• Geen flauw idee waarom, maar ik dacht opeens terug aan het oude Quizlet, met bijna iedereen als avatar een scene queen, en voor bijna alle personages uit verhalen werden ook scene queens gebruikt, mensen die met veel smileys praten, alles over Tokio Hotel en dat dingetje waar je kon praten, de shoutbox of iets? Weet niet meer zeker of het zo heette hoor :Y)
    Wie herinnert zich die tijden nog? :3


    Alis volat propriis.

    Oh, dat herinner ik me nog goed. :W
    De shoutbox heeft me toen veel goede vrienden bezorgd, en daar ben ik dankbaar voor, ondanks ik nu niet meer met ze omga. (no_chears)
    En de Twincest-periode, inderdaad. Oh god. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ergela schreef:
    (...)
    Zegt de persoon die nog geen jaar op Q zit.

    Misschien heeft ze al eens eerder een account gehad? :W


    Alis volat propriis.

    Boooh, dat is weer lang geleden!
    Ik was daar laatst ook nog aan aan het denken lol, geweldig!

    hahahhaha
    ik ook vorige week had Schoenveter nog een mooie foto gestuurd
    a
    heerlijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wie heeft er eigenlijk nog een printscreen van hoe het vroeger was? ^^
    -Ik voel me best wel een groentje, ik zit er nog maar anderhalf jaar op. Haha lol.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:01 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Biologist schreef:
    Wie heeft er eigenlijk nog een printscreen van hoe het vroeger was? ^^
    -Ik voel me best wel een groentje, ik zit er nog maar anderhalf jaar op. Haha lol.

    Haha I wish dat ik die nog had D: Toen hadden echt veel mensen nog pervie namen, haha :3


    Alis volat propriis.

    Hobbit schreef:
    (...)
    Haha I wish dat ik die nog had D: Toen hadden echt veel mensen nog pervie namen, haha :3


    Haha, inderdaad! Lol.
    En vroeger was dat normaal, en als je er nu een ziet heb je echt zo iets van: "Zo, hoe kort zit deze al op Q." Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad! Lol.
    En vroeger was dat normaal, en als je er nu een ziet heb je echt zo iets van: "Zo, hoe kort zit deze al op Q." Haha.

    Idd :'3 Ik heb de laatste tijd sowieso heel gauw als ik een naam zie die niet netjes met hoofdletter is, of met getallen of breezah achtig iets, van, ochjee, heb je er weer zo een.
    Niet echt fair van me om er zo over te denken, maar de namen op Q. van iedereen zijn nu zo netjes, dan ga je automatisch zo denken D:


    Alis volat propriis.

    Hobbit schreef:
    (...)
    Idd :'3 Ik heb de laatste tijd sowieso heel gauw als ik een naam zie die niet netjes met hoofdletter is, of met getallen of breezah achtig iets, van, ochjee, heb je er weer zo een.
    Niet echt fair van me om er zo over te denken, maar de namen op Q. van iedereen zijn nu zo netjes, dan ga je automatisch zo denken D:


    Klopt. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gethsemane schreef:
    Mijn jeugd (:
    *droomt weg*


    *droomt ook weg*


    Let the Night embrace you

    Gooeeie tijd... (bloos)


    26 - 02 - '16

    hahaha ik vond het forum vroeger veel leuker, maar ik heb gek genoeg nog nooit in de shoutbox gezeten want ik wist niet hoe het werkte :') Ik mis die tijd wel een beetje loool :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Oh ja, toen wemelde het hier van de emo's. Geweldig! Emo's.. het zijn net mensen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Oh ja, toen wemelde het hier van de emo's. Geweldig! Emo's.. het zijn net mensen.


    No way. (cat)


    Your make-up is terrible