• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cresseyde schreef:
    [Abo]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik had ergens een wasbeer neergehaald, maar ik was afgeleid nadat ik uit een boom viel, eigenlijk op de grond kwam en toen viel, maar dat is misschien nog gênanter... Als we die terug konden vinden, kunnen we eten, misschien zelf slapen, je bent vast moe. We moeten verder, we kunnen niet zomaar, hoewel alles heel erg is, stoppen en stilstaan...' Ik was weer aan het ratelen, dat deed ik als ik nerveus werd, ik had blijkbaar ook weer op mijn lip zitten kauwen, want ze voelde pijnlijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik had ergens een wasbeer neergehaald, maar ik was afgeleid nadat ik uit een boom viel, eigenlijk op de grond kwam en toen viel, maar dat is misschien nog gênanter... Als we die terug konden vinden, kunnen we eten, misschien zelf slapen, je bent vast moe. We moeten verder, we kunnen niet zomaar, hoewel alles heel erg is, stoppen en stilstaan..." Ratelt ze achter elkaar.
    "Freya, rustig maar. We gaan zo die wasbeer wel terug zoeken" Zeg ik en glimlach even. Dan bedenk ik me dat ik die vogel nog in mijn rugzak heb zitten. "Freya, ik heb die vogel ook nog" Zeg ik, waarna ik mijn rugzak van mijn schouder afhaal en er even in kijk. Als ik de met bladeren ingepakte vogel zie, laat ik hem even aan Freya zien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn Topic's.

    [het topic is dood en ik kan niks want Desire is er niet om op mn post te reageren :P Freya, wil je anders met Fred posten?]

    [What happened? wie heeft 't laatste gepost?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [die post van mij die tegen Yoëlla praat staat op de vorige pagina;P
    Ik kijk de Hungergames nog een keer. Wel op internet in kutkwaliteit, maar boeie :P hij is echt heel erg goed! Al is het in de bios natuurlijk chiller haha.]

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik was wankel door het slaaptekort, de angsten en het gif, maar ik begon langzaam een vuurtje te maken, ik sleepte mezelf practisch voort, maar ik was er aan gewend...
    'Tada!' mompelde ik, praktisch tegen het vuurtje, ik begon tegen voorwerpen te praten, great...
    'Ben je moe?' vroeg ik, deze keer wel aan Luca.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    Tegen de tijd dat ik met water terug was, had ik veel moeite om mijn ogen droog te houden. Ik vond het vreselijk van Matt, hoewel we niet zo goed overeenkwamen...
    Ik zakte naast Noëmi neer en sloeg mijn arm zwijgend om haar heen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Fred sloeg zwijgend een arm om me heen. Een arm die meer vertelde dan duizend woorden. Ik keek hem aan. De allereerste dood in deze Arena die me keihard geraakt had. Er waren al vijf mensen dood...
    'Er zijn al vijf mensen dood,' deelde ik mijn gedachten smorend mee. 'Ik wil hier zo snel mogelijk uit!'

    Frederick Smith, district 12

    'Daar zorgen ze misschien wel voor,' mompelde ik, hopelijk.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik las Fredericks lippen.
    'Ja, daar zorgen we voor,' beloofde ik. De stylist van 11 werkte ook mee, hij was zo trots geweest toen Freya erop lette bij het vegen in haar ogen om geen strepen te maken, dat hij practisch gesmaakt had om iets te doen voor het meisje, wat een watje, maar ééntje dat wel erg nuttig was en het uiteindelijk goed bedoelde...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    jonathan walker || District 11
    Ik zie dat er een gesprek bezig is tussen Noëmi en Fred. aangezien hier niks te doen is, loop ik naar ze toe.

    'hallo'zeg ik neutraal.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 12

    'Hi,' mompelde ik.
    'Ben je gestoken?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' nee. Jullie?' vraag ik.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik hou Matt nog vast. "Kennen jullie het verhaal van Rue nog?" zeg ik. "Misschien kunnen we iets voor Matt doen." ik ga met moeite overeind zitten, De tranen stromen nog over mijn wangen. "Wij zijn niet van jullie!" schreeuw ik keihard naar de lucht.


    Tijd voor koffie.