alles draait nog, maar veel minder dan daarnet. Ik kijk naar Noëmi.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'We moeten hier sowieso weg bij het meer,' mompelde ze, met haar hoofd naar de grond gericht en een diepe frons in haar voorhoofd. 'We weten niet hoelang het duurt tot de andere tributen er bovenop komen.'
    Ze keek me aan, maar het leek alsof ze daar moeite voor moest doen.
    Mijn ogen gleden even naar de angels die uit haar wonden staken.
    'Je hebt gelijk.' Ik sprong overeind, plensde even wat water in mijn gezicht en trok toen Alex overeind.
    'We moeten er vandoor. We moeten hier weg. Waarom gaan we niet -' ik reduceerde mijn stemgeluid tot een minimum, zodat alleen Alex en Fred het zouden horen, 'alvast naar de Hoorn? Dan schaduwen we de Hoorn van een geringe afstand. Het lijkt me een goed idee om daar in de buurt te blijven.' Ik glimlachte.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik nam de gepluimde vogel uit zijn handen en stak hem op een vastgezette stok boven het vuur.
    'Je verdiend rust!' zei ik serieus, ik nam zijn handen in de mijn en glimlachte. Mijn hoofd was zoveel helderder door zijn aanraking.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Je verdient rust" zegt Freya dan serieus.
    "iedereen verdient rust dus ook jij" zeg ik en kijk naar hoe ze de vogel boven het vuur doet.
    Ze neemt mijn handen in de hare en glimlacht. "Freya, we moeten Jonah en lisa zo vast zeggen dat we bijna weggaan" zeg ik en kijk haar even aan. We moeten ze vast voorberijden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dus gaan we weer weg? Ik heb wel zin in een wat rustiger gebied.' Ik hoorde een schot, maar besefte al snel dat hij niet echt was, hij klonk te vaag, ik was dus bij aan het komen.
    'We moeten Lisa hier wegdragen, ze heeft te veel steken om al wakker te zijn. We leggen haar wel in de tent,' stelde ik voor, ik wou een pauze, mijn benen voelden als pudding.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [mag k een samenvatting? sorry dat ik zolaat reageer....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    [mag k een samenvatting? sorry dat ik zolaat reageer....]


    Ik ook een samenvatting, xD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Er is niets meer gebeurd: sinds Matt dood is, is het topic dat ook een beetje...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Oh grapje ik moest reageren xD]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Omdat ik niet zo snel een flesje kon vinden, doopte ik mijn handen, die ik in een kommetje had gevouwen, in het water van het meer. Daarna bracht ik het voorzichtig richting Destiny's mond en boog het daar tegen haar lippen. 'Hier drink maar,' fluisterde ik voorzichtig. Nadat ze het op had, herhaalde ik de handeling nog een paar keer bij haar en zelf dronk ik ook een aantal kommetjes leeg. Wat ik nu moest doen wist ik niet zo goed, dus bleef ik rustig zitten en speelde gedachteloos met de lange haren van het meisje in mijn armen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:12 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SuperSav schreef:
    [Best wel, maar ik kan niet reageren :S]


    Why?Ik was toch laatste ? of no inspiratie ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:13 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.