• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Even sloot ik mijn ogen en leek ik weer thuis te zijn, onder de appelboom buiten in de stad op het grote plein. Rowan die bij mij was en ik zuchtte. Ik koude windvlaag bracht me weer tot zinnen en ik zuchtte, 'Misschien,' begon ik toen, 'Ik wil mijn kans niet verspillen,' verbeter ik mezelf, 'Dat kind uit twaalf moet ik vermoorden,' gromde ik zachtjes. 'Zullen we anders proberen samen te spannen met de andere beroeps?' vraag ik dan zachtjes zodat hij alleen het hoort.
    Mijn hoofd was leeg, even als mijn stem. Leeg. Wist niet wat voor emotie ik uit moest brengen en drukte me nog even tegen Rowan aan. Ik drukte zachtjes mijn lippen op die van hem. Ik voelde plotseling een bom met vlinders ontploffen in mijn buik en ik wist het zeker. Ik zal alles doen om Rowan óók vrij te krijgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Voor een moment mag ik van mezelf opgaan in het moment, me helemaal overgeven aan mijn gevoelens. Genietend streel ik met mijn tong over haar lippen om te vragen om toestemming. Of ik die ook zou krijgen wist ik niet, want plots besefte ik dat we nog steeds in de Arena zaten en je wist maar nooit wat daar gebeurde. 'Beroeps klinkt goed,' mompelde ik. 'En de eer om haar te vermoorden is aan jouw.' Langzaam stond ik op en stak mijn hand uit naar haar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlachte en wou hem toestemming geven maar hij had zijn lippen al van me afgehaald. Met mijn boog nog steeds op mijn rug luisterde ik naar wat hij te zeggen had. 'Dankjewel, maar één moment,' zei ik en trok hem even mee iets achter de bomen, hier zouden de tributen ons niet zien. Ik drukte zacht mijn lippen weer op die van hem en beet op zijn lip als toestemming en grijnsde kort.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik moest even kort grijnzen, maar daarna ging ik er ook echt voor. Mijn armen sloeg ik om haar heen en liet mijn handen op haar kont rusten. Mijn mond opende ik een stukje en liet mijn tong die van haar zoeken. Langzaam duwde ik haar achteruit tot ze tegen een boom aan stond en liet ondertussen een hand onder haar t-shirt glijden. Damn, dit voelde goed.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grijnsde en toen onze tongen elkaar hadden gevonden speelde ze een vurig spelletje. Hij duwde me naar achteren tot ik tegen een boom stond en hij liet zijn armen op mijn kont rusten. Ik zette mijn handen op zijn borst en hij ging onder mijn shirtje. Ik trok hem iets dichter naar me toe aan zijn shirt en grijnsde kort. Mijn hart ging tekeer en dit gevoel had ik in een lange tijd niet meer gehad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg eruit :S Slaap lekker iedereen!!]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Het liefdesspel dat onze tongen speelden voelde vreemd voor me aan. Het was nieuw, nog nooit had ik het op deze manier gespeeld. In District 4 was ik altijd dominant geweest over de meisjes waarmee ik pleziertjes had. Meestal was het alleen om de lust geweest, geen enkele liefde aanwezig. Deze keer wel en ik kon je vertellen, het was alleen maar geweldiger. Even haalde ik mijn lippen van de hare af en fluisterde wat. 'Je weet niet wat je met me doet.' Voor ze kon antwoordden ging ik al weer verder met de zoen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Ahh, sweetdreams ! ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    'Je weet niet wat je met me doet,' fluisterde hij en ik lachte zacht. Hij plaatste zijn lippen weer op mij en ik pakte even zijn shirt. Door die kus kreeg ik kippenvel, 'Ik denk het zelfde als wat jij met mij doet,' fluisterde ik even zacht en plaatste een kusje in zijn hals.
    Ik keek hem even aan met een speelse grijns en drukte toen weer mijn lippen op die van hem. Aan de ene kant voelde het zo perfect, maar ook zo vreemd. Hoe heb ik in zo'n korte tijd zo'n hechte band met iemand kunnen krijgen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 22:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [aawh, romance <3]

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    'We moeten hier sowieso weg bij het meer,' mompelde ze, met haar hoofd naar de grond gericht en een diepe frons in haar voorhoofd. 'We weten niet hoelang het duurt tot de andere tributen er bovenop komen.'
    Ze keek me aan, maar het leek alsof ze daar moeite voor moest doen.
    Mijn ogen gleden even naar de angels die uit haar wonden staken.
    'Je hebt gelijk.' Ik sprong overeind, plensde even wat water in mijn gezicht en trok toen Alex overeind.
    'We moeten er vandoor. We moeten hier weg. Waarom gaan we niet -' ik reduceerde mijn stemgeluid tot een minimum, zodat alleen Alex en Fred het zouden horen, 'alvast naar de Hoorn? Dan schaduwen we de Hoorn van een geringe afstand. Het lijkt me een goed idee om daar in de buurt te blijven.' Ik glimlachte.


