• Geen flauw idee waarom, maar ik dacht opeens terug aan het oude Quizlet, met bijna iedereen als avatar een scene queen, en voor bijna alle personages uit verhalen werden ook scene queens gebruikt, mensen die met veel smileys praten, alles over Tokio Hotel en dat dingetje waar je kon praten, de shoutbox of iets? Weet niet meer zeker of het zo heette hoor :Y)
    Wie herinnert zich die tijden nog? :3


    Alis volat propriis.

    Aaah , ik denk er nog vaak aan en ik mis het wel ! ik kwam een paar maanden geleden terug op fb van even weg geweest te zijn en alles was compleet verandert ... echt wel raar , de mensen waar ik zo goed mee overeen kwam waren er ook allemaal af ... ja, ik mis het !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Assassin schreef:
    Ik weet nog wel dat iedereen toen quizzen aanmaakte voor verhalen en alles in de 'jij' vorm schreef haha.


    Haha, dat wou ik net zeggen! Dan had iemand 100 quizen aangemaakt, die samen een verhaal vormden.
    En ze gebruikten idd de jij-vorm, zodat je het jezelf in kon beelden.
    En als dat niet deden, gebruikten ze altijd hun eigen naam haha.


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    Ik weet nog wel dat iedereen toen quizzen aanmaakte voor verhalen en alles in de 'jij' vorm schreef haha.


    Oh inderdaad! Ik kwam daar vorig jaar nog een verhaal van tegen van mezelf ... Big shock, maar hilarisch! :'D


    Of om en om - Jij ging ... Toen ging ik ... Jij zorgde. Dat zag je ook wel eens. Was toen nog heel normaal ... Hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 15:33 ]


    Til hug og blod.

    Oh, toen kwam ik er echt pas na 3 maanden of zo achter dat het forum bestond :'D

    en iedereen had toen van die verhalen die superslecht gespeld waren en ze waren dan in quiz-vorm :')

    Ik ging toen ook maar een verhaal schrijven omdat ik ook reacties wilde krijgen :'D en mijn verhaal was zooo slecht en zoooveeel mensen vonden het fantastisch :'D echt geniaal.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Haha, dat wou ik net zeggen! Dan had iemand 100 quizen aangemaakt, die samen een verhaal vormden.
    En ze gebruikten idd de jij-vorm, zodat je het jezelf in kon beelden.
    En als dat niet deden, gebruikten ze altijd hun eigen naam haha.
    Hahhaha, ja en dan echt zo. Je keek hem aan. "Ik hou van je [jouwnaam]" zei hij.
    alleen dan slechter geschreven :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Haha, dat wou ik net zeggen! Dan had iemand 100 quizen aangemaakt, die samen een verhaal vormden.
    En ze gebruikten idd de jij-vorm, zodat je het jezelf in kon beelden.
    En als dat niet deden, gebruikten ze altijd hun eigen naam haha.


    Ja, ik had er ook eentje. (cat) Op het account Nikkibukkit die eerst NikkixBill heette, had ik een vet populair verhaal staan.


    Your make-up is terrible

    Ge-wel-dig. Dat was mijn beginfase op Q. Dat was echt leuk. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Haha, zwaar irritant was dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the