• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach zwakjes. 'Normaal gesproken vergelijk ik alles wat een jongen doet met wat Rafael gedaan zou hebben,' geef ik zachtjes toe. 'in het begin deed ik dat bij jou ook, maar nu niet meer. Je bent de eerste bij wie ik het niet doe,' zeg ik er nog zachter achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik streelde zachtjes door haar haar. "Ja, dat kan ik goed begrijpen. Ik denk dat je helemaal gek word na een tijdje van dit spelletje." zei ik tegen haar. "Ik zou het ook heel erg vervelend vinden en er gek van worden."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik glimlach onbewust. Dat deed me echt goed om te horen. "Dat is... erg fijn." zeg ik glimlachend. "Betekend dat dat ik een beetje aan hem kan tippen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik dacht eerst dat jullie op elkaar leken, maar nu niet meer. Jullie zijn eigenlijk heel anders, dus ik weet het niet,' zeg ik eerlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ben niet altijd zo psychotisch geweest als dat ik nu ben. Dat is onder andere door de eenzaamheid gekomen. De stem in mijn hoofd zat er al altijd, maar voor het eerst gaf ik eraan toe. Ik was eerst echt een lief en leuk meisje, als je me kende." Beken ik zacht.
    "Ik wou dat ik weer zo kon zijn. Ik haat wie ik geworden ben."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik bijt even op mijn lip. "Goed." zeg ik dan. "Wil je dat ik meer op hem lijk?"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Dan word die persoon weer." zei ik tegen haar, "Alles is mogelijk." Ik drukte aaide rustig door. "Je zou best weer je oude zelf kunnen zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schud langzaam mijn hoofd.
    "Niet zolang zij er nog is. Zij verstoord mijn persoonlijkheid. Zij zorgt ervoor dat ik zo doe, als ik doorsla." Ik wil niet weten hoe dit overkomt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat wil ik juist niet,' zeg ik glimlachend. 'je bent goed genoeg zoals je bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zeker weten?" vraag ik zacht. Ik leg mijn arm om haar schouders heen. "Ik doe het zo voor je."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik keek haar aan en glimlachte naar haar. "Maar je kon haar negeren voordat je alleen was, toch?" zei ik tegen haar, "Nu ben je niet meer alleen dus zou je dat ook weer kunnen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Je bent echt een schat,' glimlach ik waarna ik hem even kus. 'Wat ik wil is dat je blijft zoals je bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dankje." Ik glimlach kort en kus haar terug. Ik probeer het gesprek met Chèlle uit mijn hoofd te bannen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 0:53 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je moet geen bedankt zeggen,' grijns ik bijdehand.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Was het maar zo simpel." Zucht ik.
    "Vroeger had ik altijd vrienden om me heen. Luca en ik kennen vampiers over de hele wereld. Dat leidt af. Maar nu, no offense, maar mensen zijn toch anders. Je bent aardig, en ik zie je ook wel als een vriend, maar ik zou nooit zo close met je kunnen worden als met Kate bijvoorbeeld, ondanks wat ze me geflikt heeft. Die band is anders. Dat is één van de redenen." Het liefste zou ik nu eigenlijk wel met Kate praten.


    We'll still love each other, forever and always. <3