    [ik praat tegen Alex en Fred(a)]
    [hm, drinking in the middle of the day. I must be crazy.]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:18 ]

    [ik ben weer thuis! Duitsland was best leuk, maar ik ben toch blij om weer terug te zijn. Kan ik ergens inspringen?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    ''Dus gaan we weer weg? Ik heb wel zin in een wat rustiger gebied.'' Zegt ze dan, waarna ik even knik. We moeten weg voordat de andere weer aansterken, want je weet maar nooit.
    ''We moeten Lisa hier wegdragen, ze heeft te veel steken om al wakker te zijn. We leggen haar wel in de tent,'' stelt ze dan voor. ''Daar zorg ik wel voor'' Zeg ik en glimlach even bescheiden, ''Hoe is het met Jonah?'' Vraag ik mezelf hardop af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    'We moeten hier sowieso weg bij het meer,' mompelde ze, met haar hoofd naar de grond gericht en een diepe frons in haar voorhoofd. 'We weten niet hoelang het duurt tot de andere tributen er bovenop komen.'
    Ze keek me aan, maar het leek alsof ze daar moeite voor moest doen.
    Mijn ogen gleden even naar de angels die uit haar wonden staken.
    'Je hebt gelijk.' Ik sprong overeind, plensde even wat water in mijn gezicht en trok toen Alex overeind.
    'We moeten er vandoor. We moeten hier weg. Waarom gaan we niet -' ik reduceerde mijn stemgeluid tot een minimum, zodat alleen Alex en Fred het zouden horen, 'alvast naar de Hoorn? Dan schaduwen we de Hoorn van een geringe afstand. Het lijkt me een goed idee om daar in de buurt te blijven.' Ik glimlachte.


    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knik. "Doen we," zeg ik zachtjes met onvaste stem; mijn been en nek prikt. Ik kijk naar Yoëlla en Fred, en ik bedenk me dat dit helemaal niet mijn bedoeling was, bondgenoten. Mijn plan was om me te verstoppen, en me niet laten zien, maar nu heb ik wel bondgenoten, en ik realiseer me dat ik het eigenlijk fijner vind dan in mijn eentje. Hoe was het gegaan als ik in mijn eentje bij de bloedzuigers was geweest? Of bij de brand? Mijn arm doet niet veel pijn meer. De brand op mijn huid was zeker oppervlakkig. "Zullen we dan nu gaan?" zeg ik weer zachtjes.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte zelfverzekerd. 'We gaan.'
    Ik pakte Yoëlla bij haar hand vast. 'We gaan hier weg, Yoëll.'
    Toen wendde ik me tot Fred. 'We gaan er vandoor. Kom op.'
    Ik wierp een bezorgde blik op Alex, trok Yoëlla zachtjes met me mee, duwde Fred zacht voor me uit en ging naast Yoëlla lopen.
    'Gaat het wel?'

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Waarheen?' piepte ik zachtjes. Vervolgens knikte ik. Ik dacht aan Matthew en droogde mijn ogen. Hij was weg. Verdwenen in het niets. Mijn broer. Mijn vriend.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:49 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Naar de Hoorn,' fluisterde ik terug. 'We moeten onszelf in veiligheid brengen.' Ik werd weer overmand door het gevoel van verdriet, maar ik deed mijn best om dat uit te bannen. 'Hier, tussen al die tributen? Dat is veel te gevaarlijk.'




    [ik heb een druk weekend! Morgen werken, dorp in met een vriendin en daar eten, dan savonds met een andere vriendin chillen en stappen. Zondag kan ik wel RPG'en, want dat is mn uitbrakdag, haha. Maar maandag moet ik weer werken én ik ga daarna feesten in Groningen, want het is Koninginnendag! Of terwijl; dan ben ik ook veel afwezig, vermoed ik. Maar ik denk dat iedereen dan iets leuks aan het doen is!:D]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 19:47 ]