• Geen flauw idee waarom, maar ik dacht opeens terug aan het oude Quizlet, met bijna iedereen als avatar een scene queen, en voor bijna alle personages uit verhalen werden ook scene queens gebruikt, mensen die met veel smileys praten, alles over Tokio Hotel en dat dingetje waar je kon praten, de shoutbox of iets? Weet niet meer zeker of het zo heette hoor :Y)
    Wie herinnert zich die tijden nog? :3


    Alis volat propriis.

    Echt als ik een scene queen bij de beschrijving zag, klikte ik 't weg, wat was me dat ook :D
    Gekke, schaamtelijke boel!

    Yoda schreef:
    De shoutbox is er nog steeds? x'D
    En dat van de scene en emo mensjes als hoofdpersonages klopt inderdaad x'D Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt :Y)

    Maar ik schaam me wel als ik mijn oude forumberichten terug lees ;x


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I remember, man dat lijkt al een eeuw geleden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik ben pas een jaar en 3-4 maanden op Q. dus ik denk dat die goeie oude tijd
    al voorbij was toen.
    maar klinkt leuk :P


    -

    Yoda schreef:
    De shoutbox is er nog steeds? x'D
    En dat van de scene en emo mensjes als hoofdpersonages klopt inderdaad x'D Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt :Y)

    Maar ik schaam me wel als ik mijn oude forumberichten terug lees ;x


    WANNA SEEEEEEEE! xD

    Kleine Emo Sammie :3 Zo schattig! 0-0


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaaa, die tijd herinner ik me nog als de dag van gister, haha. 2007-2008. Toen ben ik gestopt, maar nu weer terug o _ o

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 3:29 ]


    I love you Tim

    Geweldige tijden. x)
    Cinema Bizarre is eigenlijk de enige echte fanfiction die ik leuk heb gevonden op enkele van TH na.

    Ik had persoonlijk liever die tijden met de scenequeens en (w)emo's met TH en CB dan nu JB (die eindelijk minder wordt) en 1D. Sinds die tijd is Q zo hard veranderd in 'hypes'. En al die hypes stonden me niet aan. Ik ben op deze site gekomen wanneer er zo goed als geen hypes waren. Dat was ook geweldig. Alleen maar quizzen en dan maakte je van die onzinnige quizzen. x')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Spacious schreef:
    Jaaa, die tijd herinner ik me nog als de dag van gister, haha. 2007-2008. Toen ben ik gestopt, maar nu weer terug o _ o

    Same. Ik ben ook gestopt en toen even teruggekomen.... maar toen weer voor een lange tijd gestopt. But yeah I'm back now (krul), geen idee of mensen er heel blij mee zijn :') 't is meer dat niemand me ook echt kende~
    En inderdaad toen er alleen nog maar quizzen waren. 'k Las ook wel wat verhalen via quizzen; mega onhandig, maar 't was wel leuk.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik heb net even gekeken op mijn eerste acount en ik vind het best alles dat daar alles van weg is, vanwege dat Quizlet er toen uit heeft gelegen. ik had best een paar oude verhalen terug willen zien., ;x
    Toen iedereen nog ik;'....' hij:'...''schreef of ik de jij vorm., xd

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 13:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet nog wel dat iedereen toen quizzen aanmaakte voor verhalen en alles in de 'jij' vorm schreef haha.


    Your make-up is terrible

    Scene queens heb ik nooit gebruikt, want ik vond die lelijk. Het was ook een tijd dat bijna iedereen hier scene queen wou zijn.
    En oh TH, waar is de tijd dat die filter nog bestond en ah die awards, ik had er best nog veel gewonnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hobbit schreef:
    Oh en van de shoutbox doelde ik er eigenlijk vooral op dat die toen heel erg actief was haha ;d Is dat nu nog zo?


    Als mensen niet weten dat hij bestaat denk ik van niet...
    Ik ken hem wel.


    Food.

    Ja, dat weet ik nog. Toen in die tijd dat er nog 'awards' bestonden. Kon je elke zondag gaan stemmen :3
    *Denkt terug aan die tijd*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, I sure as hell remember. Zat nog niet veel op het forum toen, but oh gosh. :'D


    Til hug og blod.

    Bradshaw schreef:
    Oja, ik herinner mijzelf dat nog al te goed!
    Ik adoreerde toen ook echt van die scene queens als Kiki Kannibal, Audrey Kitching enzo. En ik was ook diehard fan van Tokio Hotel.
    Nu heb ik echt zoiets van : "What the hell was wrong with you?"
    Maar soms mis ik het toch wel haha.


    Normal girl at day, Catwoman at night.